| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 4.5.2006 16:03 Viestin aihe: vanhoi sinkkui mistään? |
|
|
Osaako kukaan sanoa, löytyykö Egojen vanhoja sinkkuja enää mistään? Trippers Clubista löytyy Koivuniemen herra ja Lautturi; ootteko törmänneet lähiaikoina esim. Asunto 35 -, Älä koskaan ikinä - ja Polkupyörälaulu -sinkkuihin? _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 4.5.2006 17:01 Viestin aihe: |
|
|
Mä oon viime vuoden aikana aika monta sinkkua saanut hankittua, pahista on kertyny jopa kaksin kappalein levy hyllyyn (ei ole saanut aikasekseen laittaa sitä toista kappaletta myyntiin).
Huuto.net:ssä näkee aina joitakin Egotripin sinkkuja. Sinkkujen hinnat vaihtelee yleensä 1-10 euron välillä + postimaksut, yleensä hinta tahtoo painua tuonne yläpäähän, varsinkin jos on muita huutajia (eli helposti sinkuille tulee melkoisesti hintaa). Nuokin em. sinkut on tullut kaikki hommatua huutonetin kautta. _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hätrikki Tulokas

|
Lähetetty: 4.5.2006 17:08 Viestin aihe: |
|
|
Myös suomalaisista netti-musakaupoista kannattaa kokeilla. Itse hankin nykyään musiikkini lähinnä download.netanttila.com -sivuilta. Sieltä voi napsia haluamansa kappaleet erikseen. Egolta löytyy 10 eri levyä (sinkut mukaanluettuna).
Hyvin on muutenkin tuo saitti toiminut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 4.5.2006 18:01 Viestin aihe: |
|
|
| iira kirjoitti: | Mä oon viime vuoden aikana aika monta sinkkua saanut hankittua, pahista on kertyny jopa kaksin kappalein levy hyllyyn (ei ole saanut aikasekseen laittaa sitä toista kappaletta myyntiin).
Huuto.net:ssä näkee aina joitakin Egotripin sinkkuja. Sinkkujen hinnat vaihtelee yleensä 1-10 euron välillä + postimaksut,... |
Voin ostaa toisen pahiksesi pois!
Kävin nyt ensimmäistä kertaa huuto.netissä, sieltä saisin ÄKIn kahdeksalla eurolla... Aika tyyristä. Onko se ihan turvallista ostoa? Vaikka aika paljon olen netistä ostanut, nettihuutokauppaa vierastan kovin.. _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 4.5.2006 19:07 Viestin aihe: |
|
|
| hätrikki kirjoitti: | | Myös suomalaisista netti-musakaupoista kannattaa kokeilla. Itse hankin nykyään musiikkini lähinnä download.netanttila.com -sivuilta. Sieltä voi napsia haluamansa kappaleet erikseen. Egolta löytyy 10 eri levyä (sinkut mukaanluettuna). |
Mulle ainakaan noi download paikat ei käy, haluan Egojen sinkuilta myös ne kannet, kansitaidehan on osa Egotrippiä ja mitä olen seurannut esim. just Anttilan sivuja sieltä kyllä löytyy kaikki levyt, mutta ei sinkkuja. Esim. Caisan mainitemilla sinkuilta löytyy materiaalia jota ei levyiltä löydy.
Mulla ei ole ollut mitään ongelmia nettihuutokauppojen kanssa, yhteydenpito myyjiin/ostajiin on toiminut moitteettomasti. En kuitenkaan luota systeemiin niin paljon, että solmisin arvokkaampia kauppoja tuota kautta. Tottakai tuo rahastaminen ärsyttää, jos käytetyn sinkun hinta nousee reippaasti yli 10€ niin mitä muutakaan se on.
P.S. Laitan Caisa sulle yv:llä sähköposti osoitteen, että voidaan sopia siitä pahis-sinkusta. _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 4.5.2006 19:43 Viestin aihe: |
|
|
| iira kirjoitti: | | Mulle ainakaan noi download paikat ei käy, haluan Egojen sinkuilta myös ne kannet, kansitaidehan on osa Egotrippiä -- Esim. Caisan mainitemilla sinkuilta löytyy materiaalia jota ei levyiltä löydy. |
Jepa, sehän se, levy on aina levy ja pidän erityisesti Eggareiden kansitaiteesta. [go Elf-tuotanto! <<oliko tuon niminen?>>] Nuo kolme sinkkua houkuttaisivat kovin juuri kakkosbiisiensä puolesta. *hymy* _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 4.5.2006 21:25 Viestin aihe: |
|
|
| caisa kirjoitti: | | Nuo kolme sinkkua houkuttaisivat kovin juuri kakkosbiisiensä puolesta. *hymy* |
Äki- ja polkupyörä-sinkut on kyllä ehdottomia mun suosikkeja, juuri noiden kakkosbiisiensä takia. Valitettavasti juuri nuo kaksi sinkkua on tulleet maksamaankin aivan mahdottomasti. En ole montaa kertaa nähnyt kyseisiä sinkkuja huutokaupoissa ja huutajia on riittänyt. Muistaakseni polkupyörä-sinkku huudettiin muutaman kerran ihan nenän edestä, kun oon yrittäny pitää jonkun järjen päässä enkä ole pahemmin 10€ ylä puolelle mennyt huudoissa.
