| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
sanna Pakkasukko

|
Lähetetty: 18.9.2004 13:46 Viestin aihe: |
|
|
Puhuin eilen illalla rakkaan ihmisen kanssa puolitoista tuntia puhelimessa ja aika kului kuin siivillä. _________________ well he writes the line wrote down my spine
It says "Oh do you believe in love there?" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maija Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 18.9.2004 14:41 Viestin aihe: |
|
|
Kauniit pihlajanmarjat =) ... _________________ Why so green and lonely?
Heaven sent you to me. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 18.9.2004 20:24 Viestin aihe: |
|
|
| ahaa kirjoitti: | | Tällä hetkellä mä oon onnellinen mun kolmesta erittäin tärkeästä ystävästä ja näistä viidestä tunnista, jotka vietettiin yhdessä tänään. Nyt mä oikeasti tajusin, että mä en näe heitä vuoteen, itku tulee silmään. Enkä mä kehdannut halata heitä nyt...tää saattoi olla viimeinen kerta ennen lähtöä. Miten vaikeaa se on sanoa tärkeille ihmisille, että rakastaa heitä? |
Olisit vaan halannut! Muistakaa AINA sanoa tärkeille ihmisille, kuinka tärkeitä he ovat! Vielä tulee päivä, jolloin se on liian myöhäistä.  _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maija Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 20.9.2004 16:50 Viestin aihe: |
|
|
Tänään olin koulussa ihan väsynyt, mutta heti kun pääsin viimeiseltä tunnilta, ryntäsin pyöräni selkään ja pyyhkäisin mahd. nopeasti kotiin. Oli nimittäin tarkoitus ehtiä ajoissa kotiin, että ehtisin nähdä kakkoselta uusintana tulevan Tehiksen Ankkarockin keikan. Ehdin parahiksi ja kyllä kannatti! Jamitin ihan täysillä yksikseni olkkarissa Tehiksen tahtiin ja ah, mikä fiilis! Oisinpa vaan ollu itse silloin paikalla todistamassa Tehojen vikaa keikkaa... Nyt harmittaa, kun en tullu sitä tv:stä nauhoittaneeksi. Harmi, harmi, harmi. Ja nyt sitten vihdoin tajusin, ettei sitä bändiä enää oo... Vielä isompi harmi. Ja muutenkin tässä alkaa tuntua, että olen syntynyt väärällä vuosikymmenellä. Ysikytluku oli ihan parasta aikaa (no kai kun en muita lukuja oo nähnytkää!) Tulee sitä ikävä. Sillon oli hyviä bändejä ja Jyrki-ohjelma. Nyt kaikki hyvät bändit on lopettanu (Tehis, Ultra Bra, Don Huonot) ja toivotaan nyt ettei vaan Egotki pian hajois. Niinpä niin mutta hei, jos itket itke vaan, kyllä humppa huolet karkoittaa. Todellakin! _________________ Why so green and lonely?
Heaven sent you to me. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Merja Pakkasukko

|
Lähetetty: 23.10.2004 20:23 Viestin aihe: |
|
|
Mukava fiilis, musiikki ja punaviinilasi, sekä tunne siitä, että on saanut päivän aikana jotain konkreettista (tenttiin lukemista) aikaiseksi. Jesh!  _________________ Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Paula Tulokas

