| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 10.7.2006 14:30 Viestin aihe: Ruisrock'06 |
|
|
Hee, olipa taas mahtava keikka! Ja Lennokinkin esittivät!!! Sitä biisiä oon niin kauan toivonut kuulevani ja nyt vihdoin ja viimein kuulin! KIITOS!
Se pitäisi ehdottomasti lisätä keikkaohjelmistoon, niin hyvältä kuulosti! Mikkikin sanoi, että se on hyväksi havaittu kappale, joten miksi ihmeessä sitä ei soiteta enempää??! Tolla keikalla muuten taputin varmaan enemmän kuin millään keikalla aikaisemmin. Jossain vaiheessa rupes käsiä sattumaan, mutta en mä välittänyt!
Ja Anssi oli taas ihan paras! Mun kaverikin, joka ei oo Egoja kuunnellut ja näki heidät ekaa kertaa livenä sanoi, että Anssilla on valloittava hymy! Joten Anssilla on ehkäpä pophistorian valloittavin hymy!
Tää mun kaveri sanoi myös, että Knipi vaikutti tosi sympaattiselta. Jee, hyvä pojat!
Hmm, nyt mulla on taas tää onnellinen kestohymy kasvoilla... Kiitos siitä pojille!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kiika Tulokas

|
Lähetetty: 10.7.2006 20:55 Viestin aihe: |
|
|
Ihan mainio keikka taas kyllä, mutta jäi kieltämättä hiukan fiilis että "soitetaanpa nämä hitit tästä läpi että päästään kotiin". Alkaako väsy painaa? Ei sikäli onhan niiden tahdissa kiva pomppia ja Anssi tosiaan jaksaa aina vain hymyillä. Lennokki oli kyllä helmenä seassa.
Ruisrockissa soundasi mun mielestä ylipäänsä aika hyvin, jopa Mikin haukkumat Cardigansin soundit kuulosti hyvältä sapuskakojujen taakse.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 10.7.2006 21:46 Viestin aihe: ruista ranteisiin ja ohraa tuoppiin?? |
|
|
Ensinnäkin, KIITOS Lennokista (ja heRRneestä)!
Se on kyllä niin uskomattoman kaunis biisi.
Tajusin yhtäkkiä kotiin päin ajaessani, että Ruisissa ei kuultu Unihiekkaa. Se on jo varmaan jonkinlainen Paranoid Egoille. En jotenkaan edes osannut kaivata sitä, taisin mennä lähes transsiin tuosta Lennokista.
Miten en ikinä muista, missä biisissä Anssi ja Skele menevät samaan tahtiin soittimiensa kanssa, vähän kuin zztop-tyyliin, sellaista heilutusta!?
Oon kans sitä miettinyt, miten pitkät keikkaviikonloput mahtavat vaikuttaa/väsyttää?, tälläkin viikolla viis keikkaa ties missä ympäriinsä. JAKSATTEKO TE?? En oo aiemmin osannut päättää, tykkäänkö enemmän festari- vai klubikeikoista, nyt tiedän. Klubit menevät aikas kirkkaasti ohi, sinne jengi tulee kuitenkin pääasiassa katsoon ko. bändiä, tunnelmakin on mielestäni keskittyneempi ja 'intiimimpi'. Tosin uskon, että tuntuu varmaan helvetin upealta nähdä satoja ihmisiä heiluttamassa käsiä ja tekemässä ihan mitä vain sieltä korkealta lavalta sanoo. Mitenköhän sieltä näkee yleisöön, metsää vai puita?
ps. ja kiitos sinulle fabula keikkaseurasta!!
pps. toivottavati Mikki selvinnyt jo Ranskan tappiosta, heh.. _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 10.7.2006 22:34 Viestin aihe: |
|
|
Musta tuntuu, että se tunne, että "soitetaanpa äkkiä biisit läpi" tuli vain siitä, että soittoaika oli aika lyhyt ja oli pakko ehtiä vetää kummiskin aika monta biisiä. Eihän Ruisrockissa juuri ketkään edes soittaneet encorea. Aikatauluja, aikatauluja...
