| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
PieniSydän Vieras
|
Lähetetty: 19.4.2004 21:53 Viestin aihe: Foorumi Netscapella |
|
|
Hellou,
Ensin ruusuja - mielettömän hienot kuvat egosivuilla, mutta kummakos tuo kun on graafikko orkesterissa. Ja foorumi on tosiaan mainio - etenkin viestin muokkausominaisuudet jälkeenpäin ovat kultaa. Takaportti on hyvä olla olemassa, vanhassa vieraskirjassa huomasin aina liian myöhään kun tuli sanottua jotakin kerrassaan aivan liian typerää..
Sitten vielä, olet varmaan Risto tietoinen että nuo foorumin hienot folder-hot ja folder-new-hot -giffit eivät toimi netscapella kunnolla, ainakaan 6.2:ssa. Mutta eipä silti, henkilökohtaisesti karsastan aika vinhasti kaikkia animoituja giffejä jotka hävyttömästi nappaavat attention meillä ei-työkseen-surffaavilla, että oikeastaan mun puolesta hyvä näin ;)
t. ex-käyttöliittymäassistentti "in Jakob Nielsen we trust" Miiu |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
AIiskola Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 20.4.2004 10:41 Viestin aihe: Re: Foorumi Netscapella |
|
|
| PieniSydän kirjoitti: |
Sitten vielä, olet varmaan Risto tietoinen että nuo foorumin hienot folder-hot ja folder-new-hot -giffit eivät toimi netscapella kunnolla, ainakaan 6.2:ssa.
|
Eipä kananta sitä 6.2:ta käyttääkään, kun ei kukaan muukaan sitä käytä. Seiska on jo paljon parempi ja Mozilla / Firefox pesee molemmat.
| Lainaus: | | t. ex-käyttöliittymäassistentti "in Jakob Nielsen we trust" Miiu |
Nielsenin pitäis päivittää ajatuksiaan, maailma ja netti ovat muuttuneet sitten vuoden 1997.
A. _________________ Only dead fish go with the flow. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu Pakkasukko

|
Lähetetty: 20.4.2004 10:59 Viestin aihe: Re: Foorumi Netscapella |
|
|
| AIiskola kirjoitti: |
Seiska on jo paljon parempi ja Mozilla / Firefox pesee molemmat.
|
Konqueror toimii kanssa paitsi etusivulla menee hiukan päällekkäin rivit. Ja toivonpa taas, toivottavasti se etusivun suora linkki säilyy jotta Lynxilläkin pääsee edelleen etusivulta foorumiin.
Päätän tiedotuksen tähän. Kiitos hei  _________________ Research has shown, that critics are perceived as smart. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 20.4.2004 15:23 Viestin aihe: Re: Foorumi Netscapella |
|
|
| PieniSydän kirjoitti: |
Sitten vielä, olet varmaan Risto tietoinen että nuo foorumin hienot folder-hot ja folder-new-hot -giffit eivät toimi netscapella kunnolla, ainakaan 6.2:ssa. Mutta eipä silti, henkilökohtaisesti karsastan aika vinhasti kaikkia animoituja giffejä jotka hävyttömästi nappaavat attention meillä ei-työkseen-surffaavilla, että oikeastaan mun puolesta hyvä näin
|
En ollut tietoiten moisesta, enkä ole vieläkään, sillä omalla koneellani foorumi toimii kuin saksalainen auto. Myös Netscapella. Versio 7.1 tosin. Harvemmin tulee kuitenkin enää käytettyä Netscapea kuin testausmielessä, sillä Firefox on paljon parempi. Ainakin omasta mielestäni.
| Kettu kirjoitti: |
Konqueror toimii kanssa paitsi etusivulla menee hiukan päällekkäin rivit. Ja toivonpa taas, toivottavasti se etusivun suora linkki säilyy jotta Lynxilläkin pääsee edelleen etusivulta foorumiin.
|
Mulla ei ole ollut mahdollisuutta testailla Konquerorilla, koska käytössäni ei ole Linux-konetta. Mutta hyvä vaan jos toimii. En tiennytkään, että joku vielä käyttää Lynxiä?!? Sivut on ensisijaisesti suunniteltu käytettäväksi graafisilla selaimilla, ei merkkipohjaisilla, koska sivuilla kävijöistä n. 99,9% käyttää IE:tä, Mozillaa, Netscapea tai jotain muuta selainta joka osaa näyttää myös kuvia. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu Pakkasukko

|
Lähetetty: 4.6.2004 13:37 Viestin aihe: |
|
|
No nyt se suora linkki foorumiin on kadonnut. Mä HALUUN, mä HALUUN, mä HALUUN että se linkki pannaan siihen etusivulle eikä mihinkään pudotusikkunaan. *polkee jalkaa*
Miksei se voi olla samallai siinä etusivulla yhtä merkittävänä asiana kun keikkalinkki, trippers club ja postituslistalle liittyminen.
*menee nurkkaan murjottaan* _________________ Research has shown, that critics are perceived as smart. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|