|
Lähetetty: 12.9.2006 17:30 Viestin aihe: |
|
|
| Tuula kirjoitti: | 12.8.2004
Sain hankittua pikku-syrralle ja itselleni liput Nick Caven konserttiin. Toisaalta, jos minulle pieni hieno asia on esim. se, että voileipä putoaa voipuoli ylöspäin, niin nämä liput ovatkin suuri hieno asia. |
Ja tasan 2 v ja 1 kk myöhemmin…
Nyt vuorostaan pikku-syrra sai hankittua iso-syrralle ja itselleen liput Nick Caven marraskuun 2006 keikalle. Uskomaton onni potkaisi, sillä liput loppuivat tosi nopeasti.
Vuoden 2004 Kultsan keikka jäi kyllä mieleen yhtenä unohtumattomista kokemuksista. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 15.9.2006 13:56 Viestin aihe: YLEX:ssä MOULAA!!! |
|
|
ihanaa! kiitti caisa!!!
ylex:ssä tosiaan nyt moulaa! (: ihanaa! vähänks piristävää! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 15.9.2006 14:03 Viestin aihe: ylex.ssä MOULAA!!! |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | ylex:ssä moulaa! ihanaa! vähänks piristävää! | Olin jo vaipumassa päiväunille kun havahduin tuttuun rumpuun! Pieni suuri piristävä asia kuulla harvinainen Ego-biisi radiosta <3 _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 15.9.2006 15:20 Viestin aihe: Re: YLEX:ssä MOULAA!!! |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | ylex:ssä tosiaan nyt moulaa! (: ihanaa! vähänks piristävää! |
perjantai siivoukseenkin tuli pakollinen tauko moulaan ajaksi aika helmi biisejä ylex:n iltapäivässä tänään tällä hetkelläkin soi DJBB:n Island girl  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 15.9.2006 15:27 Viestin aihe: Re: YLEX:ssä MOULAA!!! |
|
|
| iira kirjoitti: |
perjantai siivoukseenkin tuli pakollinen tauko moulaan ajaksi aika helmi biisejä ylex:n iltapäivässä tänään tällä hetkelläkin soi DJBB:n Island girl  |
eiii olikse just se missä Knipi ja Mikki laulaa?? _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 15.9.2006 16:31 Viestin aihe: Re: YLEX:ssä MOULAA!!! |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: |
eiii olikse just se missä Knipi ja Mikki laulaa?? |
jeps just se...
ja vasta soitettiin Iloinen aina (mä kuulin sen eka kertaa radiosta), kyl on noi Ylex:n musikki valinnat tänään tosi loistavia _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 15.9.2006 21:31 Viestin aihe: Re: YLEX:ssä MOULAA!!! |
|
|
| iira kirjoitti: | jeps just se...
ja vasta soitettiin Iloinen aina (mä kuulin sen eka kertaa radiosta), kyl on noi Ylex:n musikki valinnat tänään tosi loistavia |
Kuuleeko siitä selvästi että kyseiset herrat käyvät biisillä laulelemassa?
mä oon tsiikaillu täs illan voicea mut taitaa tulla koko ilta tanssimusiikkia vaan. no,onhan täs koko viikonloppu aikaa  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 15.9.2006 22:00 Viestin aihe: Re: YLEX:ssä MOULAA!!! |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | ...Kuuleeko siitä selvästi että kyseiset herrat käyvät biisillä laulelemassa? ... |
kyllä Knipsun ja Mikin äänet selvästi kertosäkeissä erottaa, kannattaa käydä DJBB:n myspacesivuilla kuuntelemassa! Jiihaa, viimeksi ku kävin kyseisellä sivuilla hokasin, että Tommy ja kumppanit tulee taas Ouluun ens kuussa, pakko päästä! Viime viikkoina on mennyt liian monta hyvää keikkaa ohi, että tuo keikka on aivan pakko nähdä. _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 15.9.2006 23:31 Viestin aihe: |
|
|
Jeij,kävin kuuntelemassa sen siellä myspacesivuilla, ihanan rauhallinen biisi(: hmm. miksei Egotripillä ole ladattu sinne musiikkivideoita...?
varmaan aika monel bändil on. vai kuvittelenko vaan  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 15.9.2006 23:53 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | Jeij,kävin kuuntelemassa sen siellä myspacesivuilla, ihanan rauhallinen biisi(: hmm. miksei Egotripillä ole ladattu sinne musiikkivideoita...?
varmaan aika monel bändil on. vai kuvittelenko vaan  |
noi poikien space sivut näyttää olevan vähän (miten sen nyt nätisti sanois) kesken... mut me voidaan ootella sitä IA-videoa sieltä katsottavaksi, kun sitä ei näytä onnistuvan muualta näkemään . _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|