| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 14.6.2007 23:29 Viestin aihe: RMJ 2007 |
|
|
Eli lauantaina Eggarit Raumanmerellä! Soittoaika taisi olla jo 13:45! Sais olla aurinkoinen päivä
ei vaan voi uskoo että nyt tuo yli puolenvuoden keikkatauko sitten on ohi!!!! kääks,niiin mahtavaa!  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 18.6.2007 22:04 Viestin aihe: sammakoita |
|
|
Mua ei haittaa vaik taivaalta satais Vanilla Sky -leffan tyyliin sammakoita, mut olishan se tosi hienoa, jos myös säät suosisivat, kun korviamme sulosävelillä hellitään Eihän tässä ole enää kuin muutama hassu päivä jäljellä.
Ojkejn paljon tervetuloa Raumalle, hehhee..  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 24.6.2007 17:50 Viestin aihe: |
|
|
Voi mä olen vieläkin niin täpinöissäni keikasta että hyvä jos housuissani pysyn..
Oltiin Sun Terracella katsomassa kun kaveri ei jalkansa loukanneena kyennyt yleisön joukkoon. Eipä se kummemmin tahtia haitannut vaan roikuttiin siinä aidan vieressä katsomassa, laulamassa ja hurraamassa niin että korvissa soi vieläkin. Ehdottomasti yksi tämän kesän kohokohtia.
Ruisrockia odotellessa, ja siihenkin on enää pari viikkoa. elikkä siis oikein älyttömän suuret ja mahtavat kiitokset synttäri-viikonloppuni ja juhannuksen ehdottomasti parhaimmasta keikasta.  _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 24.6.2007 21:33 Viestin aihe: kotona. |
|
|
Kiitos niin upeesta keikasta todellakin! voi ah ton parempaa vetoa ei ois voinu ollakkaan, sää oli upee, bändillä loistava hyvä meno päällä kuten itselläni ja ystävillä myös,ja se Rin Tin Tin soitettiin kans! Mikäs siinä eturivissä sit fiilistellessä. nam nam, oikeeta herkkua! ja olipa sitä kyllä odotettukin! KIITOS!<3 paitsi olis ollut mahtavaa kuulla Koivis myös mutta festarikeikoilla se aika tuppaa oleen rajallinen. mutta nyt on niin hyvä mieli ja varmaan kestää koko ens viikon! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 25.6.2007 16:25 Viestin aihe: voi huh! |
|
|
Just sain tietää irc-galleriassa yhdeltä tytöltä että se näki mut telkkarissa! Kysyin että missä mä muka olin ollut niin ihan nelosen uutisissa! Tietenkin Eggarien keikan aikana Muistankin kun joku mies kuvasi eturiviläiset jumalattoman isolla kameralla ja näytin kättäni sille (koska siinä luki egotrippi, heh heh) Ja ajattelin sit että mihinköhän tuo mies kuvailee Vähän hauskaa! vielä kun pääsis ite näkemään sen pätkän  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon.
Viimeinen muokkaaja, rokkipunkki pvm 27.6.2007 22:13, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 25.6.2007 22:17 Viestin aihe: |
|
|
mua ja Kaisaa ja Klooria näkyy kaikkia siinä, aika paljonkin!
siistii että nelosen sivuilla sen pystyi vielä näkemään. se oli näköjään lauantain uutisissa(23.6)! heh
näytettiin noita egotrippi käsiämme kameralle ja huudettiin "Parhautta!"
käykää kattomas!
http://nelonen.fi/uutiset/ _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rosa Pakkasukko

|
Lähetetty: 25.6.2007 22:28 Viestin aihe: Re: voi huh! |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | vielä kun pääsis ite näkemään sen pätkän  |
Tässä suora linkki. Siinä on pari pätkää Mikin haastatteluakin. Aiheena tekijänoikeustulojen jakaminen usealle vuodelle. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 26.6.2007 18:04 Viestin aihe: |
|
|
Bomstsikawauwau!! RMJ:n keikka oli hyvä!!
Lähes yhtä hienoo oli nähdä oma pärstänsä ruudussa... _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia Pakkasukko

|
Lähetetty: 26.6.2007 22:00 Viestin aihe: |
|
|
Kylläpä tytöt näytti hyvältä teeveessä ja pojat komeilta lavalla  _________________ Sinä vain olet minun
kaikki mitä on jäljellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 27.6.2007 21:55 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos Rosa suorasta linkistä, mäkin vihdoin ja viimein pääsin näkeen kyseisen pätkän. (paitsi sä, roksapunksa, voisit ottaa tuon irc-linkin pois )
Kylläpä oli höpöä nähdä itsensä tv.stä, voi helvetti.
Mutta pääasiaan eli keikkaan, suunnattomat kiitokset vain teille, mikkiknipianssiskelesampo!! Olitte niin raikkaita ja ihania. Voi, parasta koko juhannuksessa tuo keikkanne. Ihan hassua nähdä pitkästä aikaa. Hyvä staili!
(pakko vielä hehkuttaa, että toiseksi paras keikka mun makuuni oli lauantain Maija Vilkkumaa, jestas sentään, miten se taas rokkasi!! Me likey!!) _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|