| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 31.7.2006 20:12 Viestin aihe: Ajatuksia |
|
|
ajatukset on kuin pieni lennokki / kun ne saavat ilmaa allensa
Muutaman kerran on tullut mieleen joku pieni, hassu, ehkä hieman olematonkin asia, joka ei kuitenkaan ole päivän hyvä tai huono uutinen eikä suuremmin liity mihinkään aiheeseen (keikoistakin keskusteltaessa pompimme välillä, heh..). Joten avaanpas tällaisen ajatuksia-aiheen, hieman kuin "tulipas tänään mieleeni" -periaatteella toimivan hässäkän. Ugh.
Ajatus, joka tuli aikaisemmin tänään mieleeni:
ehkä joku muukin huomannut, että tämä heinäkuun viimeinen päivä on oivallinen päivä kuunnella Scandinavian Music Groupin Tällaisenä kesäyönä; nyt on jo pimeää / huomenna vaihtuu elokuuksi.
Vähän kuin Aprillipäivä huhtikuussa. Haa, logiikkaa!!  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa!
Viimeinen muokkaaja, kaisa pvm 2.8.2006 09:44, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ahaa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 1.8.2006 08:40 Viestin aihe: |
|
|
Tää on kyllä viime yön ajatuksia.. Täytyy sanoa, että on varmaan harvinainen ongelma Mulla on liikaa sanottavaa/materiaalia esseeseen! Tuskinpa parin sivun ylitys haittaa, mutta silti joudun käymään vähän tarkemmin läpi tuon jaottelun ja kirjoituksen, josko sieltä voisi vähän karsia. Huvittavaa. Mutta joo, mielummin näinpäin  _________________ kinuskiblogi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tinja Pakkasukko

|
Lähetetty: 1.8.2006 09:41 Viestin aihe: Re: Ajatuksia |
|
|
| caisa kirjoitti: | | Joten avaanpas tällaisen ajatuksia-aiheen, hieman kuin "tulipas tänään mieleeni" -periaatteella toimivan hässäkän. Ugh. |
Kadut ehkä sitä päivää, kun tämän ketjun avasit, sillä ainakin minun mielessäni pyörii kaikenlaista kummaa, koko ajan. Nytkin jo kolmatta päivää mietin, enkä pääse millään yli siitä asiasta, että Suomessa kasvaa vain naispuolisia tunturikissankäpäliä. Mykistävää... _________________ Tinja, hengessä mukana |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 1.8.2006 22:28 Viestin aihe: pmmp |
|
|
Ihana Kamat kyydissä on -kassi ilmestynyt PMMP.ltä!
Vaaleanpunainen kuplabussi toisella puolella ja paljon vaaleanpunaisia kuplabusseja toisella. Roksöde.
| ahaa kirjoitti: | | Mulla on liikaa sanottavaa/materiaalia esseeseen! |
Mikä aihe?, haluatko antaa ylimääräisen mun pro semppa -työhön? Täytyy testata, onko se Unihiekkaa todella gradu + muut opinnot -biisi, heh  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 1.8.2006 23:06 Viestin aihe: |
|
|
tuhlasin tänään eniten rahaa kuin ikinä oon. (no heh,melkein) kun olin vaatekaupoilla seinäjoella. mutta ihan tosi, shoppailu on sitte mukavaa puuhaa! ootteko samaa mieltä? sain myös viimein käsiini Vielä koittaa uusi aika-levyn!(: <3 _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ahaa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 2.8.2006 08:34 Viestin aihe: Re: pmmp |
|
|
| ahaa kirjoitti: | | Mulla on liikaa sanottavaa/materiaalia esseeseen! |
Mikä aihe?, haluatko antaa ylimääräisen mun pro semppa -työhön? Täytyy testata, onko se Unihiekkaa todella gradu + muut opinnot -biisi, heh [/quote]
Aihe on Suomalaisen yhteiskunnan käännekohdat, aikaraja 1809 -> Onneksi tosiaan olen siinä kiitollisessa tilanteessa, että materiaalia on liikaa eikä liian vähän.
Päivän ajatus.. Miehet ovat puupökkelöitä  _________________ kinuskiblogi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 2.8.2006 09:35 Viestin aihe: Re: pmmp |
|
|
| ahaa kirjoitti: | Päivän ajatus.. Miehet ovat puupökkelöitä  |
Tein ennen hommia tiimissä jossa kaikki muut oli miehiä, muutaman kerran tunnissa tuli vaan tuo ajatus mieleen. Miten miesten ajatusmaailma voi olla niin erilainen kuin naisten?
Vanhemmat lähti just meiltä vierailemasta. Tämän hetkeen tunteet on ,että kiva kun kävitte mut paljon parempi kun lähditte. _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nyi Tulokas

|
Lähetetty: 2.8.2006 10:48 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | tuhlasin tänään eniten rahaa kuin ikinä oon. (no heh,melkein) kun olin vaatekaupoilla seinäjoella. mutta ihan tosi, shoppailu on sitte mukavaa puuhaa! ootteko samaa mieltä? |
Shoppailu on kivaa jos on rahaa
Mulle tuli eilen suuri ahaa-elämys kun tajusin syntymäpäivieni olevan kahden kuukauden päästä!! Eli saan rahaa ja kun saan rahaa, voin ostaa levyjä!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 2.8.2006 17:55 Viestin aihe: |
|
|
levyjen ostaminen on kans maailman mukavinta puuhaa! (:
mut huh, katsokaas tuo! Siin on jenkkien yhdeksi maailmanhistorian huonoimmaksi rankattu musavideo...
ja jokainen voi itse päätellä onko "titteli" ansaittu vai ei
VOLAA KANS!!!
http://www.jumpingpixels.com/80best.html _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nyi Tulokas

|
Lähetetty: 2.8.2006 18:54 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: |
mut huh, katsokaas tuo! Siin on jenkkien yhdeksi maailmanhistorian huonoimmaksi rankattu musavideo...
ja jokainen voi itse päätellä onko "titteli" ansaittu vai ei
|
Eiii Noille tansseille kyllä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, mutta danny !! Inhoan Dannya Suomalaiset ei vaan osaa laulaa englanniks Ainakaan Danny. Danny laulaa sillain... loiloilotiloiloti-love-baby-loiloiti-baby *pepsodent hymy* loilotiloiloi-love-loilotloilt-baby-baby * pepsodent hymy*
Joo vähä Off topic...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 3.8.2006 22:27 Viestin aihe: |
|
|
| Nyi kirjoitti: | Eiii Noille tansseille kyllä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, mutta danny !! Inhoan Dannya Suomalaiset ei vaan osaa laulaa englanniks Ainakaan Danny. Danny laulaa sillain... loiloilotiloiloti-love-baby-loiloiti-baby *pepsodent hymy* loilotiloiloi-love-loilotloilt-baby-baby * pepsodent hymy*
Joo vähä Off topic...  |
juurikin näin loiloilotiloiloti-love-baby-loiloiti-baby *pepsodent hymy* loilotiloiloi-love-loilotloilt-baby..
huh  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
girbi Tulokas

|
Lähetetty: 5.8.2006 16:01 Viestin aihe: |
|
|
Oon kans törmännyt tohon joskus, ja se kyllä sai nauruhermot ratkeilemaan!!!  _________________ ...ja pennit hupenee... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 5.8.2006 20:41 Viestin aihe: levyjä ja aiheita ja mp.a |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | sain myös viimein käsiini Vielä koittaa uusi aika -levyn! |
Jei, finally!!
| ahaa kirjoitti: | | Aihe on Suomalaisen yhteiskunnan käännekohdat, aikaraja 1809 -> Onneksi tosiaan olen siinä kiitollisessa tilanteessa, että materiaalia on liikaa eikä liian vähän. |
No siis, ihan läheltähän mulla liippaa, mun aiheena neljäs- ja kuudesluokkalaisten lukemistottumukset Tuo on kyllä ns. ihana tunne, ku täytyy rajata eikä puolestaan etsiä lisää lähdemateriaalia tms..
Voi kehveli, tajusinpa juuri et palautuspäivä tasan kuukauden kuluttua..
| ahaa kirjoitti: | | Miehet ovat puupökkelöitä |
...valta jo naisille...
Oltiin tosiaan eilen girbin kaa kattoos Callistoa ja Magyar Possea.
Callisto oli ihan jees, tosin en pitänyt heidän "laulannastaan". Basisti oli kuin Eino Matsi, joka olisi käyttänyt suoristusrautaa.
Mutta Magyar Posse. Se se vasta jotain oli!! Erittäin huippua. Rumpali-Olliin olimme noin 8-vuotiaina kovinkin ihastuneita; minä ainakin senkin puolesta, kun "muistutti" (eli samanlaiset hiukset ehkä?) teini-iässään Ryan Giggsiä Anyway, oli siis todella hyvä keikka!!
Keikat olivat Club 19.ssä, jee. Jos hikoilin Ruisissa Egojen keikan jälkeen kuin pieni sika, eilen hikoilin kuin taiwanilainen riippuvatsasika Oskari (kyseinen eläin löytyy jostain Naantalin suunnalta)!! Se paikka on kuin huonosti lämmitetty sauna ja vielä jotain savuisempaa.
Olisinpa halunnut nähdä Egsut siellä viime kesänä - mahtoi olla hot?? _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tinja Pakkasukko

|
Lähetetty: 6.8.2006 18:59 Viestin aihe: Tähtilampun alla |
|
|
Kerrankin hyvä ja tarpeellinen (?) uusinta maikkarilta. Tähtilampun alla, sunnuntaisin.
Ja se ajatus: Onko tuollaista elämää? Joka asuu kerrostalossa, kuuntelee vintiltä lähetettävää yöradiota, käy alakerran kahvilassa suklaakakulla ja tuntee naapurin kummituksetkin, ilmoittautukoon hetimiten! Mieluiten vieläpä osoitteen kera, sillä haluan sinne asumaan! _________________ Tinja, hengessä mukana |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 6.8.2006 22:15 Viestin aihe: Re: Tähtilampun alla |
|
|
| Tinja kirjoitti: | Kerrankin hyvä ja tarpeellinen (?) uusinta maikkarilta. Tähtilampun alla, sunnuntaisin.
Ja se ajatus: Onko tuollaista elämää? Joka asuu kerrostalossa, kuuntelee vintiltä lähetettävää yöradiota, käy alakerran kahvilassa suklaakakulla ja tuntee naapurin kummituksetkin, ilmoittautukoon hetimiten! Mieluiten vieläpä osoitteen kera, sillä haluan sinne asumaan! |
...huoh kun tuommoista elämää olisikin... mä ainakin vaihtaisin heti kämppää oli vuokra minkä suuruinen tahansa _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|