www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
levytyspäiväkirjaa, pliiz!

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Kysy Egotripiltä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jusander
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 27.8.2007 18:55 
Viestin aihe: levytyspäiväkirjaa, pliiz!
Vastaa lainaamalla viestiä

Olis mukava lukea edes lyhykäinen raportti Rin tin tinin levytyssessiosta. Kuten foorumillakin on todettu, on versio vähintäänkin onnistunut. Oliko bändillä itsellä kuningasolo studiossa, vai olikse vaan "päivä duunissa"? Oliko iso yllätys, että biisistä tuli niin iso radiohitti? Knipi mainitsee kirjoituksessaan, että biisi sovitti itse itsensä - ryhmä on ilmeisesti hurjassa kunnossa, jos parilla treeneillä syntyy tollasta jälkeä. Mahtavuutta!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
emmuska
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 27.8.2007 21:06 
Viestin aihe: Re: levytyspäiväkirjaa, pliiz!

jusander kirjoitti:
Olis mukava lukea edes lyhykäinen raportti Rin tin tinin levytyssessiosta.

komppaan sillai pienesti sievästi Smile

mut samalla muistuttelen myös esmes VIIME vuoden kiertueen toisen puoliskon kiertuepäiväkirjastakin... se on tainnu ehket unhoittua jo kokonaan, paitsikin ei multa... Wink Embarassed (khöh khöh wink wink sori vaan että siitä jaksan VIELÄKIN jankuttaa älkää pliis potkaisko mua nyt pois täältä mutkumutkuniin... ois vaan kivvaa Rolling Eyes )
knipi
Orkesterin jäsen
Orkesterin jäsen

LähetäLähetetty: 28.8.2007 11:37 
Viestin aihe:

Morjens.
Rin Tin Tin -sessioista ei ainakaan mulla ole juuri mitään sen kummempaa kerrottavaa. Kaikki kävi niin nopeasti että hyvä kun itse edes tajusi mitä oli tekemässä.
Elementsin Jani Jalonen soitti ja kysyi kiinnostaako olla mukana tribuuttilevyllä. Kahden tunnin päästä pääsin kotiin ja rupesin tapailemaan Rin tin tinin sointuja. Kuulosti lupaavalta joten panin äänityksen päälle ja tein sellaisen "mies ja kitara" -version. Se oli siinä. Seuraavaksi mp3:sta Jalosen suuntaan joka oli ihan pähkinöinä.
Viikon päästä treeneissä sovitimme biisin hieman uuteen uskoon, säilyttäen kuitenkin "mies ja kitara" -tunnelman säkeissä. Sen jälkeen Sampo varasi meille päiväksi Soundtrack studion Helsingissä ja homma oli siinä. Kuningasolo tuli vasta siinä vaiheessa kun viimeiset äänet oli äänitetty ja lopputulos kuulosti enemmän Egotripiltä kuin Leevi & The Leavings -pastissilta.

Joskus asiat voi näköjään mennä näinkin.

-K

Ps. Anssi on puhunut että jaksaisi kirjoittaa tuon vanhan päiväkirjan loppuun... Minä en suoraan sanottuna jaksa. Nuottikirjan viimeistelyssä ja uusien biisien vääntämisessä on ihan tarpeeksi hommaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Duvel
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 12.1.2009 14:44 
Viestin aihe: Keikka- ja levytyspäiväkirjoja jossain?

Onko noita jo kirjoitettuja ja jengin näköjään ahkerasti lukemiakin keikka- tai levytyspäiväkirjoja jossain täällä egosivuilla luettavina? En ole onnistunut bongaamaan niitä missään, mutta ehkä ne ovat menneet ohi, vaikka ovatkin jossain, kenties vielä kissan kokoisilla kirjaimilla Embarassed?

Hel-Hol-levyn multimediat olen katsonut, mutta onko jotain muutakin olemassa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Kysy Egotripiltä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa