| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Hepsu Tulokas

|
Lähetetty: 5.9.2006 20:28 Viestin aihe: Vuokses sun |
|
|
Ostin tänään töistä päästyäni Vielä koittaa uusi aika-levyn ja jumituin kuuntelemaan Vuokses sun - biisiä uudestaan ja aina uudestaan.
Tuleeko kenellekään muulle siitä yksinkertaisesti äärimmäisen hyvä fiilis?!
Varsinkin kertsi osuu ja uppoaa. Mikki se vain osaa, ei voi muuta sanoa!!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 5.9.2006 21:11 Viestin aihe: todellakin...! |
|
|
Vuokses sun uppoaa kuin veitsi sulaan voihin,
täydellisen ja kirpeän íhana biisi <3
Jopa melkein viiltää sydäntä kohta
joskus tahtoo mitä tahtoa ei saa / tekee vaikka tietää teot vainoaa
Mutta siis rakastan rakastan kyseistä biisiä kovinkin!! _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 5.9.2006 22:01 Viestin aihe: Re: todellakin...! |
|
|
Vuokses sun on kappale jonka voi soittaa vaikka kymmenen kertaa peräkkäin ja joka kerta se tuntuu vaan ihanammalta ja kauniimmalta. Ihanaa illalla maata pilkkopimeässä ja kuunnella mahdollisimman isolla Vuokses sunia. Kun VKUA tuli markkinoille, toi kappale osu vähän liiankin kohdalle enkä aluksi pystynyt kuuntelemaan kappaletta itkemättä.
| caisa kirjoitti: | Jopa melkein viiltää sydäntä kohta
|
siis toi kohta riipaisee aina ja saa miettimään miksi aina tahtoo jotain mitä ei pitäis tahtoa ja tuolla tahdolla vaan satuttaa itseään joo tosi selkeästi taas sanottu  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 5.9.2006 22:02 Viestin aihe: kuvaa elämisen vaikeutta.. |
|
|
..juuri tuo caisan mainitsema kohta on osuu ja uppoaa. viime aikoina oon taistellut oman pääni kanssa, ja kun eilen kuuntelin ko. biisin hetken tauon jälkeen ekaa kertaa, sydän taisi jättää pari lyöntiä väliin kun tuntui niin kuin tuo lause olisi tehty tähän tilanteeseen. huh huh. _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Possu Pakkasukko

|
Lähetetty: 6.9.2006 09:03 Viestin aihe: |
|
|
| Komea on! Iiran tavoin tykkään kuunnella pimeässä kuulokkeilla, ja kovaa. Hienot jouset. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nyi Tulokas

|
Lähetetty: 6.9.2006 14:07 Viestin aihe: Re: todellakin...! |
|
|
| caisa kirjoitti: |
Jopa melkein viiltää sydäntä kohta
|
Niinpä! Mulla tulee aina kylmät väreet tuosta kohdasta! Siis hyvässä mielessä Se on mahtava kohta ja koko laulu on ihana. Monesti on kyyneleet silmissä tätä kuunneltu repeatilla  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 6.9.2006 19:49 Viestin aihe: |
|
|
Tässä kappaleessa on kyllä jotain ihmeellistä taikaa. Ton "mutta joskus tahtoo, mitä tahtoa ei saa"-kohdan lisäksi aivan uskomaton on myös "ja niin kuin kaikki epätoivossaan, joskus valmiit ovat olleet uhraamaan, kaiken siksi, että jollekkin kuulua saa"
Tämä on todella sykähdyttävä kappale ja aivan erityisesti juuri tuo kohta. Vahva tunnelma säilyy läpi koko biisin. Parempaa lopetusta ei VKUA-levylle voisi ollakkaan!
P.S: Onko kukaan huomannut keikoilla, että Mikki laulaa ekassa säkeistössä "ja sydämeni, vaikka vannoin, sitä koskaan antais en." Toi "ja"-sanahan ei oikeesti kuulu tohon. Ei se mua siis haittaa, kaikkeen sitä vaan kiinnittääkin huomiota.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 7.9.2006 12:05 Viestin aihe: |
|
|
| fabula kirjoitti: | P.S: Onko kukaan huomannut keikoilla, että Mikki laulaa ekassa säkeistössä "ja sydämeni, vaikka vannoin, sitä koskaan antais en." Toi "ja"-sanahan ei oikeesti kuulu tohon. Ei se mua siis haittaa, kaikkeen sitä vaan kiinnittääkin huomiota.  |
joo, oon huomannut! mutta en oo tajunnut ettei se "ja" siihen oikeasti kuulu.. heh. _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 7.9.2006 14:08 Viestin aihe: yllättäin |
|
|
Oon aina ollut sitä mieltä et yllättäen kuullut biisit tekee hetkistä just niin täydellisiä,
samoin kuin eilen keskiviikkona olin saunaillan etkoilla ja aivan puskista tuli stereoista yhtäkkiä Vuokses sun!! Täydellisen parasta!! Erityisesti kun ensi sävelet alkoi oli ihan WHAT, tuleeks tää oikeesti!?! Siis ihanan kivvaa. _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hepsu Tulokas

|
Lähetetty: 9.9.2006 10:11 Viestin aihe: |
|
|
Mahtavaa, että muitakin kyseiseen biisiin hurahtaneita löytyy
Vuokses sun yllätti meikäläisen ihan täysin, levyn vika biisi ja aivan täydellinen sellainen.
Tuntuu aivan järjettömältä, että kaverit soittavat vuodesta toiseen ja aina vain osaavat yllättää tekemällä jonkun aivan käsittämättömän tyylikkään biisin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 2.2.2007 13:38 Viestin aihe: Vuokses sun |
|
|
loistavaa että tästä tehty single ja sitä voi bongailla nyt radiokanavilta niin kaunis biisi että...! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 2.2.2007 14:27 Viestin aihe: vs |
|
|
Voi miten ihanainen sinkkuvalinta jälleen!!!!
Toivottavast tuon onnais jostain itselle haalimaan - siis radio pystyyn?  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pia Pakkasukko

|
Lähetetty: 4.2.2007 21:46 Viestin aihe: VS radiosoitossa |
|
|
Hei, bongasiko kukaan eilen lauantai-iltana Vuokses sun-biisiä YleX Toiveet- ohjelmassa? Miten hienoa olikaan kun kuulin sen eka kertaa radiossa! illan kohokohta todellakin...ja satuin vielä pääsemään ihan livenä kehumaan biisiä radioon...! hui kauhistus kun puhelinsoitto radiostudiosta säikäytti...  _________________ Sinä vain olet minun
kaikki mitä on jäljellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 4.2.2007 23:17 Viestin aihe: toiveet |
|
|
Eipä siis olisi kannattanut missata! Istuin kans talvel yhden koko viikonlopun opiskeluiden ja radion ääres - pakkohan sitä oli toivoa Se on tosi jees et sai hieman piristystä tekemiseen Hehheh, seuraavaks täytyy tehd aihe Egoforumilaiset mediassa  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 6.3.2007 00:24 Viestin aihe: |
|
|
Voi, mä en oo onnistunu kuuntelemaan kyseistä biisiä radiosta. On se hassua, miten vanha, tuttu biisikin kuulostaa jotenkin erilaiselta, kun sen kuulee radiosta. Varsinkin, jos sen onnistuu kuulemaan ihan yhtäkkiä, ilman "ennakkovaroitusta". Tai jos radiosta tuleva biisi osuu tosi hyvin yhteen sen hetkisten fiilisten kanssa. Se on hienoa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|