| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 30.9.2006 12:42 Viestin aihe: 6.10. Vantaa, Tulisuudelma |
|
|
Ens perjantaina keikka Vantaalla, aiheesta kirjoitelkaamme tänne
ketä tulossa?
muutakuin mä ja kaisa _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 6.10.2006 12:06 Viestin aihe: |
|
|
Kloori on ainaskin tulossa
Hauska nimi ainakin tuolla paikalla: Tulisuudelma. Joku keski-ikäisten kantapaikka...??
No anyway, sinne mennään ja kivaa tulee. Vantaa rokrok!!  _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 8.10.2006 18:58 Viestin aihe: |
|
|
haha. tää oli kans aika hupaisa keikka. Kohokohta oli Flipperikuningas mutta Lennokin alkaessa olin Kaisan kanssa hetken ihan pihalla että mikä mikä tämä on?? Nythän sitä ei ole pitkään aikaan soitettu niin kesti vähän tajuta taas ihanaa ihanaa.<3 ja ja mitäs muita mahtavuuksia tuolla kuultiin. No ainakin sattui ja tapahtui taas, esim Polkupyörälaulun päätteeksi Knipi tiputti sähkökitaransa siinä sekoillessaan ja ja Yleisökin oli aika villiä joo.
Ainiin ja Tarpeeton mies!! Sen kuulin ekan kerran livenä tuolla. aivan käsittämättömän upean fiiliksen tuo sai aikaan. kiitosssss!
ei muuta sanottavaa tässä vaiheessa
paitsi biisilistan voisin tänne kirjoittaa:
1. Mustat varjot
2. Rakkaani
3. Tällaisena iltana
4. Pois minusta paha henki
5. Iloinen aina
6. Käytettyä ilmaa
7. Lennokki
8. Tarpeeton
9. Varovasti nyt
10. Asfaltin pinta
11. Matkustaja
12. Nämä ajat
13. Moulaa!
14. Asunto 35
15. Polkupyörälaulu
16. Koivuniemen herra
17. Älä koskaan ikinä
18. Flibu
19. Manic
20. Unihiekkaa
21. Gloria _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 8.10.2006 20:49 Viestin aihe: |
|
|
Äh, nyt mä oon taas kade, kun saitte kuulla tuolla sellaisia helmiä kuin Moulaa! ja Tarpeeton mies. Noo, täytyy toivoa, että Tavastiallakin niitä kuultaisiin... Miksköhän muuten toi Moulaa! soitetaan aina just niillä keikoilla, joilla mä en oo...? Harmillista. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 9.10.2006 16:07 Viestin aihe: |
|
|
| fabula kirjoitti: | Äh, nyt mä oon taas kade, kun saitte kuulla tuolla sellaisia helmiä kuin Moulaa! ja Tarpeeton mies. Noo, täytyy toivoa, että Tavastiallakin niitä kuultaisiin... Miksköhän muuten toi Moulaa! soitetaan aina just niillä keikoilla, joilla mä en oo...? Harmillista. |
Eiköhän Moulaa! soiteta Tavastialla, uskoisin vahvasti. (:
tsiikaa kuvat! (: http://rokkipunkki.livejournal.com/126914.html#cutid1 _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 9.10.2006 20:48 Viestin aihe: vanda |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | haha. tää oli kans aika hupaisa keikka. -- Lennokin alkaessa olin Kaisan kanssa hetken ihan pihalla että mikä mikä tämä on?? Nythän sitä ei ole pitkään aikaan soitettu niin kesti vähän tajuta taas -- ainiin ja Tarpeeton mies!! Sen kuulin ekan kerran livenä tuolla. aivan käsittämättömän upean fiiliksen tuo sai aikaan. kiitosssss |
Kesällä kuulin Lennokin ekan kerran Ruisissa, siitä oli hieman fiboja et se saattais tulla, kun se oli pari päivää aiemmin tullut Tangomarkkinoilla... Mut se oli nyt niin ihana yllätys. Ja kun kerran oli ajautunut siihen noin neljänteen riviin, ei pystynyt edes vilkuileen biisilistaa
Ja tuo Tarpeeton mies, täydellistä!!!! Tulin just hotelliin ja olin kirjautumassa sisään respassa, jonne kuului soundtsekki. Mulla meni silmät ehkä näin ja sit hymyilin jälleen "onnellisena luumuna". Mutta kiitos teille kyseisen biisin soittamisesta, miellyttävää.
En oo sit hetkeen joutunut liikkuun keikalla noin paljoa. Aikas tönivää ja humppaavaa massaa. No, paikkahan oli muutenkin kohtalaisen ruotsinlaivan näköinen, että sen puoleen... Kaikkein hassuinta oli aamulla syödä aamupalaa samassa paikassa, jossa oli muutamaa tuntia aiemmin bailannut...  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 10.10.2006 12:23 Viestin aihe: lennokki |
|
|
Oi muistinpa juuri, kuinka liikutuin siitä Lennokista, sain pyyhiä märkää silmäkulmista. Todellakin näissä tunneissa on jotain, mitä haluaisin omistaa. Olis niin mahtavaa saada Tavastiat talletettua jotenkin jonnekin. _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|