| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 6.7.2007 19:33 Viestin aihe: 6.7. Umpitunneli, Torneå |
|
|
Mitä korkeammalle sitä matkustaa, sitä suurempi kielimuuri iskee, hehheh.
Umppariin oomme matkalle, erimainiota. Olisko jonkun passin tarvinnut mukaan, kun kuitenki melkein Ruåtsiin mennään, hahhah. Mahtavaa käydä uusissa kaupungeissa kuuntelemassa musiikkia. Jepa jepa.
Hieman kyllä vielä jännittää aamuyön odotus, kun tyttöjä kuitenki ollaan...  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 8.7.2007 17:51 Viestin aihe: Re: 6.7. Umpitunneli, Torneå |
|
|
| kaisa kirjoitti: | Hieman kyllä vielä jännittää aamuyön odotus, kun tyttöjä kuitenki ollaan...  |
Se odotus meni kyl loppujen lopuks aika rattoisasti. Pistettiin ranttaliks taissiis! no Torniolaiset oli kyllä aivan ylimukavaa kansaa!
Kyllä kannatti matkustaa, yöllä linja-autossa... !
Ja aamulla suoraan aamupalalle loisto hotelliin. . .
Ollaan me Kaisa vaan erityttöjä!!!!!!!!!
Ja keikka,sekin vielä! Oli Loistava! Yleisö oli vaan vähän..hmmm... aika mielenkiintoista! Se farkkutakkinen sinisiin täysin pukeutunut mies oli aika hupaisa..! ei huh kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää!
nyt nähtyäni pienen siivun Torniota voin todeta että on se ihan jees mesta! ja varmaan joskus tulee käytyä toistekkin. _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
miisku Tulokas

|
Lähetetty: 9.7.2007 20:34 Viestin aihe: |
|
|
Jeps,
Kiitoksia Tornion keikasta! Oli tosi mukavaa, vaikka yleisö oli kieltämättä vähän hhmm.. hehhe... Rin Tin Tin oli muuten mahtava näin livenä varsinkin!
Harmi vaan, että tälle kesälle ei taida muille keikoille ehtiäkkään.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 11.7.2007 13:06 Viestin aihe: torniosta viel |
|
|
Tai siiis, sinä rokkis pistit ranttaliksi, minä paransin itsekseni maailmaa. Torniolaiset oli kyllä mukavia, tosi jännä kuulla sitä pohjoisen murretta.
Ja vielä kiitokset keikasta, jeej.  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 11.7.2007 23:32 Viestin aihe: Re: torniosta viel |
|
|
| kaisa kirjoitti: | Tai siiis, sinä rokkis pistit ranttaliksi, minä paransin itsekseni maailmaa. |
ahahhahaahahaaa juu juu jahas niin niin
Se murre oli kyl hauskan kuullosta! Oikeen tahallaan teki miäli korostaa tät omaa pohojammaan murretta niiren kuullehen!! tietävätpähän kaikki notta mistä sitä olin kotoosin! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|