www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
Melkein sukua julkkikselle...

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen Egotrippi-keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
TANJA
Vieras

LähetäLähetetty: 21.6.2004 11:34 
Viestin aihe: Melkein sukua julkkikselle...
Vastaa lainaamalla viestiä

Kävin pitkästä aikaa tsiigaamassa Egotripin sivuja kun oli kerrankin aikaa kun alkoi tuo kesäloma Laughing, ja ajattelin lähettää serkkupojalle terkkuja.Niin että hyvää kesää MIKILLE ja terkkuja sinneppäin,ehkä näkyillään jollain keikalla jos ei muuten!.Tanja Cool
Takaisin alkuun
-Kata-
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 29.6.2005 22:25 
Viestin aihe:

Mun iskän työkaverin vaimo on kans Mikin serkku. Tunnetkohan häntä?
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 13.5.2006 19:24 
Viestin aihe: rumpali

Heh,
selvisipä, että äitini työkaverin aviomies on Sampon serkku!! Very Happy Siis just ja just rajalla nyt, et miten läheistä sukua vallankaan ollaan... Wink

Oon oikeesti sitä mieltä, et kaikki tuntee toisensa jonkun kautta; ympäri mennään ja yhteen tullaan, joten tukehdummeko yhdessä myös pakkopullaan!? Very Happy Kyllä ihan varmaan koko foorumin jengikin yhtä suurta sukua, jos alettais kyseleen ja pohtiin tuttujamme..

Mut pahoja ilmeisesti nuo vanhempien työkaverit Very Happy
yks tyttö
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 14.5.2006 20:22 
Viestin aihe:

tiedä, poikkeaako vähän aiheesta. Sampo on ollut erään kaverini rumpuopettaja. kyseinen kaveri kertoi ihan vähän aikaa sitten. melkoinen yllätys ! Cool
fabula
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 15.5.2006 21:31 
Viestin aihe:

Mun yläasteaikainen luokkakaveri sanoi, että Egotripin laulaja on hänen kaukainen sukulaisensa. On nähnytkin hänet jossain sukukokouksessa joskus. Hän ei kyllä tiennyt tämän kaukaisen sukulaisensa nimeä, joten en oo varma tarkoittiko hän nyt sitten Mikkiä vai Knipiä... mut anyway, mäkin voin melkein sanoa olevani sukua Egotripin jäsenelle! Laughing Silloin, kun mä kuulin ton jutun, mun Egotrippi-innostukseni oli just puhjennut kukkaan ja olin ihan innoissani tosta jutusta ja haaveilin jo, että tää mun luokkakaveri sais jotenkin hommattua mulle nimmarin. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iira
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 4.6.2006 21:55 
Viestin aihe:

HÖH, kaikilla muilla on aina joku kiva julkkis melkein sukulaisena. Mä en voi ikinä muulla ku Niinimaalla vöyhöttää ja senkin kaikki muualta kun täältä kotoisin olevat on leimanneet neidiksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
hape
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 16.6.2009 19:05 
Viestin aihe:

Moi! Very Happy

Ajattelin kun aihe rajoittuu sanaan julkkis niin kai muutkin kuin egotrippiläiset käyvät? Confused Kun tuossa vieläpä lukee MELKEIN niin sitten tämän pitäisi kuulua tänne. Elikkäs aloitetaan. Smile

Matti Inkinen oli vanhempieni hyvin läheinen ystävä(+vaimo ja muu perhe)meillä on kuviakin henkilöstä mutta nythän hän on kuollut Crying or Very sad (toivon ettei hänestä ruveta muodostamaan täällä loukkaavia- tai muitakaan mielipiteitä)
Toinen MELKEIN sukulainen olisi ollut Kirka jos olisi vielä pari vuotta elänyt.Sillä Kirka oli serkkuni poikaystävän eno ja jos serkkuni olisi mennyt pojan kanssa naimisiin ennen kuin Kirka kuoli,niin oltaisiin oltu melkein sukua Kirkalle. Mr. Green

Mutta kun molemmat ovat kuollee -syvimmät osan-ottoni sukulaisille ja ystäville kunnioittaen molempien muistoa-niin painotan vielä sanaa MELKEIN Wink

Että sellaista!Hyvää kesää ja onnea keikoille! Cool
hape
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 25.7.2009 17:24 
Viestin aihe:

Hahaa!

Ja taas löytyi "julkkis"(jos tämän vuoden tangokuningas lasketaan julkkikseksi... Shocked )melkein suvusta.Elikkäs serkkuni(yhä se sama serkku)poikaystävän serkku on tuo Amadeus Lundberg Very Happy
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen Egotrippi-keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa