| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Knyttet Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 1.11.2004 19:49 Viestin aihe: |
|
|
| -Kata- kirjoitti: | Mun mielestä se on hyvä biisi, mutta onhan se tosiaan aika semmoinen ehkä hiukan yllättävä ja ''melankolinen'' tai miten sen ny sanois....
Mutta hyvä biisi..!  |
Siis melankolinen, nyt ei ymmärrä! eikö juuri päin vastoin: olen onnellinen vaikka kaikki rahat on menneet levyihin... Kipalehan on varsin positiivinen, vai? _________________ Ennen minulla oli aikaa, rahaa ja ystäviä. Nyt minulla on hevonen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
-Kata- Pakkasukko

|
Lähetetty: 1.11.2004 20:51 Viestin aihe: |
|
|
Joo no tota mä en taida tietää sit itte kunnol tietää mitä se 'melankolinen'
tarkoittaa. Olen pahoillani virheestäni.
En taida tajuta kaikkia sanoja oikein kunnolla.
Ookei...  _________________ ''Ja naurat vaan. Vaikken aina pääse nousemaan.Siihen hissiin. Joka mut nostaisi sinun kerroksiin'' |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tärviö Vieras
|
Lähetetty: 22.11.2004 23:09 Viestin aihe: |
|
|
| Polkupyörälaulu on kyllä varsinainen helmi. Sen fiilis on niin nerokkaan yltiönaiivi ja positiivinen et kyllä uppoo. Ja se lopun lallatus-kohta on ihan mainio :] Täydellinen yleisön huudatus -kohta keikoilla. Eiks se yleensä niin oo että ne biisit jotka jakaa mielipiteet tosi voimakkaasti on yleensä niitä nerokkaimpia? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 26.11.2004 17:20 Viestin aihe: |
|
|
| Knyttet kirjoitti: | | -Kata- kirjoitti: | Mun mielestä se on hyvä biisi, mutta onhan se tosiaan aika semmoinen ehkä hiukan yllättävä ja ''melankolinen'' tai miten sen ny sanois....
Mutta hyvä biisi..!  |
Siis melankolinen, nyt ei ymmärrä! eikö juuri päin vastoin: olen onnellinen vaikka kaikki rahat on menneet levyihin... Kipalehan on varsin positiivinen, vai? |
Aivan! Polkupyörälaulua kuunnellessa ei voi olla muuta kuin iloinen..
se tuo niin hyvän fiiliksen.. jos joku egotripin lauluista on melankolinen
niin se on sitten ulkopuolella (Eikä sekään huono ole) _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lode Tulokas

|
Lähetetty: 11.7.2005 22:58 Viestin aihe: |
|
|
Eka kerran löysin Egotripin kun tuli Se on tosi jees, mutta olin silloin vielä niin pieni (12-vuotias) että unohdin bändin. Sitten tykkäilin sillälailla pienesti, mutta isoimmasti iski juuri polkupyörälaulu, jonka jälkeen on kaikki levyt tullut ostettua (singleistä kylläkin vain tuo Polkupyörälaulu).
Se on minun piristysbiisini vieläkin, eikä melankolista kyllä oo minun mielestä nähnytkään. Ihana ja ihana. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 13.7.2005 22:24 Viestin aihe: vertaansa wailla |
|
|
Mä en tiedä mitään muuta laulua joka saisi niin hyvälle tuulelle kuin polkupyörälaulu. Ei mitään valiä vaikka tuuleekiin vastaan ja kaikki rahat män: kohan vaan sai ne levyt hankittua!!
 _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sisutar Vieras
|
Lähetetty: 15.7.2005 12:28 Viestin aihe: Oikea fiilis |
|
|
Polkupyörälaulun tapahtumat voi nähdä silmisään vaikkei niitä suljekaan;)Oikea fiilis ainakin minulle ja sanoissa piilee totuus..Yksi lemppareistani niiden kaikkien muiden ohella.Eihän Egot osaa huonoja tehdäkään vai mitä Sari |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miltsu Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 16.7.2005 13:42 Viestin aihe: |
|
|
| Polkupyörälaulu on todella mukava, iloinen ;> |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
styde Vieras
|
Lähetetty: 18.7.2005 18:18 Viestin aihe: |
|
|
mun mielestä polkupyörä laulu on aivan loistava. se saa aina hyvälle tuulelle ja sitä kuunnellessa alkaa väkisinkin hymyilyttämään. monta kertaa olen sen kuunnellut enkä vieläkään kyllästynyt, enkä kyllästy  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tiikeri_80 Vieras
|
Lähetetty: 17.8.2005 21:25 Viestin aihe: |
|
|
Mä oon ihan hulluna siihenkin biisiin, jotenkin egotripin kundit esittää sen vielä niin hyvin keikoilla, että mun fiilikset nousee (sillonkin) kattoon!!
Toki kaikilla on omanlaiset mieltymyksensä, mutta kyl mää tykkää  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lokki Tulokas

|
Lähetetty: 4.10.2008 19:44 Viestin aihe: |
|
|
| Kruiseri kirjoitti: | | Polkupyörälaulu on kyllä semmoinen "ääripään" fiilisbiisi että joskus ei hermot kestä kuunnella sitä yhtään ja joskus se taas uppoaa ihan kympillä. Livenä toimii paremmin ehottomasti! |
Yhdyn tähän... Olen siis aivan samoilla jäljillä, joskus ei vaan kestä ja joskus sitten on pakko jammata mukana ja livenä toimii... _________________ ylös, alas
vuoristorataa
edestakas |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|