| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 11.7.2008 14:45 Viestin aihe: Takana |
|
|
Huh. Järjetön työputki takana ja vihdoin vapaa viikonloppu. Olenkin ihan poikki. Alkoi tänään töissä olla hermot tooooodella tiukilla ja muutenkin. Onneksi kotiin tuleminen helpotti oloa kummasti.
Huomenna rentouttavaa grillausta ja leffaa varmaankin kattomaan.
Ei kai voisi olla paremmin. Ja lomaa odotellessa. _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 21.7.2008 19:30 Viestin aihe: |
|
|
Muutettuani keväällä ja nyt koko kesän kun on tullut tehtyä töitä kun hullu on nyt takana kesän ensimmäinen (ja viimeinen) vapaa viikonloppu. Menin mökille vanhempieni kanssa ja voi että se oli ihanaa.
Koko sunnuntain makasin riippukeinussa koivujen alla katsellen pilviä, merta ja muuta ihmeellistä, ja luin kirjaa. Se että kerrankin ei todellakaan tarvinnut tehdä yhtään mitään oli aivan taivaallisen ihanaa.
Lomaa odotellessa... _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 18.8.2008 23:51 Viestin aihe: Alakaa P:llä loppuu A:lla, hianoo olla Pohojanmaalla! |
|
|
Ja minä sitten menin muuttamaan omaan taloon! ihanaa! "punainen tupa ja perunamaa" Ja ihana työpaikkakin on ja synttärituparit edessä syyskuussa, oman kissanpennun haen frendiltä syyskuun lopulla ja ja.. elämä jaksaa hymyillä! Vaikka synkkiä päiviä on väistämättä edessä,tiedän sen,mutta täytyy nyt iloita niistä asioista mistä iloita saa! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 19.8.2008 22:17 Viestin aihe: Re: Alakaa P:llä loppuu A:lla, hianoo olla Pohojanmaalla! |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | Ja minä sitten menin muuttamaan omaan taloon! ihanaa! "punainen tupa ja perunamaa" Ja ihana työpaikkakin on ja synttärituparit edessä syyskuussa, oman kissanpennun haen frendiltä syyskuun lopulla ja ja.. elämä jaksaa hymyillä! Vaikka synkkiä päiviä on väistämättä edessä,tiedän sen,mutta täytyy nyt iloita niistä asioista mistä iloita saa! |
Ihanaa, katteeksi käy rivitalo asukilla.
Meillekin tulee ihana Väinö-poika loppuviikosta, kissanpentu ikää 12 viikkoa Kyl pojan kasvamista on jo odoteltukin 10 viikkoa kyselty kasvattajalta melkein joka päivä kuulumisia. Nyt herra on oppinut kunnolla itse syömään, niin pääsee kotiin.
Suoritan tällä hetkellä harjoittelua kehitysvammaisten parissa, nyt heillä on leiri läheisessä leirikeskuksessa. Oi, ihanaa kuin ne nauttii, ihan niinkuin oltaisiin matkustettu paljon kauemmaksi.
Jotkut osaa olla sitten iloisia ihan pienistäkin asioista  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 19.8.2008 22:40 Viestin aihe: Re: Alakaa P:llä loppuu A:lla, hianoo olla Pohojanmaalla! |
|
|
| iira kirjoitti: |
Ihanaa, katteeksi käy rivitalo asukilla.
|
No tätä osaa nyt arvostaa paljon enemmän kun oon opiskeluvuodet asunut asuntolassa ja kerrostalokämpässä! (:
Ja onnittelut Väinö-pojasta! Mä jo vähän oon miettinyt minkä annan mun kisulle sitten nimeksi. Joku tosi äijä-nimi sopis sille pitää vielä miettiä! En tiedä sopisiko niin suloiselle karvapallolle kuin mitä se kissa on, niin nimeksi Hynynen?!  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 18.10.2008 15:16 Viestin aihe: |
|
|
Vanhemmat lähtee mökille ja saan olla kaksi kokonaista päivää aivan yksin! Siis AIVAN YKSIN! Harvinaista herkkua.