P.S: Kiitoksia itsellesi mukavasta seurasta Caisa ja sori ne mun epäselvät ohjeistukset siitä, missä me mun kaverin kanssa oltiin ennen keikan alkua. Ois tosiaan ehkä kannattanu ilmoittaa se meidän suunta sieltä lavalta päin katsottuna...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 10.7.2006 22:48 Viestin aihe: ruis viel |
|
|
| fabula kirjoitti: | | -- tunne, että "soitetaanpa äkkiä biisit läpi" tuli siitä, että soittoaika oli aika lyhyt ja oli pakko ehtiä vetää kummiskin aika monta biisiä. -- Aikatauluja, aikatauluja... |
Nimenomaan, klubikeikalla sitä pystyy venyttämään, hyvänä esimerkkinä Kaivon kaks encorea.
| fabula kirjoitti: | | sori ne mun epäselvät ohjeistukset siitä, missä me oltiin ennen keikan alkua. Ois tosiaan ehkä kannattanu ilmoittaa se meidän suunta sieltä lavalta päin katsottuna... |
Eipä mittään, klassinen puhelu "oon suoraa täs keskel, missää oot, emmää nää sua!?" ja koko lavan edusta tyhjänä  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 11.7.2006 11:41 Viestin aihe: |
|
|
Morjens.
Aikas koomista tuo teidän spekulointi väsymyksetä ja hittien läpi soittamisesta...
Ensinnäkin 60min setti on tälle bändille todella hankala koota kun on niiiiin monta biisiä mitä haluaisi soittaa. Festarikeikka kun ei kuitenkaan ole verrattavissa omaan klubikeikkaan. Festareilla jengiä on paljon ja on pakko maalata ns. isolla meissselillä.
Tällä kertaa saimme mun mielestä kuitenkin mahdutettua aika monta "ei-hittiä" settiin ja taas aika monta "hittiä" jäi pois. Tämä nimenomaan sen takia että haluttiin soittaa vähän erilainen setti.
Setissä oli esim. Vuokses sun, Posteljooni ja Lennokki, jotka ei minun laskujeni mukaan ole koskaan olleet mitään kovin suuria hittejä... Sen sijaan tällä kertaa jätimme pois suht isot hitit kuten Unihiekkaa ja Tänään ei kukaan vastaa. Unihiekkaan soittamatta jättäminen oli kieltämättä aika hassua... Pois jäivät ikävä kyllä myös Pois minusta paha henki, Sininen, Varovasti nyt ja Gloria...
Toiseksi, meidän mielestä keikka oli todella onnistunut. Tähän mennessä kaikki kesän keikat ovat olleet hauskoja ja koko bändillä on hyvä fiilis. Kyllä me jaksamme, älkää huoliko. Pitää muistaa että tämä on kuitenkin aika kiva kesäduuni. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
henkka Tulokas

|
Lähetetty: 11.7.2006 13:34 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos loistavasta Ruissin keikasta! Bändi selvästi nauttii yhdessä soittamisesta eikä kiertueväsymyksestä ollut tietoakaan. Kymmeniä Eggarikeikkoja nähneenä esim. Nämä Ajat ja Koivis potkivat livenä kyllä aivan kympillä. Great! On myös ihan piristävää, että settilistassa on ns. harvinaisuuksia ja vähemmän soitettuja biisejä. Esim. Vuokses sun on hieno kappale livenäkin. Muutamia klassikkoja jäi pois, mutta varmasti ihan virkistävää vaihtelua bändillekin. Onko ÄKI muuten jätetty jollain keikalla soittamatta (en panisi välttämättä pahakseni!)?.
Knipille: Mun käsittääkseni pensselillä on huomattavasti helpompi maalata kuin meisselillä!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 11.7.2006 14:12 Viestin aihe: |
|
|
Mun mielestä noi Vuokses sun, Posteljooni ja Lennokki olivat nimenomaan ihan parhaita biisejä tolla keikalla. Iso kiitos bändille, että esittävät välillä noita vähän vähemmän kuultuja kappaleita. Istuivat settiin tosi hyvin! Lisää tällaista.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 11.7.2006 19:30 Viestin aihe: ruis yhä. |
|
|
Olipas kiva kuulla Knipin mielipiteitä meiningeistä, kiva kun olit viitsinyt vastata!
| knipi kirjoitti: | | Tämä nimenomaan sen takia, että haluttiin soittaa vähän erilainen setti. |
| fabula kirjoitti: | | Mun mielestä noi Vuokses sun, Posteljooni ja Lennokki olivat nimenomaan ihan parhaita biisejä tolla keikalla. |
Se olikin juuri niin loistavaa, kun sai kuulla harvinaisuuksia! Isolla pensselillä ja pieniä siveltimen vetoja?
| knipi kirjoitti: | | -- koko bändillä on hyvä fiilis. Kyllä me jaksamme, älkää huoliko. Pitää muistaa, että tämä on kuitenkin aika kiva kesäduuni. |
Mainiota, ettei "syytä huoleen" (naiset välillä liiankin emomaisia!?). Välillä tulee tehtyä harhailevia johtopäätöksiä, hyvä et asioiden oikea laita tulee ilmi niiden taholta, jotka sen ihan oikeasti tietävät.
