| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Pateettinen Pakkasukko

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 15.6.2007 17:33 Viestin aihe: Re: RinTinTin! |
|
|
...typerä piski joka murisi mulle...
Siis niin huippua, aivan mahtava biisi toi originaali jo. Ja eipä suinkaan soi nyt päässä repeatilla...  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 17.6.2007 20:15 Viestin aihe: |
|
|
Aivan mahtava uutinen tuo!!!! Loistavaa! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 18.6.2007 22:01 Viestin aihe: rintintinipanapa |
|
|
| emmuska kirjoitti: | | ...typerä piski joka murisi mulle... |
Emmi-uska käski sanoa, että kuuli jo biisin radiosta, jeijj! Aivan mahtava uutinen, rok!!
Oon myös aivan superinnoissani tuosta Ipanapa-levystä, ostan sen heti kun ilmestyy. Kylläpä tässä on kaikkea hienoja kuvioita  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 19.6.2007 09:37 Viestin aihe: Re: rintintinipanapa |
|
|
| kaisa kirjoitti: | | emmuska kirjoitti: | | ...typerä piski joka murisi mulle... |
Emmi-uska käski sanoa, että kuuli jo biisin radiosta, jeijj! Aivan mahtava uutinen, rok!! |
Juu niin siis eilen illalla YleX:n X-ryhmässä soittivat viisun! Aivan yllättäen kun en tiennyt et se radioista jo löytyy, hauskaa.
Vähän tuli kyllä jakomielitautinen olo kun samaan aikaan olin puhelimessa äipän kanssa eikä nyt ihan puheluakaan viittinyt katkaista, mutta kun tajusin mikä biisi soi ja että kovasti Knipin ääneltä kuulostaa elikkäs eggariversio meneillään, niin sitten olikin loppubiisin ajan korva pitkänä radion ääressä ja keskittymiskyky lievästi rajoittunut puhelun suhteen.... (huh, olipas pitkä lause!) Hihii.  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pateettinen Pakkasukko

|
Lähetetty: 19.6.2007 09:45 Viestin aihe: |
|
|
Biisin voi kuunnella Elements Musicin flashplayerilla: http://www.elementsmusic.fi/
Hyvältä kuulostaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 19.6.2007 12:21 Viestin aihe: |
|
|
mahtavuutta! mun kesä alkoi vasta kaks minuuttia sitten kun kuuntelin tuon rai-rai-rairan. käytetty, mutta ah niin raikas klassikko!
tänks. _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 19.6.2007 13:20 Viestin aihe: |
|
|
Kylläpäs oli jotenkin raikas versio. Alkuperäinen on jo ihan mahtava ja toi Eggareiden versio on silleen sopivasti erilainen ja omannäköinen. Hyvältä kyllä kuulosti joo.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 19.6.2007 23:56 Viestin aihe: |
|
|
voi ihanuus! niin loistava versio tuo ettäh!! taju lähtee(: ja vieläkun rmj-keikka edessä niin ei tässä malta pysyä paikallaan yhtään! kuullaankohan tuota kesän keikoilla? saa nähdä.. Eggarikuume selvästi nousee.. _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia Pakkasukko

|
Lähetetty: 21.6.2007 22:41 Viestin aihe: |
|
|
Kuuntelin Myspacessa biisin ja kyllä on hieno versio! Upea tribuutti todella
alkaisipa tiuhaan soida radiossa... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 24.6.2007 17:57 Viestin aihe: |
|
|
Mä vähän epäilin josko saataisiin kuulla kyseinen biisi Raumanmerellä mutta tulihan se sieltä kuitenkin. Ja yleisölauloi.
Siis tää on aivan mahtava biisi ja sopii Egoille kun nenä päähän.
Ihanaa..
Ruisrockissa uudestaan, eikö vaan?  _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 24.6.2007 21:36 Viestin aihe: |
|
|
Voi tuon kuuleminen Raumalla oli päivän kohokohta ehdottomasti!!! Se oli niin upee! Knipin ääni sopii tuolle biisille todellakin kuin nenä päähän! oih. Toivottavasti kuullaan jokaisella tän kesän keikoilla, ja varmaan kuullaankin...
Tiedetäänköhän vielä muuten että milloin tuo single sitten julkaistaan? muutakun että lähiaikoina(: pitänee ostaa heti kerralla pari ja antaa vaikka jollekkin lahjaksi! sen verran hyvä on (: _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 24.6.2007 22:07 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | Tiedetäänköhän vielä muuten että milloin tuo single sitten julkaistaan? muutakun että lähiaikoina(: pitänee ostaa heti kerralla pari ja antaa vaikka jollekkin lahjaksi! sen verran hyvä on (: |
Tuo sinkku ei tule myyntiin, vaan on radioille jaettava ns. promosinkku. Biisihän tulee sitten sille syksyllä julkaistavalle kokoelmalle, jonka toki saa poistaa levykaupasta rahaa vastaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 25.6.2007 16:20 Viestin aihe: |
|
|
| Risto kirjoitti: | | rokkipunkki kirjoitti: | | Tiedetäänköhän vielä muuten että milloin tuo single sitten julkaistaan? muutakun että lähiaikoina(: pitänee ostaa heti kerralla pari ja antaa vaikka jollekkin lahjaksi! sen verran hyvä on (: |
Tuo sinkku ei tule myyntiin, vaan on radioille jaettava ns. promosinkku. Biisihän tulee sitten sille syksyllä julkaistavalle kokoelmalle, jonka toki saa poistaa levykaupasta rahaa vastaan. |
ahhaa, kiitti Risto! mietinkin että liekö julkaistavan ollenkaan itse sinkkuna.. _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|