Lukio on käyty ja tulevaisuutta tarvitsee miettiä vasta joulun jälkeen, nyt voi vain keskittyä tienaamaan. Täydellistä.
Nämä eivät ehkä ole ihan pieniä iloja, enemmänkin suuria linjoja, mutta pienien oivallusten kautta ymmärretty: ei tarvitse olla aikuinen, maailmaa nähnyt, kaiken kokenut, fiksu ja filmaattinen; riittää kun vain on. Onhan tässä prkl aikaa vaikka kuinka, jos hyvin käy. _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 18.10.2008 20:28 Viestin aihe: |
|
|
tänä aamuna oli ihanaa lähtee töistä (jep,siis teen yötöitä, oon yökkö ) kun auton radiosta alkoi samantien kun lähdin ajamaan niin Knipin haastattelu. Se tuli ilmeisesti Novalta tai jostain. Ja se haastis oli uusinta kun se oli tehty sinä aamuna kun se Sirkus keikka oli illalla. Heh, radiosedät ja Knipi mietti siinä jotain Skelen päänmenoksi kun Skele oli ilmeisesti nukkunut pommiin eikä ollu siel radiohaastikses ollenkaan oli piristävä haastis ja ihan yllättäen viel bongasin, sattupa oleen oikee kanava päällä  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 18.10.2008 22:01 Viestin aihe: |
|
|
Valokuvanäyttely Saaristomeren pohjassa kuvattuja maisemia ja mereneläviä, ja kuvaaja itse kertomassa kuvista tarttuvalla innostuksella. Merenpohja on oma kaunis maailmansa, eipä ole ennen tullut ajatelleeksi miltä siellä oikeasti näyttää. Uskon että näyttely auttaa herättelemään ympäristötietoisuutta. _________________ Sinä liikut aina silloin
kun pitäis pitäis olla vaan |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 9.11.2008 21:59 Viestin aihe: |
|
|
Mitä mieltä ootte Peten laulamasta Posteljoonista Idolssissa? Musta oli kyllä todella upeesti vedetty.... Vaikkakin Koop on mun suosikki... mut oli kyl hieno toi Pete tänään..... vautsi! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 9.11.2008 23:33 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | Mitä mieltä ootte Peten laulamasta Posteljoonista Idolssissa? |
Hyvinhän se sen veti, mut jotenkin helposti. Oli siinä ehkä jotain tunnetta mukana joo, mutta jäi kuitenkin jotenkin laihaksi kokonaisuus. Voi tietysti olla, etten ole kovinkaan objektiivinen arvostelija tässä kohti, kun sillä kappaleella on erittäin erityinen merkitys mulle. _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Apinamies Tulokas

|
Lähetetty: 10.11.2008 01:29 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | Mitä mieltä ootte Peten laulamasta Posteljoonista Idolssissa? |
Erittäin hienosti veti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 10.12.2008 13:15 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | Mitä mieltä ootte Peten laulamasta Posteljoonista Idolssissa? Musta oli kyllä todella upeesti vedetty.... Vaikkakin Koop on mun suosikki... mut oli kyl hieno toi Pete tänään..... vautsi! |
Hyvin kyl veti Pete ton Posteljoonin. Koop ollu myös mun suosikki alusta asti.
Täs päivässä on monta hyvää juttua, viimeinen etäpäivä huomenna näkee ennen joululomaa pikästä aikaa koulukaverit,
oon just lähdössä hakeen kummipoikaa koulusta kattoon mun kissoja, saadaan muutenkin kerrankin muutama tunti jutustella ihan kahdestaan
Viikonloppuna lähen bestiksen kans viikonloppu matkalle, matkajännitystä puskee jo päälle, pääsee pakkaamaan. _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|