| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 13.7.2006 13:25 Viestin aihe: |
|
|
Munkin ihan pakko vielä lisätä, että mun mielestä pojat veti biisit erittäin hyvin, eikä mulle tullu tunnetta, että he olisivat väsähtäneet tms. Tottakai sitä aina huolestuneena pohtii, että mitä jos keikkailutahti on nyt liian kova ja sit bändi väsyy, eikä keikkoja ois sitten piitkään aikaan, mutta hyvinhän se soitto ja laulu sujui ja taas välittyi hyvä tunnelma yleisöönkin.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maija Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 14.7.2006 02:39 Viestin aihe: |
|
|
Keikka oli erinomainen ja kyllä pojat osaavat aina osoittaa oman hyvyytensä. Lennokkia tosiaan oli aika ihanaista kuulla livenä, eikä se Unihiekkaankaan puuttuminen niin haitannut. Paljonkuultujen biisien poisjääminen ei paljon itketä, vaan enemmän piristää se, kun kuulee jotain vähän harvinaisempia biisejä, joita ei ole osannut odottaakaan.
Ainakin mulla oli tosi kivaa, ja näytti bändilläkin olevan. Olin ihan fiilareissa joka biisistä, ja herkistyin jopa niin, että tuli melkein tippa linssiin, kun kuuntelin niitä sanoituksia. Hei pojat, tiedättekö, että teillä on ihan pirun liikuttavat sanat niissä biiseissänne?! Mutta silti jäi mitä parhain fiilis Egotripistä ja kaikista muistakin hyvistä esiintyjistä siellä. Cardigans oli hyvä, vaikka aurinko häiritsevästi kihtasikin ja sitten vielä The Crash illan lopettajana niin että oksat pois! _________________ Why so green and lonely?
Heaven sent you to me. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Puh Pakkasukko

|
Lähetetty: 18.7.2006 07:59 Viestin aihe: |
|
|
| Kiika kirjoitti: | Ihan mainio keikka taas kyllä, mutta jäi kieltämättä hiukan fiilis että "soitetaanpa nämä hitit tästä läpi että päästään kotiin". Alkaako väsy painaa? Ei sikäli onhan niiden tahdissa kiva pomppia ja Anssi tosiaan jaksaa aina vain hymyillä. Lennokki oli kyllä helmenä seassa.
|
Knipi tuossa jo mainitsikin että soittoaikaa oli vain 60 minuuttia ja se on Egotripin repertuaarilla aika vähän. Mikki jätti armollisesti välispiikit minimiin, jotta varsinaista pihviä ehtisi veivata enemmän , ehkä siitä tuli joillekin vaikutelma että paahdetaan kuin viimeistä päivää hätäisesti biisiä biisin perään.
Mä tykkäsin tosi paljon Cardigansin keikasta, eikä soundipuolessakaan ollu mitään vikaa! Rauhallisen cooli keikka, sää suosi ja ihmiset tanssivat laiskasti auringossa. Mun mielestä Cardigans oli ehkä jopa positiivisin yllätys Ruisrockissa. Ylipäätään Ruissalossa oli kivaa, ainoat pienet miinukset siitä että festarialueen lavoja yhdistänyt kulkuväylä jumittui aika pahasti ajoittain ja siitä että lauantaina päivällä alueen sisäänpääsy tökki ja missattiin siksi 22-PP. Harvoin olen ollu festareilla, joilla olis yhtä mieluisat headlinerit: Mew ja Tool. Noh, ehkä Ruisrockissa '92: Nirvana, Pearl Jam ja Extreme .. joista tosin PJ perui.
//Puh |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|