www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
Ajatuksia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 31.7.2006 20:12 
Viestin aihe: Ajatuksia
Vastaa lainaamalla viestiä

ajatukset on kuin pieni lennokki / kun ne saavat ilmaa allensa

Muutaman kerran on tullut mieleen joku pieni, hassu, ehkä hieman olematonkin asia, joka ei kuitenkaan ole päivän hyvä tai huono uutinen eikä suuremmin liity mihinkään aiheeseen (keikoistakin keskusteltaessa pompimme välillä, heh..). Joten avaanpas tällaisen ajatuksia-aiheen, hieman kuin "tulipas tänään mieleeni" -periaatteella toimivan hässäkän. Ugh.

Ajatus, joka tuli aikaisemmin tänään mieleeni:
ehkä joku muukin huomannut, että tämä heinäkuun viimeinen päivä on oivallinen päivä kuunnella Scandinavian Music Groupin Tällaisenä kesäyönä; nyt on jo pimeää / huomenna vaihtuu elokuuksi.

Vähän kuin Aprillipäivä huhtikuussa. Haa, logiikkaa!! Wink Smile

Viimeinen muokkaaja, kaisa pvm 2.8.2006 09:44, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ahaa
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 1.8.2006 08:40 
Viestin aihe:

Tää on kyllä viime yön ajatuksia.. Täytyy sanoa, että on varmaan harvinainen ongelma Smile Mulla on liikaa sanottavaa/materiaalia esseeseen! Tuskinpa parin sivun ylitys haittaa, mutta silti joudun käymään vähän tarkemmin läpi tuon jaottelun ja kirjoituksen, josko sieltä voisi vähän karsia. Huvittavaa. Mutta joo, mielummin näinpäin Very Happy
Tinja
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 1.8.2006 09:41 
Viestin aihe: Re: Ajatuksia

caisa kirjoitti:
Joten avaanpas tällaisen ajatuksia-aiheen, hieman kuin "tulipas tänään mieleeni" -periaatteella toimivan hässäkän. Ugh.

Kadut ehkä sitä päivää, kun tämän ketjun avasit, sillä ainakin minun mielessäni pyörii kaikenlaista kummaa, koko ajan. Nytkin jo kolmatta päivää mietin, enkä pääse millään yli siitä asiasta, että Suomessa kasvaa vain naispuolisia tunturikissankäpäliä. Mykistävää...
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 1.8.2006 22:28 
Viestin aihe: pmmp

Ihana Kamat kyydissä on -kassi ilmestynyt PMMP.ltä! Wink

Vaaleanpunainen kuplabussi toisella puolella ja paljon vaaleanpunaisia kuplabusseja toisella. Roksöde.

ahaa kirjoitti:
Mulla on liikaa sanottavaa/materiaalia esseeseen!

Mikä aihe?, haluatko antaa ylimääräisen mun pro semppa -työhön? Wink Täytyy testata, onko se Unihiekkaa todella gradu + muut opinnot -biisi, heh Very Happy
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 1.8.2006 23:06 
Viestin aihe:

tuhlasin tänään eniten rahaa kuin ikinä oon. (no heh,melkein) kun olin vaatekaupoilla seinäjoella. mutta ihan tosi, shoppailu on sitte mukavaa puuhaa! ootteko samaa mieltä? Very Happy sain myös viimein käsiini Vielä koittaa uusi aika-levyn!(: <3
ahaa
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 2.8.2006 08:34 
Viestin aihe: Re: pmmp

ahaa kirjoitti:
Mulla on liikaa sanottavaa/materiaalia esseeseen!

Mikä aihe?, haluatko antaa ylimääräisen mun pro semppa -työhön? Wink Täytyy testata, onko se Unihiekkaa todella gradu + muut opinnot -biisi, heh Very Happy[/quote]

Aihe on Suomalaisen yhteiskunnan käännekohdat, aikaraja 1809 -> Onneksi tosiaan olen siinä kiitollisessa tilanteessa, että materiaalia on liikaa eikä liian vähän.

Päivän ajatus.. Miehet ovat puupökkelöitä Very Happy
iira
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 2.8.2006 09:35 
Viestin aihe: Re: pmmp

ahaa kirjoitti:
Päivän ajatus.. Miehet ovat puupökkelöitä Very Happy

Tein ennen hommia tiimissä jossa kaikki muut oli miehiä, muutaman kerran tunnissa tuli vaan tuo ajatus mieleen. Miten miesten ajatusmaailma voi olla niin erilainen kuin naisten?

Vanhemmat lähti just meiltä vierailemasta. Tämän hetkeen tunteet on ,että kiva kun kävitte mut paljon parempi kun lähditte.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Nyi
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 2.8.2006 10:48 
Viestin aihe:

rokkipunkki kirjoitti:
tuhlasin tänään eniten rahaa kuin ikinä oon. (no heh,melkein) kun olin vaatekaupoilla seinäjoella. mutta ihan tosi, shoppailu on sitte mukavaa puuhaa! ootteko samaa mieltä? Very Happy

Shoppailu on kivaa jos on rahaa Very Happy

Mulle tuli eilen suuri ahaa-elämys kun tajusin syntymäpäivieni olevan kahden kuukauden päästä!! Eli saan rahaa ja kun saan rahaa, voin ostaa levyjä! Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 2.8.2006 17:55 
Viestin aihe:

levyjen ostaminen on kans maailman mukavinta puuhaa! (:

mut huh, katsokaas tuo! Siin on jenkkien yhdeksi maailmanhistorian huonoimmaksi rankattu musavideo...
ja jokainen voi itse päätellä onko "titteli" ansaittu vai ei Smile

VOLAA KANS!!!

http://www.jumpingpixels.com/80best.html
Nyi
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 2.8.2006 18:54 
Viestin aihe:

rokkipunkki kirjoitti:

mut huh, katsokaas tuo! Siin on jenkkien yhdeksi maailmanhistorian huonoimmaksi rankattu musavideo...
ja jokainen voi itse päätellä onko "titteli" ansaittu vai ei Smile

Eiii Laughing Noille tansseille kyllä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, mutta danny !! Inhoan Dannya Evil or Very Mad Suomalaiset ei vaan osaa laulaa englanniks Laughing Ainakaan Danny. Danny laulaa sillain... loiloilotiloiloti-love-baby-loiloiti-baby *pepsodent hymy* loilotiloiloi-love-loilotloilt-baby-baby * pepsodent hymy*
Joo vähä Off topic... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 3.8.2006 22:27 
Viestin aihe:

Nyi kirjoitti:
Eiii Laughing Noille tansseille kyllä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, mutta danny !! Inhoan Dannya Evil or Very Mad Suomalaiset ei vaan osaa laulaa englanniks Laughing Ainakaan Danny. Danny laulaa sillain... loiloilotiloiloti-love-baby-loiloiti-baby *pepsodent hymy* loilotiloiloi-love-loilotloilt-baby-baby * pepsodent hymy*
Joo vähä Off topic... Wink

Laughing juurikin näin Laughing loiloilotiloiloti-love-baby-loiloiti-baby *pepsodent hymy* loilotiloiloi-love-loilotloilt-baby..

huh Razz
girbi
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 5.8.2006 16:01 
Viestin aihe:

Oon kans törmännyt tohon joskus, ja se kyllä sai nauruhermot ratkeilemaan!!! Shocked
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 5.8.2006 20:41 
Viestin aihe: levyjä ja aiheita ja mp.a

rokkipunkki kirjoitti:
sain myös viimein käsiini Vielä koittaa uusi aika -levyn!

Jei, finally!! Wink

ahaa kirjoitti:
Aihe on Suomalaisen yhteiskunnan käännekohdat, aikaraja 1809 -> Onneksi tosiaan olen siinä kiitollisessa tilanteessa, että materiaalia on liikaa eikä liian vähän.

No siis, ihan läheltähän mulla liippaa, mun aiheena neljäs- ja kuudesluokkalaisten lukemistottumukset Wink Mr. Green Tuo on kyllä ns. ihana tunne, ku täytyy rajata eikä puolestaan etsiä lisää lähdemateriaalia tms..
Voi kehveli, tajusinpa juuri et palautuspäivä tasan kuukauden kuluttua..

ahaa kirjoitti:
Miehet ovat puupökkelöitä

...valta jo naisille... Cool

Oltiin tosiaan eilen girbin kaa kattoos Callistoa ja Magyar Possea.
Callisto oli ihan jees, tosin en pitänyt heidän "laulannastaan". Basisti oli kuin Eino Matsi, joka olisi käyttänyt suoristusrautaa.

Mutta Magyar Posse. Se se vasta jotain oli!! Erittäin huippua. Rumpali-Olliin olimme noin 8-vuotiaina kovinkin ihastuneita; minä ainakin senkin puolesta, kun "muistutti" (eli samanlaiset hiukset ehkä?) teini-iässään Ryan Giggsiä Mr. Green Anyway, oli siis todella hyvä keikka!!

Keikat olivat Club 19.ssä, jee. Confused Jos hikoilin Ruisissa Egojen keikan jälkeen kuin pieni sika, eilen hikoilin kuin taiwanilainen riippuvatsasika Oskari (kyseinen eläin löytyy jostain Naantalin suunnalta)!! Se paikka on kuin huonosti lämmitetty sauna ja vielä jotain savuisempaa.

Olisinpa halunnut nähdä Egsut siellä viime kesänä - mahtoi olla hot??
Tinja
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 6.8.2006 18:59 
Viestin aihe: Tähtilampun alla

Kerrankin hyvä ja tarpeellinen (?) uusinta maikkarilta. Tähtilampun alla, sunnuntaisin.

Ja se ajatus: Onko tuollaista elämää? Joka asuu kerrostalossa, kuuntelee vintiltä lähetettävää yöradiota, käy alakerran kahvilassa suklaakakulla ja tuntee naapurin kummituksetkin, ilmoittautukoon hetimiten! Mieluiten vieläpä osoitteen kera, sillä haluan sinne asumaan!
iira
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 6.8.2006 22:15 
Viestin aihe: Re: Tähtilampun alla

Tinja kirjoitti:
Kerrankin hyvä ja tarpeellinen (?) uusinta maikkarilta. Tähtilampun alla, sunnuntaisin.

Ja se ajatus: Onko tuollaista elämää? Joka asuu kerrostalossa, kuuntelee vintiltä lähetettävää yöradiota, käy alakerran kahvilassa suklaakakulla ja tuntee naapurin kummituksetkin, ilmoittautukoon hetimiten! Mieluiten vieläpä osoitteen kera, sillä haluan sinne asumaan!

...huoh kun tuommoista elämää olisikin... mä ainakin vaihtaisin heti kämppää oli vuokra minkä suuruinen tahansa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 1 Yht. 4

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa