| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
naama Tulokas

|
Lähetetty: 11.10.2008 12:32 Viestin aihe: Egotripin soinnut ja sanat hävinneet saitilta |
|
|
Soinnut ja sanat -osiot ovat hävinneet saitilta uudistuksen myötä. Onko tarkoituksena tarjota jatkossakin nämä mahtavat palvelut sivujen kautta? Varsinkin soinnut kiinnostavat minua, harmi kyllä en ehtinyt tallennella talteen ennenkuin sivuilta häipyivät.
Jos joku ystävällinen sielu haluaa ilahduttaa meikäläistä niin se onnistuu helposti mailaamalla soinnut: mesukala@gmail.com
Uusi albumi on huippu! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 11.10.2008 20:24 Viestin aihe: |
|
|
| Sanat ja soinnut tulee vielä uusillekin sivuille. Ainakin nuo samat mitä vanhoilla sivuilla oli. Uuden levyn sanoista ja soinnutuksista en osaa sanoa vielä mitään.... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 12.10.2008 19:12 Viestin aihe: sanat |
|
|
| Risto kirjoitti: | | Sanat ja soinnut tulee vielä uusillekin sivuille. Ainakin nuo samat mitä vanhoilla sivuilla oli. |
Oh, mainiota! Murehdin kans jo sanojen katoamista, koska niitä on helppo katsoa silloin, kun levyhylly ei ole vieressä.
Entäs ne UKK, kaikki hatun koot, taksilla kulkemiset ja muut, onks ne hävinny ikiajoiks?  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 14.10.2008 09:52 Viestin aihe: Re: sanat |
|
|
| kaisa kirjoitti: | | Risto kirjoitti: | | Sanat ja soinnut tulee vielä uusillekin sivuille. Ainakin nuo samat mitä vanhoilla sivuilla oli. |
Oh, mainiota! Murehdin kans jo sanojen katoamista, koska niitä on helppo katsoa silloin, kun levyhylly ei ole vieressä.
Entäs ne UKK, kaikki hatun koot, taksilla kulkemiset ja muut, onks ne hävinny ikiajoiks?  |
Ei ole. Yhtyeen tiedot on bändillä tsekattavana ja päivitettävänä. Eihän sitä tiedä jos vaikka jonkun pää olisi tässä vuosien varrella kasvanut, tms. Heh. Juu. Siis tulloo. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 14.10.2008 23:34 Viestin aihe: |
|
|
Meneekö samaan tulossa -kategoriaan kanssa ne vanhat keikka/levyntekopäiväkirjat sun muut? Eiks siel ennen ollu semmosia? vai muistanko väärin kautta enkö vain löydä? _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 15.10.2008 10:02 Viestin aihe: |
|
|
| Samaa kategoriaa, juu. |
|
| Takaisin alkuun |