| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Martsi Vieras
|
Lähetetty: 2.7.2004 13:24 Viestin aihe: |
|
|
Eilinen aurinko piristi NIIN päivääni keskiviikkoisen sateen jälkeen, että oikein hymyilytti koko ajan! Auringosta tulee oikein hyvä mieli..  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 2.7.2004 13:32 Viestin aihe: |
|
|
Se että näkee ystäviään oudoissa, yllättävissä tilanteissa. Eilen kun olin ostamassa lippua Kaivon keikalle, törmäsin tiskin toisella puolella hymyilevään vanhaan kaveriini. Vaihdettiin kuulumisia, ja tulin siitä niin iloiseksi, että hymyilin varmaan puol tuntia sen jälkeen kaupassa ollessani. Muut varmaan vähän katto, että mikäs tolla on..  _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rilla Pakkasukko

|
Lähetetty: 11.8.2004 18:46 Viestin aihe: |
|
|
Pääsin autokoulun kirjallisista läpi Inssi nyt on vielä edessä mutta ehdin jo totakin niin stressaamaan että meinas mennä yli hilseen Siellä tyynen paniikkisena painelin nappuloita ja kone ilmoitti että "Kokeesi on-------hyväksytty!". Se oli kyllä sellanen tän päivän pieni iloinen asia. Kohtapa sitä päästään ajelemaan  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tuula Tulokas

|
Lähetetty: 12.8.2004 09:11 Viestin aihe: |
|
|
| Sain hankittua pikku-syrralle ja itselleni liput Nick Caven konserttiin. Toisaalta, jos minulle pieni hieno asia on esim. se, että voileipä putoaa voipuoli ylöspäin, niin nämä liput ovatkin suuri hieno asia. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tiipetti Tulokas

|
Lähetetty: 27.8.2004 11:47 Viestin aihe: |
|
|
Tämä ei ole mitenkään pieni asia, mutta sai aikaiseksi niin
hyvän olon, että on pakko mainostaa.
Vajaa viikko sitten juhlittiin serkun ja tämän miekkosen
häitä. Molemmat toistensa ensirakkauksia,
ja 15 vuoden jälkeenkin kuin vastarakastuneita.
Yhteisenä biisinäkin soi Bryan Adamsin "Heaven"
:huokaus:
Tuollaisia "sattumia" toivoisi maailmaan enemmänkin.
 _________________ ...Men mot gummi, glas & metall
betyder ett mirakel inget alls... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nalleluppakorva Pakkasukko

|
Lähetetty: 29.8.2004 22:11 Viestin aihe: juups!! |
|
|
mun täytyy myöntää että mut saa aina hyvälle päälle mun siskon ja veljeni lapset!! Sille ei voi minkään mut ne piristää aina kun niitä näkee ja kun ne rutistaa oikein kunnon halauksen ja suukottaa poskelle!! niin se vaan on!!!!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sisko Pakkasukko

|
Lähetetty: 3.9.2004 14:03 Viestin aihe: |
|
|
Syksy on ihana vuodenaika! Tänä aamuna tuli mukava syksyfiilis, kun ilmassa lensi keltaisia lehtiä märkään pihaan. Kohta pääsee kahlaamaan lehtikasoihin ja iltaisin saa polttaa kynttilöitä…
En oikein ymmärrä ihmisiä, jotka inhoavat syksyä. Minulla ainakin on silloin energiaa vaikka muille jakaa. Saan tehtyä kaikenlaisia kesällä rästiin jääneitä juttuja ja yleensä joka syksy aloitan jonkun uuden harrastuksen (huom. paino sanalla aloitan… ). |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Merja Pakkasukko

|
Lähetetty: 3.9.2004 15:51 Viestin aihe: |
|
|
Mä tykkään myös syksystä! Sain (jopa) aikaiseksi lähteä aamulla lenkille ja oli niin kivan kirpsakka syyssää, että väsymys kaikkosi hetkessä pois ja energia alkoi virtaamaan. Ja uloslähtiessä voi taas vaihteeks laittaa enemmän päälle... (tosin "kotikotona" Itä-Suomessa on parhaillaan joku ihmeen hellekausi menossa). Kesän jälkeen sitä jaksaa taas olla motivoitunut opiskelujen suhteen..ainakin siihen ensimmäiseen tenttiin asti.
Kynttilät ja villasukat, yay!  _________________ Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kiraffi Vieras
|
Lähetetty: 3.9.2004 19:58 Viestin aihe: |
|
|
Se yksi vuosi, jolla Egotripin elohuvin ikärajaa on laskettu  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sanna Pakkasukko

|
Lähetetty: 5.9.2004 13:37 Viestin aihe: |
|
|
mulla on huomenna synttärit, whiii! se tietää montaa halausta!
minusta tulee täysivaltainen yhteiskunnan jäsen.  _________________ well he writes the line wrote down my spine
It says "Oh do you believe in love there?" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 9.9.2004 22:57 Viestin aihe: |
|
|
Tänään tajusin viimein, mikä musta tulee isona!
..tosin se taitaa olla aika iso asia.. mutta silti!  _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 10.9.2004 22:25 Viestin aihe: Rauhaa ja hiljaisuutta.. |
|
|
Taas pitkästä aikaa rauhaa ja hiljaisuutta..
Meillä on koko kesän tehty remonttia ja nyt jatkuu kattorempalla.. viikonlopun takia työmiehet eivät ole metelöimässä ja paukuttamassa vasaroitaan ja kaiken lisäksi sen kruunaa koko viikonloppu yksinäisyyttä...
Muu perhe lähti mökille ja palaa vasta sunnuntaina joten luvassa on muutaman päivän laatu aika parhaassa mahdollisessa seurassa. Parempaa ei juuri nyt voisi toivoa kun on jo viikon herännyt joka aamu viim. 7.00 alkoi koulu sitten koska tahansa... _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ropelli Pakkasukko

|
Lähetetty: 12.9.2004 19:43 Viestin aihe: |
|
|
Vesisade, värikkäät lehdet ja harmaa taivas. Ja läjä loistavia elokuvia odottamassa kämpillä. Noilla lähtee työtön-työtön-työtön-lappujen tuoma ärtymys  _________________ A woman called and said, "I need to fly to Pepsi-cola on one of those computer planes." I asked if she meant to fly to Pensacola on a commuter plane. She said, "Yeah, whatever." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ahaa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 12.9.2004 21:24 Viestin aihe: |
|
|
Tällä hetkellä mä oon onnellinen mun kolmesta erittäin tärkeästä ystävästä ja näistä viidestä tunnista, jotka vietettiin yhdessä tänään. Nyt mä oikeasti tajusin, että mä en näe heitä vuoteen, itku tulee silmään. Enkä mä kehdannut halata heitä nyt...tää saattoi olla viimeinen kerta ennen lähtöä. Miten vaikeaa se on sanoa tärkeille ihmisille, että rakastaa heitä? _________________ kinuskiblogi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 16.9.2004 16:39 Viestin aihe: |
|
|
Kuulin tänään ekaa kertaa se on tosi jeesin kertakäyttöversion. Ihan loistavaa!!  _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|