| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
TANJA Vieras
|
Lähetetty: 21.6.2004 11:34 Viestin aihe: Melkein sukua julkkikselle... |
|
|
Kävin pitkästä aikaa tsiigaamassa Egotripin sivuja kun oli kerrankin aikaa kun alkoi tuo kesäloma , ja ajattelin lähettää serkkupojalle terkkuja.Niin että hyvää kesää MIKILLE ja terkkuja sinneppäin,ehkä näkyillään jollain keikalla jos ei muuten!.Tanja  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
-Kata- Pakkasukko

|
Lähetetty: 29.6.2005 22:25 Viestin aihe: |
|
|
Mun iskän työkaverin vaimo on kans Mikin serkku. Tunnetkohan häntä? _________________ ''Ja naurat vaan. Vaikken aina pääse nousemaan.Siihen hissiin. Joka mut nostaisi sinun kerroksiin'' |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 13.5.2006 19:24 Viestin aihe: rumpali |
|
|
Heh,
selvisipä, että äitini työkaverin aviomies on Sampon serkku!! Siis just ja just rajalla nyt, et miten läheistä sukua vallankaan ollaan...
Oon oikeesti sitä mieltä, et kaikki tuntee toisensa jonkun kautta; ympäri mennään ja yhteen tullaan, joten tukehdummeko yhdessä myös pakkopullaan!? Kyllä ihan varmaan koko foorumin jengikin yhtä suurta sukua, jos alettais kyseleen ja pohtiin tuttujamme..
Mut pahoja ilmeisesti nuo vanhempien työkaverit  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
yks tyttö Pakkasukko

|
Lähetetty: 14.5.2006 20:22 Viestin aihe: |
|
|
tiedä, poikkeaako vähän aiheesta. Sampo on ollut erään kaverini rumpuopettaja. kyseinen kaveri kertoi ihan vähän aikaa sitten. melkoinen yllätys !  _________________ Aivan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 15.5.2006 21:31 Viestin aihe: |
|
|
Mun yläasteaikainen luokkakaveri sanoi, että Egotripin laulaja on hänen kaukainen sukulaisensa. On nähnytkin hänet jossain sukukokouksessa joskus. Hän ei kyllä tiennyt tämän kaukaisen sukulaisensa nimeä, joten en oo varma tarkoittiko hän nyt sitten Mikkiä vai Knipiä... mut anyway, mäkin voin melkein sanoa olevani sukua Egotripin jäsenelle! Silloin, kun mä kuulin ton jutun, mun Egotrippi-innostukseni oli just puhjennut kukkaan ja olin ihan innoissani tosta jutusta ja haaveilin jo, että tää mun luokkakaveri sais jotenkin hommattua mulle nimmarin.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 4.6.2006 21:55 Viestin aihe: |
|
|
HÖH, kaikilla muilla on aina joku kiva julkkis melkein sukulaisena. Mä en voi ikinä muulla ku Niinimaalla vöyhöttää ja senkin kaikki muualta kun täältä kotoisin olevat on leimanneet neidiksi. _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hape Tulokas

|
Lähetetty: 16.6.2009 19:05 Viestin aihe: |
|
|
Moi!
Ajattelin kun aihe rajoittuu sanaan julkkis niin kai muutkin kuin egotrippiläiset käyvät? Kun tuossa vieläpä lukee MELKEIN niin sitten tämän pitäisi kuulua tänne. Elikkäs aloitetaan.
Matti Inkinen oli vanhempieni hyvin läheinen ystävä(+vaimo ja muu perhe)meillä on kuviakin henkilöstä mutta nythän hän on kuollut (toivon ettei hänestä ruveta muodostamaan täällä loukkaavia- tai muitakaan mielipiteitä)
Toinen MELKEIN sukulainen olisi ollut Kirka jos olisi vielä pari vuotta elänyt.Sillä Kirka oli serkkuni poikaystävän eno ja jos serkkuni olisi mennyt pojan kanssa naimisiin ennen kuin Kirka kuoli,niin oltaisiin oltu melkein sukua Kirkalle.
Mutta kun molemmat ovat kuollee -syvimmät osan-ottoni sukulaisille ja ystäville kunnioittaen molempien muistoa-niin painotan vielä sanaa MELKEIN
Että sellaista!Hyvää kesää ja onnea keikoille!  _________________ Smooth Criminal! <333 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hape Tulokas

|
Lähetetty: 25.7.2009 17:24 Viestin aihe: |
|
|
Hahaa!
Ja taas löytyi "julkkis"(jos tämän vuoden tangokuningas lasketaan julkkikseksi... )melkein suvusta.Elikkäs serkkuni(yhä se sama serkku)poikaystävän serkku on tuo Amadeus Lundberg  _________________ Smooth Criminal! <333 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|