| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 8.5.2006 19:15 Viestin aihe: 'Gig diary' |
|
|
Loistavaa, kiitos Egoille jo etukäteen kiertuepäiväkirjasta!!
En tiedä, uskallanko alkaa lukea sitä tai jää työt tekemättä... mut jos edes vähän aloitan...
Tulostin levytyspäiväkirjan tuossa talven lopulla ja olen lukenut sen monta kertaa läpi; ääneen saa hihitellä! Anssiakin onnittelin Egotrippiin liittymisestä ja siitä, kuinka ihanan aidosti juttu oli päiväkirjaan kirjoitettu  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 8.5.2006 20:10 Viestin aihe: |
|
|
Mahtava toi eka osa jo, ja jatkoja siis innokkaasti odotellaan. Kiertue ja levytyspäiväkirjat jaksaa aina hauskuuttaa, nuita vanhempia on kiva aina lukea ku on ylimääräistä aikaa
Tämän päivän oon kikattanu Tintille ja kapteeni Haddockille vaikea arvata kumpi on kumpi  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 8.5.2006 20:12 Viestin aihe: hihitystä |
|
|
No niin, oli pakko poiketa kommentoimaan,
luin vasta ensimmäisen kappaleen ja hörähdin ääneen jo ensimmäisen kerran...!
Myöhemmin..--> siis aivan mahtava tuo päiväkirja!! Anssi kirjoittaa hulvattomasti! Lissää, lissää!
nimim. eräs, joka päästelee suustaan kummallisen kuuloisia, tukahdettuja naurahduksia, jotta ei häiritsisi muita työntekijöitä... _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ansku Tulokas

|
Lähetetty: 9.5.2006 20:50 Viestin aihe: |
|
|
Hienoo! Kiitoksii että ootta jaksannu kirjoittaa kiertuepäiväkirjaa Aivan mahtavaa lukea niitä. Oli ihan pakko lukea koko päiväkirja heti läpi, vaikka olisi pitänyt olla tekees läksyjä  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miltsu Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 15.5.2006 18:54 Viestin aihe: |
|
|
Luin ton kiertuepäiväkirjan ekan osan, oli kyllä tosi hyvä..
Kampin keikasta.. "Siinä sitten kun klo 19.50 kävin lavalla kääntymässä, en nähnyt yleisön puolella kuin kolme ihmistä, ja lämpötila oli varmasti laskenut vielä uudet 10 astetta."
Ne kolme ihmistä oli minä ja mun 2 kaveria  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
yks tyttö Pakkasukko

|
Lähetetty: 15.5.2006 19:37 Viestin aihe: |
|
|
| ansku kirjoitti: | Hienoo! Kiitoksii että ootta jaksannu kirjoittaa kiertuepäiväkirjaa Aivan mahtavaa lukea niitä. Oli ihan pakko lukea koko päiväkirja heti läpi, vaikka olisi pitänyt olla tekees läksyjä  |
sama täällä.  _________________ Aivan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 15.5.2006 21:22 Viestin aihe: |
|
|
Voi ei! Mä en edes ollu huomannu koko kiertuepäiväkirjaa, kun niin tunnollisesti oon (ainakin yrittänyt) pakertaa koulujuttujen parissa. Vahinko on korjattava heti! Luin jo vähän matkaa ja oli kyllä hauskaa tekstiä. Iso kiitos siitä! Nyt ei millään ehdi lukea enää, täytyy huomenna välitunnilla rynnätä jonkun koneen ääreen, ennen kuin ne kaikki taas varataan. Voi nyyhky, nyt tuli kyllä kauhea keikkaikävä... Noi tekstit toimivat varmasti vielä monena kertana ikävän lievittäjänä ja päivän piristäjänä.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 23.5.2006 20:54 Viestin aihe: we want more!! |
|
|
Koska saamme lisää keikkapäiväkirjamateriaalia!?  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Knyttet Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 27.5.2006 17:39 Viestin aihe: |
|
|
oli hauska kuulla knipin mustan silmän tarina. sitä keikalla hieman ihmettelimme -näytti nimittäin aika pelottavalta  _________________ Ennen minulla oli aikaa, rahaa ja ystäviä. Nyt minulla on hevonen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Quicki Pakkasukko

|
Lähetetty: 3.9.2006 22:37 Viestin aihe: |
|
|
Erittäin mielenkiintoista luettavaa tuo päivis... Kun tässä itsekin soittelen. Tosin keikkailusta ei yhden miehen voimilla voi edes haaveilla... Ehkä joskus... _________________ "So keep on pretending, our heaven's worth the waiting, keep on pretending, it's alright.
So keep on pretending, it will be the end of our craving, keep on pretending, it's alright"
HIM - Pretending |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 4.10.2006 14:01 Viestin aihe: ...waiting... |
|
|
Waiting waiting...
*viheltelee* Hm-hm-hmmm...  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Anssi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 9.10.2006 23:00 Viestin aihe: |
|
|
Anssi täällä hei hei!
Kiertuepäiväkirja ei ole pitkästä hiljaiselosta huolimatta kuollut ja kuopattu. Päinvastoin. Sain oman tekstini loppukevään keikoista (Pori-Nosturi) tänään valmiiksi, ja teksti lähti muille kommentointia varten etiäpäin. Eiköhän se viimeistään ensi viikolla saada näille sivuille.
Tarkoitus on myös, että koko vuosi tulisi kirjallisena muotona sivuille, ja tästä aion pitää kiinni. Seuraavaa osaa ei tarvitse odottaa näin kauan, kuin nyt on käynyt. Sen lupaan. Eli vaikka keikat loppuvat, sutina sivuilla jatkuu...
pam pam |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 9.10.2006 23:04 Viestin aihe: |
|
|
Oi, ihanuutta!! On aina niin mahtavaa lukea bändiläisten mietteitä keikoista, ja ne toimivatkin varmasti hyvänä keikkatauon aiheuttaman masennuksen lievittäjänä! Hieno homma, että sutina sivuilla jatkuu!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 9.10.2006 23:11 Viestin aihe: |
|
|
Pakko lainata "nyt kyllä tarvitaan joitain sutinaa" "ja äkkiä". Hih. _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 9.10.2006 23:28 Viestin aihe: |
|
|
| Anssi kirjoitti: |
Tarkoitus on myös, että koko vuosi tulisi kirjallisena muotona sivuille, ja tästä aion pitää kiinni. Seuraavaa osaa ei tarvitse odottaa näin kauan, kuin nyt on käynyt. Sen lupaan. Eli vaikka keikat loppuvat, sutina sivuilla jatkuu... |
Kiitti Anssi tiedosta, loistava homma! Ei malta odottaa kurkistusta takahuonetunnelmiin sun muuhun, se on aina niin mielenkiintoista ja usein yllätyksellistäkin. Niin ja kunnioitusta sulle tuosta päättäväisyydestä jolla pidät langat käsissä! Hyvä tietää jo ennakkoon että saitti elää ja kehittyy keikkatauonkin aikana muutenkin kuin forumin keskusteluissa, se on just niin hienoa.  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|