| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Quicki Pakkasukko

|
Lähetetty: 23.10.2005 19:35 Viestin aihe: NIGHTWISH !!!!!!! |
|
|
TARJA TURUNEN ON EROTETTU NIGHTWISH-BÄNDISTÄ... AIVAN HIRVEETÄ... EN ANNA IKINÄ ANTEEKSI TUOMAKSELLE... !!!!!
JOS SOLISTI VAIHTUU, EN ENÄÄN IKINÄ !!!!!!! KUUNTELE NIGHTWISHIÄ !!!!!!!!!!!!  _________________ "So keep on pretending, our heaven's worth the waiting, keep on pretending, it's alright.
So keep on pretending, it will be the end of our craving, keep on pretending, it's alright"
HIM - Pretending |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
AIiskola Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 23.10.2005 22:03 Viestin aihe: |
|
|
Jos Tuomaksen puoli tarinasta pitää paikkansa, ymmärrän ratkaisun täysin.
A. _________________ Only dead fish go with the flow. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Quicki Pakkasukko

|
Lähetetty: 23.10.2005 22:05 Viestin aihe: |
|
|
En usko... Nightwish ei ole enään entisensä, kellään ei ole niin uniikkia ääntä kuin kyseisellä naisella _________________ "So keep on pretending, our heaven's worth the waiting, keep on pretending, it's alright.
So keep on pretending, it will be the end of our craving, keep on pretending, it's alright"
HIM - Pretending |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 23.10.2005 23:05 Viestin aihe: |
|
|
http://www.iltalehti.fi/2005/10/23/200510233643868_vi.shtml
jos lukee em. osoitteesta bändin avoimen kirjeen, ymmärtää kyllä syyn potkuihin.
tottakai meistä monelle Tarja on ollut kantava voima Nightwish:ssä, mutta kuitenkin Tuomas tekee kappaleet, eli ilman Tuomasta Nightwish ei olisi tuota mitä se on ollut.
toivottavasti bändi löytää hyvän laulajan riveihinsä, että uudetkin levyt vielä koristaisi minunkin levyhyllyä |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Puh Pakkasukko

|
Lähetetty: 24.10.2005 08:47 Viestin aihe: |
|
|
Njoo vähän vaikea sanoa mitä kaikkea tuon eron takana on, aika näyttää miten hommat viiraantuu. Mut siltä vaikuttas että bändin pojat halusivat pitää eron suhteen langat hyppysissään.
Eipä silti, mulle Nightwish ei ole koskaan ollut mitään "värähtää sisimpäni ripsi" -osastoa, melko yhdentekevä bändi mulle.
//Puh |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ropelli Pakkasukko

|
Lähetetty: 24.10.2005 20:02 Viestin aihe: |
|
|
Samoilla linjoilla Puhin kanssa, eipä ko.bändi ole liiemmin koskettanut mua sen enempää kuin hmm...nakataan tähän vaikka Dingo
Mutta joo, kirje kertoikin kaiken oleellisen poikien puolelta ja jos näin asiat on, niin so be it. _________________ A woman called and said, "I need to fly to Pepsi-cola on one of those computer planes." I asked if she meant to fly to Pensacola on a commuter plane. She said, "Yeah, whatever." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lefthanded Pakkasukko

Liittynyt: 08 Huh 2004 Viestejä: 59 Paikkakunta: 36km helsingistä pohj.
|
Lähetetty: 24.10.2005 20:47 Viestin aihe: |
|
|
| ropelli kirjoitti: | Samoilla linjoilla Puhin kanssa, eipä ko.bändi ole liiemmin koskettanut mua sen enempää kuin hmm...nakataan tähän vaikka Dingo
Mutta joo, kirje kertoikin kaiken oleellisen poikien puolelta ja jos näin asiat on, niin so be it. |
Komppaan. _________________ -You can tune a piano, but you can't tuna fish- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
noidanlukko Tulokas

|
Lähetetty: 26.10.2005 01:03 Viestin aihe: |
|
|
Joo, kyllä mä olen Quickin kanssa siinä samaa mieltä että Tarja Turusta ei voi korvata. En kyllä vanno etten koskaan kyseistä bändiä enää kuuntelisi
Vaikea tietää sivullisena bändin jäsenten välisistä suhteista mitään, mutta haastattelujen perusteella en ole koskaan Tuomas Holopaisesta pitänyt, joten tulee väkisinkin mieleen, että häntä harmitti Tarjan varjoon jääminen, kun Tuomas kuitenkin vastaa biisien teosta. Eli vaikuttaa että Tuomas olisi ollut kateellinen Tarjalle. Enkä kyllä missään tapauksessa hyväksy tapaa, jolla bändi erotti solistinsa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kruiseri Pakkasukko

