| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 10.9.2006 21:34 Viestin aihe: 9.9 Vaasan Amarillo |
|
|
HEIHOU. Ketkä oli eilen Vaasan keikalla? Oli älyhyvä keikka ja erityiskiitokset pojille spontaanista päätöksestä soittaa yksi ylimääräinen viisu, Sininen. Yleisön painostus oli aika kova ja saatiin Anssikin takaisin lavalle. Onneksi sitä ei silti korvattu Glorialla vaan tämäkin helmi kuultiin(: muita helmiä oli Varovasti nyt ja Moulaa! Voi elämä kun riehakas biisi!!!kiitos siitä!
hm. heitämpä biisilistan tänne..
1. Mustat varjot
2. Rakkaani
3. Tällaisena iltana
4. Pahis
5. Iloinen aina
6. Käytettyä ilmaa
7. Vuokses sun
8. Varovasti ny!
9. Arvoitus
10. Asfaltti
11. Matkustaja
12. Nämä ajat
13. As 35
14. Polkupyörälaulu
15. Moulaa!
16. Koivis
17. Äki
18. Manic
19. Unis
20. Gloria
ja tosiaan tuohon Uniksen ja Glorian väliin tuli Sininen (: _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mermaid Tulokas

|
Lähetetty: 10.9.2006 23:21 Viestin aihe: |
|
|
Vaasan keikka oli kyllä tosi hyvä!! Hienoa, että soittivat Sinisen yleisön pyynnöstä. Oli mahtava tunnelma!
Huomasitteko että Sampolla oli jotain aivan omia juttujaan jossain biiseissä? Muistelisin että Knipi siitä kommentoikin jotain keikan alkupuolella.  _________________ What you are is the result of what you think. -Buddha |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 11.9.2006 12:50 Viestin aihe: |
|
|
Olin paikalla langan päässä. Oon kyllä ikuisesti katkera etten päässyt Vaasaan mutta ensi kerralla sitten  _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 11.9.2006 13:42 Viestin aihe: |
|
|
Joo Sampolla oli selvästi jotain omaa siellä meneillään, Mikkikin kommentoi muistaakseni kesken Polkupyörälaulun että "hei Sampo, mä en pysy enää mukana..!" toisaalta, oli siinä Mikilläkin vähän omaa säätöä. mut just huippua! mahti keikka, mahti keikka!
toivottavasti kloori kuulit jotain lankoja pitkin(: _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 11.9.2006 15:24 Viestin aihe: wasa |
|
|
Jooh, ja sitten Kokkolasta vaihdettiin Vaasaan... Amarillo kuulosti aika "eksoottiselta" keikkapaikalta, mut sehän rokkas!! Se lava oli kyl tosi lähellä (Kokkolassaki silti varmaan vielä lähempänä), koskettimet oli noin puolen metrin päässä, sen kuin vain olisi painanut powerin pois Zoomasinkin siitä sitten useaan otteeseen Mikin sormia, näytti niin uskomattoman ja sanoinkuvaamattoman hienolta!!
Sunnuntaina mulle iski joku erittäin kummallinen "keikan jälkeinen masennus". Kuuntelin Vkua-levyn läpi ja siinä sitten vain fiilistelin niitä loistobiisejä silmät märkänä. Oliskohan kyseessä ollut ennakoiva keikkataukovapina vai flowsta laskeutuminen?
Kiitos roksapunksalla vielä roadtrippailuseurasta _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 11.9.2006 15:36 Viestin aihe: |
|
|
joo lavat oli kyllä ihan siinä käden ulottuvilla! jännää(:
mä taidan kyl leijjailla vieläkin jossain keikkahurmoksessa. ahh.
kiitos itselles caisa loistavasta seurasta! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 11.9.2006 15:44 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | joo lavat oli kyllä ihan siinä käden ulottuvilla! jännää. mä taidan kyl leijjailla vieläkin jossain keikkahurmoksessa. ahh.
kiitos itselles caisa loistavasta seurasta! |
"Sä kuulostat tyytyväiseltä"!! Hihhih, laskin just roadtripkilometrit (pori-tampere-kokkola-vaasa-pori),
yhteensä 725 kilsaa junassa ja linja-autossa  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 11.9.2006 15:49 Viestin aihe: |
|
|
hui!! no ei mullakaan varmaan kaukana tosta heitä kilometrit: jyväskylä-tampere-kokkola-vaasa-alavus(ja kohta takas jyväskylään) Eilen junassa katsoin kartasta minkä sieltä bongasin, niin toi akseli missä oon reissannu niin on aika laaja, siis aika suuren alueen se viel Suomen pinta-alasta. jännää et yhtäkkiä voi reissata Suomee ristiin rastiin
hahhah, toi on niin paras! sä kuullostat tyytyväiseltä. grrrr  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|