www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
18.8 Jalasjärvi, Aukusti
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Keikat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 31.7.2006 21:16 
Viestin aihe: 18.8 Jalasjärvi, Aukusti
Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkäs tällasta keikkaa siintää horisontissa! Smile ketä tulossa?
paitsi minä, kloori ja caisa ainakin Very Happy

yeps,tunnelmia aiheesta tänne!
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 31.7.2006 21:23 
Viestin aihe: aukustiiii

Mää ja girbi tullaan,

selvis varmuudella et päästiin sinne duuniin, greatie!! Mr. Green

On vissiin kyse aika pikkuisesta festarista, noin 2 500 about??
siewer
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 31.7.2006 21:29 
Viestin aihe:

voi ku elämä jaksaaa potkia ja kolhia pahasti..kukaan ei voi ymmärtää miltä tuntuu ku maailman upein ja mahtavin ja rakastettavin bändi on tulos soittaan tälläselle pikkupaikkakunnalle ku Jalasjärvi(hyvä jos joku teistä ees tietää missä paikka sijaitsee..!!) niin meikä lähtee Englantiin..ite en pystyny mitenkää vaikuttaaan matkan ajankohtaan ja tietty sen on JUST sinä kyseisenä viikonloppuna ku Eggareita sais nähdä kilsan päässä omasta kotitalosta...niin mun elämää!!!

no, mutta... anyway, keikasta tulee varmasti mahtava ja toivon myös että kaikki järjestelypuolikin toimis ongelmitta(on muutama huono kokemus Confused )...ja luultavasti toimiikin...ja keikasta tulee varmasti yli-ihana.... täytyy varmaan olla puhelimen kautta yhteydes tai pyytää jotain frendiä nauhoittaan koko keikka, et jotenki vois olla mukana jutus...mut muuten kyllä tää yhteensattuma oli niin uskomattoman epäonninen ettei voi ymmärtää..

MUTTA , vilpittömästi toivotan kaikki ego-fanit Lampparin rantaan nautiskelemaan elokuun unettomasta yöstä!!... nauttikaa ja fiilistelkää munki puolesta... Wink mä otan kaikki Egis-levyni mukaan matkaan ja kuuntelen niitä sit koko yön... Yyterin keikan peruunnuttua tulee täs nyt sit pieni egptrippitauko...Kaivaris viimeksi..ja seuraavan kerran ????.toivottavasti pian..

mutmutmutmut, soittakaapa pojat hyvin(niinku aina:D), ja pliis muistakaa Lennokki Very Happy tai vois olla aika rock!!! oon hehkuttanu niin paljon kaikille keikkaa et koko Jalasjärvi venaa ihan superinnokkaina Suomen parhaan bändin saapumista pikkukyläämme:D kiitos teille:D !!1
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
siewer
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 31.7.2006 21:30 
Viestin aihe:

niin ja jooo, jotain sen kokoista festaria on luvassa... täää homma on vasta kasvuvaiheessa, vuosi vuodelta kyllä parantunu hommat et hyvään suuntaan ollaan menos! Very Happy
Takaisin alkuun
siewer
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 31.7.2006 21:36 
Viestin aihe:

http://www.mukula.net/aukusti/

niin ja tossa tollasta.
Takaisin alkuun
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 31.7.2006 21:57 
Viestin aihe:

mä olin viime vuonna tuol Aukustis kattoos Apista ja Disco Ensembleä ja onhan se ihan sympaattinen fessu. sit joskus aikaa sitte,olikohan 2002, oltiin kattoos siel Luomakuntaa ja Ratasta. Very Happy
tänävuonna Egotrippi ja Kuolleet Intiaanit! nam nam. Pieni festari se on juu ja kasvaa vuosi vuodelta,niinkun hyvillä festareilla tapana on käydä!

Siewer,otan osaa, toi on tosi syvältä et noin huono säkä osuu kohdalle! mäkin olin kerran aivan väärässä kaupungissa kun Apis esiintyi kotikaupungissa Alavudella(olin Lahdessa enkä mitenkään voinu päästä kotiin apiksen keikkaa kattoo) vähä kyl sapetti! mut kyl se siitä helpottaa. mäkin mietin et ois siistiä jos joku taho videokuvais ton keikan niin sä näkisit sen sitten videolta! saiskohan sitä kuvata.... Question
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 31.7.2006 22:20 
Viestin aihe: a2

Kyllähän kaikki Jalasjärven tietää! - samalla vuosikurssilla oleva opiskelijatuttuni on sieltä kotoisin samoin kuin eräs toinen henkilö, jonka kanssa olin viitisen vuotta sitten erään yhdistyksen hallituksessa. Pieni on Suomi.

Mutta huonoa on kyllä siewer sun säkäsi; ekaks Yyteri ja sit viel ihan kotikonnuilla. Laita joku frendi soittaan sulle puhelu ja maksatte sen hinnan vaikka puokkiin. Voi pöh.