Aina mietityttää miten Kerran Pienessä Kaupungissa ei ole yltänyt Egojen levylle asti, on meinaan yksi mun ehdottomista suosikeista  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu Pakkasukko

|
Lähetetty: 7.5.2006 15:38 Viestin aihe: |
|
|
Eri sinkuissa on käsittääkseni eri painosmäärät, musta tota Koivista on esim paljon ollu aikoinaan tarjolla, kun taas Polkupyörälaulua sai aikoinaankin etsiä (tai ehk Egot ei vaan ollu sillon niin påp eikä sitä otettu joka kauppaan).
Täst ois muuten kiinnostava kuulla virallisia lukuja, et kuinka paljo kutaki sinkkua on julkastu. Tosin sen tiedon jälkeen pikkupainoksisten hinnat nousis pilviin nimim. "kuus sinkulaa puuttuu" _________________ Research has shown, that critics are perceived as smart. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
roosa Vieras
|
Lähetetty: 8.5.2006 08:20 Viestin aihe: |
|
|
"Joka suunnassa houkutuksia, joskus voi käydä niin ettei pois viiskulmasta löydä millään ja pennit hupenee taskun pohjalta kassakoneeseen"
Viiskulmassa sijaitsevaan Popparienkeliin (www.popangel.fi) hupenee kyllä nopeaan pennoset. Siellä oli vielä jokin aika sitten ainakin Lydia, Se on tosi jees ja Tällaisena iltana -sinkut ihan ostettavaan hintaan (jotain 5-10e). Mun Käytettyä ilmaa/Lennokki on myös peräisin kyseisestä putiikista Suosittelen! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 8.5.2006 11:59 Viestin aihe: |
|
|
| roosa kirjoitti: | | Viiskulmassa sijaitsevaan Popparienkeliin (www.popangel.fi) hupenee kyllä nopeaan pennoset. |
Kiitokset hyvästä linkistä, pitääpäs seurailla mitä tuolla on myynnissä, näyttää olevan nytkin Egojen sinkkuja. Mutta mikä hinta Lydia-sinkulla , onneksi oon saanut hommattua aikaisemmin muuten kyllä lompakko tyhjenis hinnasta huolimatta. _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 8.5.2006 18:36 Viestin aihe: popparienkeli |
|
|
Jippidijii, tyttö saa taas sinkkuja itselleen!! Oon kuullut Popparienkelistä ennenkin, mut nyt vasta tutustuin. Siis miten halvat postikulut!! Mainiota.
Vielä olin nukkumassa aamupäivällä, kun posti kolahti,
kiitos iira, Pahis saapui jo!!  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 8.5.2006 19:00 Viestin aihe: |
|
|
Postin sedät on olleet nopeita..yhessä arkipäivässä sinkut kulkee minne vaan Kuuntelemisen iloa  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
roosa Vieras
|
Lähetetty: 8.5.2006 20:03 Viestin aihe: |
|
|
Nuo levylistat eivät nettisivuilla ihan aina pidä paikkaansa, mutta eiköhän levytilanne selviä viimeistään kun lähettelee sinne jotain mailia. Parasta on tietenkin päästä itse paikan päälle penkomaan hyllyjä ja moikkaamaan setää sekä poikaa  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 10.5.2006 13:16 Viestin aihe: mainio video!! |
|
|
Suosittelen tuota Popparienkeliä kyll erittäin lämpimästi!! Tilasin sinkun maanantai-iltana ja jo tänään se tupsahti, mahtavaa!!
Olipas Matkustaja-video hyvä, zoomasin sen läpi heti kolme kertaa.
Hih, yksityiskohdat ovat parhaita, esim. alkuosassa seinän kello näyttää varttia vaille yhtä ja lopussa se on yli puoli kahdeksan..
Ja loppu oli huippu: ne Mikin ujonhassut katseet ja Knipin hymy! Hmp, voi että, kyllä hymyilee taas päivä
..ja meni vähän aiheen ohi..  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 3.7.2006 19:22 Viestin aihe: Lydian pelastus |
|
|
| roosa kirjoitti: | "Joka suunnassa houkutuksia, joskus voi käydä niin, ettei pois viiskulmasta löydä millään ja pennit hupenee taskun pohjalta kassakoneeseen.."
Viiskulmassa sijaitsevaan Popparienkeliin hupenee kyllä nopeaan pennoset. Siellä oli vielä jokin aika sitten ainakin Lydia, -- |
Pelastin Lydian luokseni torstaina.
Aika seikkailumielellä lähdin Erottajalta metsästään Viiskulmaa - kysyin vain kerran neuvoa ja sehän kundi osasi oikein sukkelasti kertoa, että tuosta noin vain koirapuiston läpi! Oli oikein mainio kauppa. Sieltäkin muuten kysyin Asfalttia, ei kumma kyllä tosiaan löytynyt... Sit päätin sijoittaa Lydiaan, sain hinnastakin kaksi euroa pois
(tarkoituksena oli hieman shoppailla Hesassa juuri keikkailun lisäksi. Ja mitä ostin? Kaupunki alennusmyyntihulinassa ja mulle jäi käteen Lydia ja kaksi Tintti-pinssiä g.lle tuliaiseksi.
I'm not a shopper..) _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|