| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
jozliza Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 19.7.2007 09:48 Viestin aihe: Mikkeli 15.7. |
|
|
Oliko kukaan Mikkelissä?
Mua kiinnostais kuulla, et millaista oli, kun on aika mielenkiintoinen keikkapaikka, ravit?! _________________ Sä näät mut
Niin paljon paremmin kuin muut |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 19.7.2007 10:57 Viestin aihe: |
|
|
Oli ihan mahtava keikka vaikka ennen keikan alkua naurettiinkin Kaisan ja Kloorin kans vedet silmissä et ei hemmetti, mihinkähän sitä ittensä oikein on taas roudannut... Oli jotenkin ihanan vapautunut fiilis, jammailla vaan Egoja täysillä viimeistä kertaa taas johonkin aikaan. Aivan huippua! Ja kannatti ehdottomasti hypätä kasilta junaan Mikkeliä kohti.
Tullee myöhemmin biisilistaa ja muita fiiliksiä, laitan tästä ja Tavastiasta ja Ilveksestä kuviakin online - kunhan vaan joskus ehtisin... Mut lyhyesti voin sanoa, että Egsu-fiilistelyillä on tän viikon työtkin taas mennyt kevyemmin kuin pitkään aikaan! <3[/i][/b] _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 25.7.2007 21:14 Viestin aihe: ihhahhaa |
|
|
Hehhee, olin Suomen isoimmassa(??) ravitapahtumassa enkä nähnyt yhtäkään hevosta, aika saavutus...?
Luulin jo, ettei veden tulo silmistä lopu ollenkaan, sen verran meitä kyllä hihitytti... Kuten Emmuskakin kirjoitteli, oli ihanan vapautunutta vain jammailla sunnuntaiaamupäivällä mahtavan musiikin tahtiin.
Lavalla oli köynnöksiä, ja Gloriakin tuli vielä encorena. Hämmentävän ihana keikka - kannatti lähteä, vaikka ehdin väsyksissä aamujunassa jo suuttuakin konnarille...
Kiitokset vain muuten laukun vartijoille, hihhih.
Ja teille Egotrippi hulvattomasta keikasta ja vielä "hulvattomammasta" kuvausoperaatiosta "...okei, ekaks kaikki vois hymyillä ja sitten otetaan sellaset öööf-ilmeet..."  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
promotus Tulokas

|
Lähetetty: 1.8.2007 16:54 Viestin aihe: Harmitus... |
|
|
Voi vietävä että harmittaa. Taas pääsi Eggarit käymään Mikkelissä ja tietysti itse juuri silloin reissunpäällä. Uskomatonta että aina käy näin!!! Vielä kun lueskelee noita teidän kehujanne, niin kaksinverroin menee naama mutruun! Kerran olen päässyt Egojen Mikkelin keikalle, mut ne kaksi seuraavaa olenkin sitten missannut (tuo näkemäni keikka oli muuten surullisen kuuluisa Stopparin keikka, jonka jälkeen taisi yhtye pitääkin pienen tauon Mikkelin keikkailussa... oli meinaan aivan törkeän hissukka yleisö paikalla, ei varmaan olleet kovin korkealla bändin fiilikset silloin ). _________________ "Time won't take the boy out of this man" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|