| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 5.8.2006 22:22 Viestin aihe: Tavastia 12.10. & 13.10. |
|
|
Päätinpä luoda Tavastialle jo oman aiheensa, kun kuitenkin toristaan tästä varmaan aika paljonkin...
| fabula kirjoitti: | | Hei ihanaa, ihanaa, ihanaa noi Tavastian keikat!! Mä en oo ikinä käyny Tavastialla ja oon jo kauan haaveillu Egojen keikasta siellä! Mahtavuutta!! Pitäisköhän mennä vallan molemmille? |
Samma här, kyllä nyt on pakko päästä näkeen Tavastia!! Tosiaan pienessä mielessäni pohdein, et varmast on vuoden päätöskeikkakarkelot Urho Kekkosenkadulla...
Ja siis joo joo, eiköhän suunnata kaikki molemmille...
Mitä veikkaatte lippujen hinnoiks..?? _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 5.8.2006 23:15 Viestin aihe: |
|
|
Juu, tänne ehdottomasti! Vielä en tiedä kumpana päivänä, ei nyt ehkä sentään molempina..
Se on tosi jees!
Lippujen hinnoista en osaa sanoa, eiköhän ne siinä 15euron kieppeillä pyörine.. _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 6.8.2006 23:53 Viestin aihe: Kaikki Tavastialle juhlimaan! |
|
|
Mä en jaksais odottaa noita keikkoja! Ihan mahtavuutta kerrassaan!! Harmittaa vaan mun kaverin puolesta, kun se täyttää 18 viikko noiden keikkojen jälkeen ja se odottaa mun lailla kovasti Tavastialle pääsyä.
Hei joo, ois hienoo jos foorumilaiset tulis molempina päivinä Tavastialle! Voitais pitää yhdessä kunnon päättäjäiskarkelot! Mä tajusin just, että mulla varmaan ei oo enää elämää lokakuun jälkeen. Mä oon nyt käynyt yhteensä kymmenellä Ego-keikalla ja kaikki vielä tänä vuonna, aika tälleen yhdessä hytäkässä ja sit Tavastian jälkeen, kun keikat loppuu joksikin aikaa, niin mulle tulee varmaan todella tyhjä olo... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 7.8.2006 12:46 Viestin aihe: |
|
|
Wau! Tavastia on sellainen mekka että sinnepäin on melkeinpä pakko lähteä
| fabula kirjoitti: | | kun keikat loppuu joksikin aikaa, niin mulle tulee varmaan todella tyhjä olo... |
Samat sanat. Hui, miten mahdammekaan selvitä yli talven kylmyyden ilman auringontuojia?! Noooh, uutta materiaalia ja keikkoja odotellessa.
Liput hyvissä ajoin hankintaan, mutta ehkei sentään molemmille päiville Hinnaksi veikkaisin noin pari kymppiä. _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 7.8.2006 17:17 Viestin aihe: |
|
|
samat sanat! kun Knipi sanoi eilen siellä Ankassa ennen keikkaa siinä haastattelussa (mikä siinä isolla skriinillä näytettiin) että edessä on sitten näiden keikkojen jälkeen VÄHINTÄÄN puolen vuoden tauko, vähintään. niin olin että NOUUU, EIKÄ, EI NIIN PITKÄÄ TAUKOA! mutta sittenpähän saadaan kuulla uutta materiaalia, joten pakko sitä keikkataukoakin on pitää.vaikka haikeeta tulee olemaan. mäkin oon tässä lyhyen ajan sisällä käynyt nyt ainakin neljällätoista ego-keikalla,niin voi olla aika tyhjää sitten kun keikkoja ei enää olekkaan..
niin. minä tosiaan ainakin olen menossa molemmille keikoille! ihan pakkohan niille on kummallekkin päästä! ja kunnon etkot ois foorumilaisten kans kiva pitää!
niiih,ei siis vielä haikailla että miten sitä talven yli selviää....