Sainkohan nyt puperrettua mielipiteeni ihan vinoon?? Nyt jälkeenpäin ajattelin, voiko festari- ja klubikeikkoja edes verrata toisiinsa, en tiedä. Kuitenkin, tykkäsin paljon paljon keikasta, tykkäsin tykkäsin!! Kummallinen ikihymy sitä aina jää keikan jälkeen nassulle.
Ugh, hiljenen. Pitäisiköhän tähän loppuun laittaa nyt peace and love!?  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 11.7.2006 19:40 Viestin aihe: |
|
|
| knipi kirjoitti: | Tällä kertaa saimme mun mielestä kuitenkin mahdutettua aika monta "ei-hittiä" settiin ja taas aika monta "hittiä" jäi pois. Tämä nimenomaan sen takia että haluttiin soittaa vähän erilainen setti.
Setissä oli esim. Vuokses sun, Posteljooni ja Lennokki, jotka ei minun laskujeni mukaan ole koskaan olleet mitään kovin suuria hittejä... |
Vaikka mainitut biisit eivät ehkä olekaan suuria hittejä niin ainakin minun suosikkeihin ne kuuluu. Siksi olikin todella mahtavaa kuulla ne livenä.. Varmasti moni muukin on kanssani samaa mieltä. Lauloin, niin että on ääni vieläkin hiukan käheänä. Keikka oli aivan totaalisen upea ja todella suuret kiitokset siitä pojille!! Seuraavan päivän työvuoro ei tahtia haitannut tippaakaan.  _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mikki Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 12.7.2006 00:59 Viestin aihe: |
|
|
| Kiika kirjoitti: | Ihan mainio keikka taas kyllä, mutta jäi kieltämättä hiukan fiilis että "soitetaanpa nämä hitit tästä läpi että päästään kotiin". Alkaako väsy painaa? Ei sikäli onhan niiden tahdissa kiva pomppia ja Anssi tosiaan jaksaa aina vain hymyillä. Lennokki oli kyllä helmenä seassa.
Ruisrockissa soundasi mun mielestä ylipäänsä aika hyvin, jopa Mikin haukkumat Cardigansin soundit kuulosti hyvältä sapuskakojujen taakse.  |
WHAT!!!!
Missä ja kenelle mä oon haukkunut Cardigansien soundeja. Nyt en ymmärrä. Oletko kenties erehtynyt henkilöstä. Mun mielestä ne veti aika hyväntuulisen keikan ja silloin ei jaksa olla liiemmin kriittinen noiden soundien suhteen. Mä tykkäsin aika lailla itse asiassa. Ja toiseksi, mulla oli henk.koht. miedän omalla keikalla sellainen fiilis, että tää oli tämän kesän ehkä paras festarivetäisy, joten kuulostaa allekirjoittaneen korvaan oudolta se, että meistä oli jäänyt väsynyt maku. Siihen ei ainakaan pyritty.
Peace and Love
-Mikki |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
henkka Tulokas

|
Lähetetty: 12.7.2006 09:27 Viestin aihe: |
|
|
| Mikille: Taisit siinä festari-TV:ssä aavistuksen kritisoida Cardigansin soundeja. Sanoit kyllä, että et ollut ihan parhaalla paikalla kuuntelemassa ko. keikkaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kiika Tulokas

|
Lähetetty: 12.7.2006 16:56 Viestin aihe: |
|
|
| mikki kirjoitti: |
WHAT!!!!
Missä ja kenelle mä oon haukkunut Cardigansien soundeja. Nyt en ymmärrä. Oletko kenties erehtynyt henkilöstä. Mun mielestä ne veti aika hyväntuulisen keikan ja silloin ei jaksa olla liiemmin kriittinen noiden soundien suhteen. Mä tykkäsin aika lailla itse asiassa. Ja toiseksi, mulla oli henk.koht. miedän omalla keikalla sellainen fiilis, että tää oli tämän kesän ehkä paras festarivetäisy, joten kuulostaa allekirjoittaneen korvaan oudolta se, että meistä oli jäänyt väsynyt maku. Siihen ei ainakaan pyritty.
