| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 4.8.2006 20:13 Viestin aihe: jes jes! |
|
|
tosi hienoo noi Tavastian keikat! mä ainakin meen molemmille! pitäähän sitä sit viettää koko viikonlopuu Helsingis, mitä sitä turhan nopeeta pois lähtemään..  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 5.8.2006 22:36 Viestin aihe: missä välissä ehtis hieman opiskella...? |
|
|
Voi ei voi ei... siis ihan positiivisessa mielessä...
Kikkailin taas Welldonen sivuilla, hmm.. Egotrippi Seinäjoella Tampereen jälkeen... voi ei.
Eihän sinne olis edes pitkä matka......  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 5.8.2006 22:49 Viestin aihe: |
|
|
| fabula kirjoitti: | | Löysin Hesarista pienen, pienen ilmoituksen ja nyt myös tuolta Welldonen sivuilta, että Egot ois Virgin Oil co-nimisessä paikassa Helsingissä soittelemassa toinen syyskuuta.... |
Tikettin sivujen kautta huomasin, että kyseinen keikka on peruttu.
Egotrippi on valitettavasti perunut keikkansa. Lipun konserttiin hankkineet voivat palauttaa liput Tikettiin tai Lippupalveluun.
Uusi esiintyjä kyseiselle päivälle ilmoitetaan lähiaikoina
http://www.hok-elanto.fi/ravintolat/virginoil/keikat.html _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 5.8.2006 22:55 Viestin aihe: |
|
|
| iira kirjoitti: | Tiketin sivujen kautta huomasin, että kyseinen keikka on peruttu.
Egotrippi on valitettavasti perunut keikkansa. Lipun konserttiin hankkineet voivat palauttaa liput Tikettiin tai Lippupalveluun. |
Okeii.. Kiitos tierosta.
Hmm, sinä vkl.na olisi voinut lähtee Porvooseen ja Virginiin. Eiku hei, Kotkassa?? Mä jo innostuin et jos Porissa  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 5.8.2006 23:01 Viestin aihe: |
|
|
| caisa kirjoitti: |
Hmm, sinä vkl.na olisi voinut lähtee Porvooseen ja Virginiin. Eiku hei, Kotkassa?? Mä jo innostuin et jos Porissa  |
Mä kerkesin jo suunnitella et tulisin Hkiin juhlaviikoille ja oisin siellä Virginiin asti, taidan unohtaa koko jutun. Näil näkymin mun keikat tältä kesältä ohi, mut toivossa on hyvä elää jos vaikka joku keikka tännepäin suuntautuis tai jos jotenkin sais tuonne Vuokattiin kyydin järjestettyä. _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 6.8.2006 23:58 Viestin aihe: |
|
|
No voi elämä! Ihan tylsääää!!!! Miksköhän se peruttiin? Noo, pääsenhän mä Huvilaan, että silleen... Mut kyl mua silti harmittaa. No, nyt mä ainakin meen molemmille Tavastian keikoille! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 11.8.2006 13:59 Viestin aihe: |
|
|
Jengi!
Syksyn keikat ovat tässä. Kesällä peruttua Poria emme valitettavasti onnistuneet saamaan mukaan, mutta keväällä perutut Kokkola ja Vaasa ovat kuitenkin hallussa. Syys- jaa lokakuussa lämppääjänä on Tuure Kilpeläinen.
Rundi loppuu kahteen keikkaan Tavastialla (to ja pe, ei pe ja la kuten jossain on lukenut). Tämän jälkeen jäämme vähän pitemmälle keikkatauolle puuhastelemaan seuraavaa albumia.
Risto laittaa varmaan kohta vähän virallisempaa tiedotetta aiheesta.
pe 18.08. Jalasjärvi, Aukusti-tapahtuma
la 19.08. Lahti, Jazztori
pe 25.08. Joensuu, Kimmel
la 26.08. Vuokatti, Popkatti
ma 28.08. Helsinki, Juhlaviikot/Huvilateltta
pe 01.09. Porvoo, Seurahovi
la 02.09. Kotka, Livinstone
pe 08.09. Kokkola, Kaarle
la 09.09. Vaasa, Amarillo
to 14.09. Mikkeli, Vaakuna
pe 15.09. Kuusamo, Hotelli Kuusamo
la 16.09. Nivala, Puustelli
pe 29.09. Tampere, Ilves
la 30.09. Seinäjoki, Botton Club
to 05.10. Jyväskylä, Lutakko
pe 06.10. Vantaa, Tulisuudelma
la 07.10. Turku, Galax
to 12.10. Helsinki, Tavastia
pe 13.10. Helsinki, Tavastia |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 14.8.2006 14:22 Viestin aihe: ei se mitään |
|
|
| knipi kirjoitti: | | Jengi! Kesällä peruttua Poria emme valitettavasti onnistuneet saamaan mukaan, mutta keväällä perutut Kokkola ja Vaasa ovat kuitenkin hallussa. -- Rundi loppuu kahteen keikkaan Tavastialla (to ja pe, ei pe ja la kuten jossain on lukenut). Tämän jälkeen jäämme vähän pitemmälle keikkatauolle puuhastelemaan seuraavaa albumia. |
Okeii, me selvitään Porissa; tuutte sit seuraavan rundin aikaan pari kolme kertaa
Itse asiassa Tavastian keikat mycket paljon paremmat noin päin!! Voisikohan joku (Risto?? Knipi?? joku muu egoisa??) ystävällisesti informoida meitä tyttöjä ja poikia sitten, kun Tavastian liput tulevat myyntiin..?
Kauheissa vieroitusoireissa jo, kun edelliskeikasta neljä viikkoa;
onneks syksyn aikana vielä monta ihanaista giggiä, ja tajusinkin, kuinka hyvin tauonkin jaksaa(-nee), kun tietää, et sen päätteeksi materiaalia...  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 14.8.2006 14:27 Viestin aihe: |
|
|
| Tänään mulle infottiin Tavastialta että ne ovat jo myynnissä, mutta mä en ainakaan nähnyt meidän keikkoja Tiketin sivuilla. Luulisin että ne tulevat varmaan tänään (ma 14.8. ) tai huomenna myyntiin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miltsu Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 18.8.2006 18:03 Viestin aihe: |
|
|
| En pääse mihinkään noista keikoista, tai ne on jotkut niin kaukana ja sitten kun on lähellä ne on K-18 :/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|