ainiiin, kellään tietoa millon liput tulee myyntiin?? _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 13.8.2006 23:30 Viestin aihe: |
|
|
Tässähän on siis virhe! Näillä näkymin menen paikalle ainakin torstaina 12.10, perjantain kohtalo selviää vasta työvuorojen selvittyä, eli joskus syksyllä.. _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 14.8.2006 14:38 Viestin aihe: LIPUT!! |
|
|
| knipi kirjoitti: | | Tänään mulle infottiin Tavastialta että ne ovat jo myynnissä, mutta mä en ainakaan nähnyt meidän keikkoja Tiketin sivuilla. Luulisin, että ne tulevat varmaan tänään (ma 14.8. ) tai huomenna myyntiin. |
Great great great, kiitos jälleen kovin Knipi;
soitin jo Tikettiin , löytyvät käsittääkseni tässä pian itse Tiketistä ja illan aikana, viim. huomenna, netistä, www.tiketti.fi
Ovat muuten 15e, Tavastiallinen jengiä on yhtä kuin noin 700 yksilöä.
Rairai
Siis joo joo, hervottomat etkokarkelot pystyyn ennen keikkaa!
(ps. Risto(?) tehnyt sen, minkä mun piti, eli muokkas otsikon päivämäärät oikeiksi! ;]) _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Espen Tulokas

|
Lähetetty: 14.8.2006 15:34 Viestin aihe: Re: LIPUT!! |
|
|
| caisa kirjoitti: | | knipi kirjoitti: | | Tänään mulle infottiin Tavastialta että ne ovat jo myynnissä, mutta mä en ainakaan nähnyt meidän keikkoja Tiketin sivuilla. Luulisin, että ne tulevat varmaan tänään (ma 14.8. ) tai huomenna myyntiin. |
|
Liput varattu netistä.. 3 kerta tavastialla räjäyttää pankin! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 14.8.2006 20:09 Viestin aihe: on. |
|
|
Joudun maksaan hervottomat kirjatun kirjeen postituskulut mut joskus täytyy hieman uhrautua...
FANTASTISET BILEET, EIKÖ SINUSTAKIN
TULE SELLAISENA KUIN OLET
VOIT TULLA MUUTENKIN (VOIT JÄTTÄÄ TULEMATTAKIN)
FANTASTISET BILEET
TUO YSTÄVÄSIKIN
nimim. leijuu muutaman metrin maanpinnan yläpuolella _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 15.8.2006 14:48 Viestin aihe: |
|
|
Onko täältä siis tulossa porukkaa molemmille keikoille? Mulla ei vielä lippuja oo, mut hankin ne pikapuolin. Ajatuskin, että liput loppuis kesken hirvittää.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 15.8.2006 19:58 Viestin aihe: Tavastialla tavataan... |
|
|
No, eipä loppunu kesken. Kävin nimittäin varaamassa liput! Niin, ja molemmille päiville!! Jee!!! Mahtavuutta! Varmaan syksyn parhaat keikat tiedossa Tavastialla rakkaan lempibändini seurassa!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 15.8.2006 21:03 Viestin aihe: ta-va-taan vain! |
|
|
| fabula kirjoitti: | | Varmaan syksyn parhaat keikat tiedossa Tavastialla rakkaan lempibändini seurassa! |
Samanlaisia epäilyksiä mulla
Tajusin tänään, et keikkaan on vielä kaks kuukautta - nooh..
Eri mainio ajankohta juhlimiselle, rok.
Kaikki poraa keikkatauon alkamista!?
Ei kai,
laitetaan kannat kattoon!! _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 16.8.2006 11:12 Viestin aihe: |
|
|
molemmille päiville on liput tilattuna khyl! parhaat bileet tulossa, oon kans varma siitä!! tosiaan onhan noihin vielä aikaa melkolailla mut hyväähän jaksaa odottaa?! meikä on kyl aivan fiiliksis!!!!! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
siewer Tulokas

|
Lähetetty: 16.8.2006 20:56 Viestin aihe: |
|
|
voi JUKU:D (ihana sanonta!!)
sisko yllätti mut sairaan ihanalla asialla...se on hommannu itelleen ja mulle tonne liput:D ei vitsi pieni mahtava ylläri!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|