Mutta mitäs, onko Aukustirock rannalla?? Mainiota kivaa jei.

Ainakin Uudenkaupungin ja Tampereen keikoilla olen nähnyt videokameran eturivissä (siis Huuki erikseen Wink); oonkin sitä miettinyt, onko kyseisillä miehillä ollut siihen "lupa" vai onks kaikki oma taltioiminen sallittua Egsujen keikalla??

Oih, pääsitkin sanomasta, Lennokki olisi ROK. Smile
kloori
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 1.8.2006 12:09 
Viestin aihe:

Kuten rokkipunkki jo sanoikin niin kyllä osallistun Jalasjärven Aukustirokkiin. Sain sattumalta silloin perjantaille aamuvuoron. Heh, kohtalo on mulle suopea, se haluaa mun lähtevän Egotripin keikoille Cool
caisa kirjoitti:
selvis varmuudella et päästiin sinne duuniin, greatie!!

Onneksi olkoon! säästäminen on luksusta!!
siewer
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 1.8.2006 15:47 
Viestin aihe:

Joooo kyllä rannalla on, mutta eipä tietty minkää kovin suuren järven:D Lamminjärvi alias Lamppari siinä vieres, mut kyllä seki oman tunnelmansa siihen ympäristöön luo...

caisa ja girbi, millasta duunia tiedos? ite oon ollu järkkärinä joka vuos vaikka vapaaliput saadaanki aina Juustoportin puolesta...

voi vitsi ku tätä asiaa jankkaa uudestaan ja uudestaan niin alkaa ottaa uudestaan päähän...täytyy varmaan pistää Helsinki-Hollola soimaan nyt eikä heti niin alkais helpottaaa......tästä se lähtee ! ! ! Very Happy
Takaisin alkuun
siewer
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 1.8.2006 15:49 
Viestin aihe:

voi ja videointi olis niin sanoinkuvaamattoman upeeta ettei oo toista..kuinkahan asian laita on? luvallista kuvata? ...pitäis varmaan kysästä pääjärjestäjiltä jollei vastausta täältäpäin löydy..
Takaisin alkuun
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 1.8.2006 21:52 
Viestin aihe: manchester

siewer kirjoitti:
millasta duunia tiedos?

Tietysti paljasjalkaisina jalasjärviläisinä ollaan infopisteessä... Wink Heh. Oikeesti tyydytetään ihmisten juomahaluja. Jazzeilla tutustuin yhteen toimitsijaksi tulleeseen rinkka selässä kesää viettävään tyttöön, mistä innostuin ihan älyttömästi; matkailu avartaa. Tykkään ihan mielettömästi tutustua uusiin paikkoihin pelkästään jo Suomessa.
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 1.8.2006 22:37 
Viestin aihe:

ja jos sen keikan joku saa luvalla kuvata niin sehän on vaan plussaa,eikä sul enää oo niin huono fiilis siitä että se reissu osu näin kehnolle ajankohdalle.toivotaan parasta, et sen sais kuvata!(: ja hei,kyllähän huugi kuvailee,et dvd:llä viimestään näät menoa....
kloori
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 2.8.2006 13:04 
Viestin aihe:

rokkipunkki kirjoitti:
kyllähän huugi kuvailee,

Eikös Huuki oo Huuki vaan kovalla koolla. Käsittääkseni Smile (köh, pilkunviilaja,köh)

siewer kirjoitti:
Joooo kyllä rannalla on, mutta eipä tietty minkää kovin suuren järven:D Lamminjärvi alias Lamppari siinä vieres, mut kyllä seki oman tunnelmansa siihen ympäristöön luo...

Kyllä näin on! Pääasia että on ranta. Siinä touhussa on heti erilainen fiilis kun saa nauttia suomalaisesta järvimaisemasta Cool
Aukusti roks!
Biisitoiveita: Lennokkia olis taas mukava kuulla. Entäs miten olis vaihteeksi Flipperikunkku...?
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 2.8.2006 17:48 
Viestin aihe:

kloori kirjoitti:
Eikös Huuki oo Huuki vaan kovalla koolla. Käsittääkseni Smile (köh, pilkunviilaja,köh)

ahaa! Very Happy no ihan hyvä että selvensit Very Happy joskus on ihan hyvä ollakin pilkunviilaaja,heh.
Rilla
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 3.8.2006 00:32 
Viestin aihe:

Okei.Kysymys. Mistä te edes tiedätte, että "Huuki" on "Huuki"Surprised? Minä tiedä koko kuvaajasta mitään, onks multa menny ihan ohi et joku on käyny keikal repii sitä hihasta ja kysyny nimeä vai onko joku Knipi selittäny siitä täällä jotain? Kovin tuttavallista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Keikat Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Sivu 1 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa