| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Yövieras Vieras
|
Lähetetty: 9.4.2004 14:23 Viestin aihe: |
|
|
Polkupyörälaulu on yksi ehdottomia suosikkejani! Sanat tuovat hymyn huulille, mutta myös musiikkipuoli toimii mahtavasti. Loppua lallattelen aina innokkaasti mukana :)
Keikka tuntuu jäävän jotenkin vajaaksi jos en tätä biisiä kuule. Onneksi sitä on viimeksi näkemilläni keikoilla soiteltu ahkerasti  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Orvokki Tulokas

|
Lähetetty: 9.4.2004 17:35 Viestin aihe: |
|
|
| mulle polkupyörälaulu on alusta asti ollu ihan ehdoton suosikki, siitä tulee aina niin mielettömän hyvä ja kesäinen fiilis! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tuutuu Vieras
|
Lähetetty: 9.4.2004 20:10 Viestin aihe: |
|
|
Itse pidin polkupyörä laulusta todella...Saatan olla kuunnellut liikaa The Beatlesia, mutta siitä biisistä tulee tietyissä kohdissa mieleen Beatlesin biisit.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Assi Vieras
|
Lähetetty: 9.4.2004 21:21 Viestin aihe: |
|
|
Heh, kuuntelin Coldplaytä tässä aamupvällä ja jossain vaiheessa tuli eittämättä mieleen Egotrippi ja vice versa Mukavia orkestereita molemmat  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lihaville Vieras
|
Lähetetty: 9.4.2004 23:25 Viestin aihe: |
|
|
| Pirun hyvä! Riehakkaat hautajaiset NO:n kaduilla keikahdellen! Ja on bändillä toimiva puhallinverkosto. Ja kun ei sitäkään olla puhallettu loppuun. Juuri hienointa, kun välillä vain vaski ulahtaa sinne "perinteisten" rokkisoitinten sekaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Linne Vieras
|
Lähetetty: 10.4.2004 17:09 Viestin aihe: |
|
|
Mikäs mikäs?! MIelestäni, ja olen myös ystäviltäni kuullut, että Egotrippi on yleisestikkin bändi joka halkoo porukan osiin.
Mutta mun mielestäni Polkupyörälaulu ja mm. Gloria (varsinkin alkuperäinen Gloria) ovat sitä varsinaista Egotrippiä, ja jos niistä ei pidä niin voi kyseenalaistaa sen, pitääkö todella koko bändistä laisinkaan. Egotripilläkin on biisejä jotka iskee massaan, mutta ei todellisiin Egotrippareihin Niin taataan kaupallinen menestys  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Orvokki Tulokas

|
Lähetetty: 10.4.2004 19:06 Viestin aihe: |
|
|
"Mutta mun mielestäni Polkupyörälaulu ja mm. Gloria (varsinkin alkuperäinen Gloria) ovat sitä varsinaista Egotrippiä, ja jos niistä ei pidä niin voi kyseenalaistaa sen, pitääkö todella koko bändistä laisinkaan."
pitääkös toi kommentti nyt sitten ymmärtää niin, että todellisen egotrippifanin lempibiisien täytyy olla niitä oudompia ja vähemmän tunnettuja biisejä?
kyllä mä ainaki pidän itseäni raskaan luokan fanina, ja silti lämpenen yhtälailla se on tosi jees-kertakäyttöversiolle kuin myös vaikkapa äkille. eli siis kyllä mun mielestä voi olla tosifani vaikkei oudommista biiseistä tykkäiskään... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pateettinen Pakkasukko

|
Lähetetty: 11.4.2004 13:12 Viestin aihe: |
|
|
| Linne kirjoitti: | Mikäs mikäs?! MIelestäni, ja olen myös ystäviltäni kuullut, että Egotrippi on yleisestikkin bändi joka halkoo porukan osiin.
Mutta mun mielestäni Polkupyörälaulu ja mm. Gloria (varsinkin alkuperäinen Gloria) ovat sitä varsinaista Egotrippiä, ja jos niistä ei pidä niin voi kyseenalaistaa sen, pitääkö todella koko bändistä laisinkaan. Egotripilläkin on biisejä jotka iskee massaan, mutta ei todellisiin Egotrippareihin Niin taataan kaupallinen menestys  |
Forum oli auki pari päivää ja vihdoin aletaan dissata toisia faneja...nojoo, kyllähän sieltä pari hymiötäkin löytyy.
En ole koskaan pitänyt Polkupyörälaulusta, vaikka siinä onkin varsin mainiot sanat. Ehkä se on sitten tämä vaudeville-tyyli - A-osan venyttely, joka ei kolahda ollenkaan. Kertsi on ok. Sen sijaan Gloria on melodisesti hittikamaa, etenkin alkuperäisen version kitaraintro on loistava. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Linne Vieras
|
Lähetetty: 11.4.2004 14:08 Viestin aihe: |
|
|
Olisiko käynyt nyt niin että minun viestiäni ei oikein ymmärretty Mikäs minä olen arvostelemaan ihmisten faniutta, mutta halusin vain julki tuoda että Egotrippi ei ole pelkästään vain sitä mikä uppoo massaan, vaan Egotrippi on jotain vielä enemmän, suurempaa ja parempaa MAHTAVUUTTA!!
Älkääpä olko niin päällekäyviä  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hyppykeppi Vieras
|
Lähetetty: 11.4.2004 16:38 Viestin aihe: |
|
|
Polkupyörälaulu on aivan mahtava! Uppoaa todella hyvin. On ihan kuin meikäläisen elämästä, pyörällä vastatuuleen ja rahat levykauppaan
MAHTAVUUTTA  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sanni Vieras
|
Lähetetty: 11.4.2004 18:52 Viestin aihe: |
|
|
Minäkin pidän valtavasti kyseessä olevasta kipaleesta, ihan alusta loppuun, sekä musiikista että sanoista. Sitä on ihana hoilata idioottimainen virne naamalla, kun pyöräilee aurinkoisilla kaduilla.... lalalalaaa  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ilpo Vieras
|
Lähetetty: 12.4.2004 11:53 Viestin aihe: |
|
|
| Polkupyörälaulu on ihan ehdoton fiilistelybiisi ja kuuluu listaan, jota hoilaan aurinkoisena päivänä pyöräillessäni. Biisi tosin poikkeaa ÄKI:n kanssa Matkustaja-levyn linjasta...mutta ihan terveellisellä tavalla tosin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sisko Pakkasukko

|
Lähetetty: 12.4.2004 14:30 Viestin aihe: |
|
|
| Polkupyörälaulu tosiaan kuulosti ihan ok:ta livenä, varsinkin kun sai itsekin hoilata mukana, muttei se vieläkään top 20-listalleni pääse... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
musa Vieras
|
Lähetetty: 14.4.2004 15:40 Viestin aihe: |
|
|
Ei Polkupyörälaulu musiikillisesti munkaan lempikappaleeksi lukeudu. Mutta kyllä näitä hyvänmielenkappaleita aina tarvitaan Kappaleen lyriikka on mielestäni nerokas, samoin sanoitusten rytmitys varsinkin säkeistössä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu Pakkasukko

|
Lähetetty: 14.4.2004 22:44 Viestin aihe: |
|
|
On hyvä biisi. _________________ Research has shown, that critics are perceived as smart. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|