|
Lähetetty: 26.10.2005 10:10 Viestin aihe: |
|
|
| lefthanded kirjoitti: | | ropelli kirjoitti: | Samoilla linjoilla Puhin kanssa, eipä ko.bändi ole liiemmin koskettanut mua sen enempää kuin hmm...nakataan tähän vaikka Dingo
Mutta joo, kirje kertoikin kaiken oleellisen poikien puolelta ja jos näin asiat on, niin so be it. |
Komppaan. |
Minä myös. EVVK... _________________ Never stop rocking! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Possu Pakkasukko

|
Lähetetty: 26.10.2005 13:48 Viestin aihe: |
|
|
| Nightwish on mahtipontista ulostetta. Siunattuja olemme, että pääsemme vihdoin ainakin siitä kiljukaulasta eroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 26.10.2005 18:31 Viestin aihe: |
|
|
| iira kirjoitti: | http://www.iltalehti.fi/2005/10/23/200510233643868_vi.shtml
jos lukee em. osoitteesta bändin avoimen kirjeen, ymmärtää kyllä syyn potkuihin.
tottakai meistä monelle Tarja on ollut kantava voima Nightwish:ssä, mutta kuitenkin Tuomas tekee kappaleet, eli ilman Tuomasta Nightwish ei olisi tuota mitä se on ollut.
toivottavasti bändi löytää hyvän laulajan riveihinsä, että uudetkin levyt vielä koristaisi minunkin levyhyllyä |
Näin on.. vaikka Tarja olikin bändin keulahahmo ei hän silti ollut bändin sydän ja sielu.
Bändi on Tuomas Holopaisen ja hänen sanoituksensa ja sävellyksensä ovat olleet asia joka on luoneet bändin ja pitäneet sen pinnalla..
näin toivoisin olevan myös jatkossa..
Toivoa täytyy että bändille oikea laulaja joka osaa arvostaa tekemäänsä ammatia ja uraa löytyy hyvin pian _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Altti Pakkasukko

|
Lähetetty: 29.10.2005 17:49 Viestin aihe: |
|
|
Olkoon tama varoitukseksi Mikille, mita voi kayda, jos alkaa sukseen keskella liiaksi diivailemaan.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Knyttet Koivuniemen herra

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nalleluppakorva Pakkasukko

|
Lähetetty: 30.10.2005 11:40 Viestin aihe: |
|
|
On aika monta puolta tossakin jutussa.. ja vaikea sitä on ulkopuolisena mennä arvostelemaan, että mikä oli oikea ratkaisu ja mikä ei..
Kuitenkin aika iso ratkaisu loppujen lopuksi, eikä varmastikaan ollut kovin helppo bändille.. Tarja on kuitenkin ollut aika vahvasti bändin keilakuvana!
Mut eiköhän bändi tosta selviä. Itse olen Nightwishiä kuunnellut aina silloin tällöin ja pitänyt erityisesti musiikista itsestään, joten varmasti tulee kuunnetua bändiä myös jatkossakin..  _________________ sun on your cheeks, a friend by your side! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tiipetti Tulokas

|
Lähetetty: 30.10.2005 12:14 Viestin aihe: |
|
|
Viikonlopun Karjalaisessa oli haastateltu Nightwishin poikia, ainakin Tuomaksen ja Jukan pongasin nopeasti selattuani. Itse en bändistä ja sen musiikista koskaan ole pahemmin välittänyt, joten erouutinen ei aiheuttanut vuolasta itkukohtausta. Sen sijaan ihmettelen kyllä sitä, miten mediat jaksavat revitellä tuolla erolla vieläkin. Liian hiljaista uutisrintamilla, kenties?
Ihan kuin ulkopuolisilla nyt tosiaankin olisi kovasti sanottavaa jonkun bändin sisäisistä asioista. Melkein samahan se olisi, jos jonkun parisuhdetta menisi neuvomaan. Kaippa ne Nightwishaajat itse tietävät, kuinka toimivat ja jatkavat tästä eteenpäin. _________________ ...Men mot gummi, glas & metall
betyder ett mirakel inget alls... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|