| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 14.8.2007 21:29 Viestin aihe: |
|
|
hii kesän keikathan tavallaan jatkuu vielä sit, noh ainakin yhdellä keikalla siistiä että sen nuottikirjan julkaisun yhteydessä on se keikka, hope it is täyspitkä eikä vajaa puoltuntinen  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 15.8.2007 15:20 Viestin aihe: kanske... |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | hope it is täyspitkä eikä vajaa puoltuntinen |
Mää epäile et olisko se joku kolme viiva viis biisii..? Ku se on kuitenki siel kirjamessuil.
Oon iha täpinöis, superb. Iha ennakkosyndelahja melkei niinku, heeh.  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 15.8.2007 23:10 Viestin aihe: Re: kanske... |
|
|
| kaisa kirjoitti: | | rokkipunkki kirjoitti: | | hope it is täyspitkä eikä vajaa puoltuntinen |
Mää epäile et olisko se joku kolme viiva viis biisii..? Ku se on kuitenki siel kirjamessuil.
Oon iha täpinöis, superb. Iha ennakkosyndelahja melkei niinku, heeh.  |
aaah no niimpä joo tietenkin, nomut hyvä sekin ! vähän kyl oiva synttärilahja toi!! <3 _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 16.8.2007 13:22 Viestin aihe: sitten näemme...! |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | kaisa kirjoitti: | | rokkipunkki kirjoitti: | | hope it is täyspitkä eikä vajaa puoltuntinen |
Mää epäile et olisko se joku kolme viiva viis biisii..? Ku se on kuitenki siel kirjamessuil. | aaah no niimpä joo tietenkin, nomut hyvä sekin ! |
Siiiiis, "dunno" tietenkin mut sit se selviää parin kuukauden päästä! Kai ny ainaki muutamii kantsis soittaa ku kuitenki kamat roudattu sinne, hihhii  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia Pakkasukko

|
Lähetetty: 16.8.2007 19:45 Viestin aihe: oikeesti |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | siistiä että sen nuottikirjan julkaisun yhteydessä on se keikka |
Pitäskö tässä nyt sit oikeesti alkaa suunnittelemaan Helsingin reissua lokakuulle?? Että vielä pääsis vähän fiilistelemään ohi kiitävää kesää...! _________________ Sinä vain olet minun
kaikki mitä on jäljellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 20.8.2007 01:27 Viestin aihe: Re: oikeesti |
|
|
| Pia kirjoitti: | | rokkipunkki kirjoitti: | | siistiä että sen nuottikirjan julkaisun yhteydessä on se keikka |
Pitäskö tässä nyt sit oikeesti alkaa suunnittelemaan Helsingin reissua lokakuulle?? Että vielä pääsis vähän fiilistelemään ohi kiitävää kesää...! |
No hei todellakin!! kannattaa ehdottomasti! me ollaan ainakin Kaisan ja Kloorin kans menos Helsinkiin sillon! (ja emmuska kans?!) (: ja ollaan heti 2 yötä Stadissa.Kun sinne asti menee niin kannattaa toki viipyä En edes tiedä vielä että minkätyyppinen keikka sieltä tosiaan on tulossa, heittävätkö vaan pari hassua biisiä vai miten mutta ihan sama!
Sinne!
Ja vitsi kun ei tiedä julkastaanko tosta nuottikirjasta himona eri kansi versioita! siinähän tulee sitten kauhee valinnan vaikeus jos niitä on erilaisia!  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 7.9.2007 14:45 Viestin aihe: messuohjelma ilmestynyt! |
|
|
Helsingin kirjamessujen sivuilta...
| Lainaus: | | Egotrippi-yhtyeen ensimmäinen nuottikirja julkistetaan kirjamessuilla ja Helsingin Sanomien rockohjelmassa fanit tapaavat suosikkejaan lavalla. |
| Lainaus: | klo 14:00
Egotrippi-yhtye
Egotrippi-nuottikirjan julkistaminen
Egotrippi-yhtyeen ensimmäinen nuottikirja julkistetaan Helsingin kirjamessuilla. Yhtyeen jäseniä haastatellaan kirjan tiimoilta. Tarinoita ja muistelmia uran varrelta ja biisien synnystä.
F-Kustannus |
| rokkipunkki kirjoitti: | | me ollaan ainakin Kaisan ja Kloorin kans menos Helsinkiin sillon! (ja emmuska kans?!) ja ollaan heti 2 yötä Stadissa. Kun sinne asti menee niin kannattaa toki viipyä. |
[[Nopeesti ehdit tiedon tänne kirmailla... Lokakuinen Helsinki on kaunis.]] _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 13.9.2007 23:06 Viestin aihe: |
|
|
Hei apua ja anteeks.. informoikaa tietämätöntä.
Oon ollu täydessä ego-info pimennossa jonkun aikaa kun oli netti pimeenä.
Millon nää kirjamessut on ja missä. Ja egot siis esintyy siellä? _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 14.9.2007 10:39 Viestin aihe: |
|
|
| zimppa kirjoitti: | Hei apua ja anteeks.. informoikaa tietämätöntä.
Oon ollu täydessä ego-info pimennossa jonkun aikaa kun oli netti pimeenä.
Millon nää kirjamessut on ja missä. Ja egot siis esintyy siellä? |
26.10. - Helsingissä, Messukeskuksessa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miltsu Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 14.9.2007 15:36 Viestin aihe: |
|
|
| Mä haluan tonne, tyhmää vaan kun se on sitten perjantaina ja on koulua eikä sit tiiä monelt ne esiintyy siellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 20.9.2007 15:15 Viestin aihe: kello kahdelta... |
|
|
| Miltsu kirjoitti: | | ...eikä sit tiiä monelt ne esiintyy siellä. |
| kaisa kirjoitti: | klo 14:00
Egotrippi-yhtye
Egotrippi-nuottikirjan julkistaminen |
_________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miltsu Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 26.9.2007 18:54 Viestin aihe: |
|
|
| Hööh! Pääsen koulusta kolmen maissa :// |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 27.9.2007 10:43 Viestin aihe: |
|
|
| Miltsu kirjoitti: | | Hööh! Pääsen koulusta kolmen maissa :// |
mä ainakin skippaisin sit pari vikaa tuntia ei voi olla niin tärkeitä tunteja et niiden takia jäis Eggarit väliin hihi. _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 19.10.2007 15:03 Viestin aihe: |
|
|
Soitattekste muuten akustisesti muutaman biisin vai millai?  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miltsu Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 25.10.2007 18:33 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | Miltsu kirjoitti: | | Hööh! Pääsen koulusta kolmen maissa :// |
mä ainakin skippaisin sit pari vikaa tuntia ei voi olla niin tärkeitä tunteja et niiden takia jäis Eggarit väliin hihi. |
Joo, niin mä teen.. Eli huomenna sitten kirjamessuille!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|