Peace and Love
-Mikki |
Kyllä se haastateltu heppu tosiaan kovasti näytti sinulta Okei, se kritiikki oli ehkä tosiaan häviävän pientä ja osui sopivasti juuri siihen keikkaan jota kaverini oli kommentoinut siellä kojujen takana safkatessa, että "onpa hyvät saundit". All you say, can and will be used against you
Väsymiskommentit taisivat osua myös omaan nilkkaan, ilmeisesti ainut väsynyt henkilö keikalla taisi sitten olla minä itse Huimaa keikkatahtianne ei voi kuin ihmettellä ja mahtavaa, että jaksatte. Todettakoon nyt vielä lopuksi, että joo, kyllä minullakin oli kivaa.
Rauhaa ja rakkautta teillekin! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 12.7.2006 17:49 Viestin aihe: |
|
|
ookei. siis nyt mä todellakin odotan, että myös yyterissä lataisitte lennokin! jos se on ruississakin vedetty, niin tahtoo myös kuulla sen livenä. vaikka näitä lähialueen keikkoja kouluankin, niin ruissiin ei rahat enää riittänyt.
egotrippi soittaa aina keikat laatuvarmasti, aina! koskaan ei ole keikkalippu ollut turha tai huono ostos. taitaa olla miehet jo niin pro-tyyppejä, että huonot päivät tai väsymys ei ainakaan näy showsta. ja jos ottaa huomioon, että 60minsaa parrasvaloissa näillä helteillä on aika hotpoppa paikka plus että siihen tarvii vielä tehdä jotain muutakin kun vain maata simmarreissaan, niin ihme on ettei läkähdy. koitappas itse seistä spottivaloissa melkein kolmenkymmenen asteen helteellä ja laulaa. nimittäin lavalle sihdattu valaistus käy hyvin grillivastuksista.. ei helppo homma.
uskon myös knipin kommentin keikka-not-väsymksestä. kun aikansa pakertaa studiossa (odottaa palautetta kavereilta) ja turaa pienessä porukassa on varmasti herkullista saada siitä palautetta muutaman kuukauden oikein isolla kädellä. tällaisena harrastelijakeikkailijana osaa sanoa sen verran että hetki ennen lavalle nousua on hiuksia nostattavan jännä ja kun katsojilta/kuulijoita saa aplodit ja encore-vaatimuksen, tietää, että on saanut välitettyä soittamisen ilosta saatua riemua eteenpäin. se vasta on jotain!
keep up the good work, boys!
ps: lennokki, pliiiiiiis.... _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 12.7.2006 19:20 Viestin aihe: vielä kerran. |
|
|
Hei ny viel.
Enää yhden kerran kommentoin tätä... Väärinymmärrykset varmaan maksimoituu näin vain kirjoittaessa, kun ei näe "puhujan" nonverbaalisia viestejä.
Mutta siis tulipas mieleen, et ihan ekalla viestilläni tässä ketjussa kiitin Lennokista ja samalla kyselin huolestuneena jaksamisia noin yleensä, kun tällaisena tyttösenä tuota hurjaa keikkaputkea seuraa. Väärinymmärryksen tuloksena sen näkenee "vähänkö olitte väsyneitä Ruisissa", ihan pöh. Siispä ainakin henkilökohtaisesti oli vain yleisenä huolenaiheeni, ettette vain pökerry kaikessa auringossa Älyttömän kiva tosiaan myös pitkästä aikaa kuulla Egojen omia mietteitä keikasta!
Ja sitten totean vielä toistamiseen, että oli kyllä mahtava keikka helmineen, keikan odotushymy jatkui keikan jälkeen fab gig -hymynä!
| lindella kirjoitti: | | egotrippi soittaa aina keikat laatuvarmasti, aina! koskaan ei ole keikkalippu ollut turha tai huono ostos. |
Uskon, ettei koskaan tule olemaankaan!
Rairai, näin. Nyt suuni suppuun laitan ja ehkä pienen vetskarinkin siihen, eikös lapsena aina niin tehty? piis and laav!! _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|