www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
Musavideot Top3

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jozliza
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 22.9.2006 00:36 
Viestin aihe: Musavideot Top3
Vastaa lainaamalla viestiä

Kun kerran Knipi listasi omansa musiikki-tv:ssä ( en muistanutkaan miten hauska tuo Twisted Sister oli), niin mäkin haluan listata omani! Ei kai tällaista aihetta vielä oo...eli eniten minuun vaikuttaneet videot: (Laitan nyt käänteisessä järjestyksessä niin kuin siinä em.ohjelmassakin)

3. Madonna: Papa Don't Preach
No onhan tää noloa, mutta kun se on niin suloinen. Tää oli vielä sitä aikaa kun ei ihan niin paljon käytetty paljon tehosteita. Madonnan kävely on upeaa. "Italians do it better." No täytyy myöntää että sillä autonkorjaajallakin on hieman osuutta asiaan. Huomasinpa just, että näkyypä siinä WTC-tornitkin.

2. Faith No More: Falling to Pieces
Tässä on surrealismia.. ja Patton on hullu mutta ihana. Ihan käsittämätöntä, mutta hienoa. Eikö se oo just sitä taidetta??

1. Nirvana: Smells Like Teen Spirit
Näin tämän Jyrkissä ja kuulin samalla biisin ekaa kertaa ja oli pakko laittaa volyymit heti täysille: "Mikä tää on??!!" Se oli kuin olis lyöty lekalla päähän. Täydellinen video. Vaikka eihän siinä siis yhtään mitään tapahdu, paitsi sellaista teinien älytöntä heilumista ja sekoilua. Sitähän se on se teini-ikä. Mutta NEVERMIND! Onneksi muuten siinä se talkkarikin heiluu, että voi sitä ikääntyneenäkin vielä...? Kurt Cobain oli kyllä persoona. Ei ole toista eikä tule.

No niin muiden vuoro!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Altti
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 22.9.2006 11:47 
Viestin aihe:

Järjestystä on aika hankala laittaa, mutta kolmen kärki erottuu helposti:

1. Faith No More: Stripsearch
Kuvan ja äänen sopusointu, "tarinan" alusta loppuun kantava tunnelma, erit. osuva alun kävelykohtauksessa ja lopun passitarkastusjonotuksessa. Hienoja elokuvallisia keinoja varsinkin loppupaljastuksissa. Tuntuu siltä kuin musiikki olisi tehty videota varten.

2. Soundgarden: Black Hole Sun
Hieno biisi ja video, joka vetää sanattomaksi vieläkin. Esteettisesti aivan omaa luokkaansa. En tohdi lähteä analysoimaan, kerrassaan upeaa jälkeä.

3. Mr.Bungle: Travolta
Esim. jotkut Marilyn Mansonin muka-pelottavat videot näyttää NIIIIN mitäänsanomattomina tämän jälkeen. Jos kauhuelokuvaestetiikka kiehtoo, niin aivan omaa luokkaansa, suosittelen. Video on kielletty MTV:llä (ilmeisesti "liian sairasta"), kuitenkin imuroitavissa osoitteesta http://www.bunglefever.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Sim83
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 22.9.2006 13:23 
Viestin aihe:

1. Peter Gabriel: Sledgehammer

2. Fatboy slim: Weapon of Choice

3. Michael Jackson: Thriller
Takaisin alkuun
iira
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 26.9.2006 23:52 
Viestin aihe: Iiran top kolmonen

Tää on aika jännä aihe, mulle tuli heti kaksi videoa mieleen jotka on vaikuttaneet mun elämään, ton kolmosen kans sai miettiä minkä laittais monista vaihtoehdoista. mut ohjelman tyyliin mun suosikit käänteisessä järjestyksessä:

3. Zen Cafe: Piha ilman sadettajaa
täs kolmosena vois olla moni muukin, mutta pitäähän listalla yks suomalainen video olla. oon aina rakastanut animaatioita ja jokin siinä videossa aina koskettaa. Zen Cafee ei todellakaan ole mun lempi bändejä mut tuosta kappaleesta mä pidän

2. Guns N´ Roses: November rain
tätä biisiä soitettiin aivan sikana mun ensimmäisenä Oulun vuotena musiikkitelvisiossa, opiskelija-asuntolassa kerännyttiin telkun ääreen tyttöjen kanssa aina purkamaan suhdeasioita ja pillittämään, voi että tän videon tahtiin on kyyneliä valutettu. vieläkin tämän videon nähdessä tulee hauskat ja ne surullisetkin suhdekiemurat amis ajoilta mieleen. ja jotenkin tän videon tarinan surullisuus kosketti. ei meil maalla muuten mitään musiikkitelvisioita näkyny, eli tää on kai osaksi myös sen takia on jäänyt mun suosikiksi.

3. Metallica: One
mun ehdoton video ykkönen nyt ja aina. joskus yläasteella katsottiin kaikki musaohjelmat mitä telkusta tuli ja päivystettiin tätä videoa. nauhoitettiin yhdelle videolle kyseinen video monta kertaa peräkkäin ja illat pitkät tuijotettiin Onea. loistava video vielä loistavammalle kappaleelle. tuo hyviä muistoja mieleen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 28.9.2006 20:35 
Viestin aihe: kaisan suosikit, osa 1

Oon päätynyt valitsemaan vasta yhden suosikkini,

Aerosmith: Crazy

Alicia Silverstone ja Liv Tyler edustivat jotain niin vapaata tyttöyttä, että kaipuu jonkinlaiselle road tripille syntyi jo silloin. Cool

mun black hole sun -kommentti deletoitu??
Haplo
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 3.11.2007 23:34 
Viestin aihe:

Top 3

1. Scorpions - Wind of change
2. Mötley Crüe - Smokin' in the boys room
3. Hanoi Rocks - Up around the bend
Takaisin alkuun
hape
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 31.3.2009 19:27 
Viestin aihe: listausta

No,pakko kai se on nyt mainita

1.Egotrippi,se on tosi jees.

Tässä suosikkini.
En tiedä mikä siinä on,mutta tulee aina ihan sairaan hyvä fiilis. Smile
Liekö biisin sanoista vai sen energiasta. Very Happy
On kyllä aika mahtava pändi... Wink
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa