| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 1.11.2006 23:24 Viestin aihe: Lunta ja unta |
|
|
Nyt on pientä ja ihanaa se, että on lunta (vaikka onkin kylmä ja tuulee ja kaikkea muuta inhaa) mutta silti, nyt on lunta ja valoa ja pakkasta ja tulee aivan joulu-olo. Ihanaa. Tämä, että Turussa on lunta on jo sinänsä ihme.. sillä täällä on yleensä loskaa ja roskaa ja sataa vettä.. siis kaikkea mälsää. Mutta siis nyt on lunta.
Niin ja olen myös saanut nukuttua hyvin, sekin on mahtavaa.. välillä kun kuuhulluilen ja muuten olen vähän yöelämään taipuvainen ihminen.. en siis tarkoita, että koko yötä pyörisin baanalla, vaan yleensä olen vain parhaimmillani yhdeksän jälkeen illalla.
Ja kaiken kukkuraksi koko homman huipentaa se, että huomisen työpäivän jälkeen on viisi kokonaista päivää lomaa. Ihanaa. Saa nukkua ja nauttia olostaan. Sellaista pientä siis täällä.  _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 1.11.2006 23:44 Viestin aihe: |
|
|
Se miten yksi ihminen vain pelkällä hymyllä voi saada päivän paremmaksi on aivan ällistyttävää. Aamulla menin töihin ihan älytömän kiukkuisena ja vastaan tuli se mukava mies hoitaja ja hymyillen sanoi huomenta. heti maailma alkoi näyttää pikkuisen paremmalta.
Siis kyse ei nyt ole mistään kahden ihmisen välisestä ihastuksesta vaan aivan pelkästään kohteliaasta huomenen toivotuksesta, joka toimii kuin unelma  _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 2.11.2006 00:11 Viestin aihe: maailman pienuuden sisäistäminen.. |
|
|
kävipä tänään taas outo kommellus, joka nostatti hämmentyneen virneen kasvoilleni;
työpaikalla on irlantilainen poika vaihto-oppilaana. juteltiin työn ohessa niitä näitä ja hän kysyi, mistä johtuu suhteellisen sujuva englannin kielitaitoni. kerroin asuneeni joskus lontoossa ja olleeni pubissa töissä. hän kertoi vastaavasti, että hänen entinen kämppiksensä, Imelda, asui myös joskus lontoossa. ihan piloillani heitin että "jaa Imelda se-ja-se". poika katsoi mua aivan ihmeissään, että niin just. se sama.
eli: irlantilaisen vaihto-oppilaspojan entinen kämppäkaveri on ollut mun esimies? ei se nyt varmaan kuulosta kovin ihmeelliseltä, mutta musta siinä on outo yhteensattumien suma, varsinkin kun kaikki kolme ihmistä ovat kuitenkin aivan eri ympyröistä.
Weird...
 _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 8.11.2006 21:42 Viestin aihe: Videoista iloa päivään |
|
|
Tuossa tiistain Musiikki-tv:ssä oli Egojen Se on tosi jees -videon lisäks myös Tuure Kilpeläisen Lusikat laatikossa -video... Mahtavaa päästä näkemään oikeita harvinaisuuksia!
Tuosta Ego-videosta on hehkutettu jo toisaalla, mutta Tuure oli animaatioversiona vähän kuin laiha Lenin, heh... Video oli pikkaisen kuin melankolia- ja down-to-earth-versio The Crashin Big Ass Love -videosta. Olipas selkeä mielikuvayhdistelmä...  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 8.11.2006 22:15 Viestin aihe: Re: Videoista iloa päivään |
|
|
| emmuska kirjoitti: | | Tuossa tiistain Musiikki-tv:ssä oli Egojen Se on tosi jees -videon lisäks myös Tuure Kilpeläisen Lusikat laatikossa -video... Mahtavaa päästä näkemään oikeita harvinaisuuksia! |
Joo todellakin! Niin hienoa..... Just kun selvisin tuosta Se on tosi jees-videon näkemisen ilonsekavuudenshokista niin pärähtää pyörimään Lusikat laatikossa!! Voi jee,tää ilta on ollut ihan paras!  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 8.11.2006 23:55 Viestin aihe: |
|
|
Pieniä ihania iloja.. sitä pääsi nukkumaan omaan sänkyyn ja ah, selkä parani kuin taikaiskusta. Love it.
Vinkki: älkää ihmisiet ikänä hankkiko sohvasänkyjä, ne on vieraalle helvetti (ja kukaan vieras ei tietenkään kehtaa sitä myöntää ).
Siis näin pienestä sitä iloa voi tulla.  _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 14.11.2006 19:46 Viestin aihe: nam namm! |
|
|
Just tulin kotiin niin huomasin ilokseni postin tuoman pienen paketin lattialla. Ei muutakun äkkiä auki ja vautsi mitä sieltä löytyi,sellaiset sinkut kuin
Asunto 35, Kesäpäivä, Manic, Äki ja Posteljooni. Juoksin äkkiä koneelle ja katsoin tuon Matkustaja-videon,mikä löytyi tuolta As35-kiekolta: ihana!! Muistelinkin että olin tämän jo nähnyt silloin muinoin kun se Levyraadissa oli,ja taisi voittaakin, mutta ihanaa se oli nähdä nyt uudestaan.
*poistuu iloa huokuen, ja toteaa ettei levyhyllystä enää hirmuisesti puutu egotrippisinkkuja!* <3
 _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 14.11.2006 23:07 Viestin aihe: |
|
|
Kummallista miten musiikki oikeasti vaikuttaa ihmisen mieli alaan.
Tänään kun pääsin töistä olin ihan törkeän kiukkunen. tulin kotiin ja vaan makasin sängyllä ja luukutin oikein kovaa egoja..
Puoli tuntia myöhemmin aurinko taas paistoi vaikka ulkona oikeasti sataakin räntää _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 17.11.2006 16:25 Viestin aihe: ihanaa perjantai! |
|
|
vaikka ulkona sataa vettä ja tiet on aivan loskaisia niin aina löytyy ilon aiheita
mustis tulee just Ylex:ltä ja meikä on lähdössä eka kertaa pitkään aikaan viihteelle koko päivä ollu valmistautumista iltaa varten ja yhtä vaatteiden sovitusta  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 17.11.2006 16:32 Viestin aihe: Mustis |
|
|
| iira kirjoitti: | vaikka ulkona sataa vettä, aina löytyy ilon aiheita
;
Mustat varjot tulee just Ylex:ltä ja meikä on lähdössä... |
Siis mahtavaa, luukutin jälleen muutaman kerran Kesäkaverit läpi, suljin cd.n ja vaihdoin takki päällä radion päälle, jotta se olis taas sit jo luonnollisesti mulla automaattisesti jne.. Ja sillee et WHAT, Mustat varjot, kuulin lopputahdit, superb. Nyt kauppaan  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 24.11.2006 15:29 Viestin aihe: etusivun kuva |
|
|
niinkin pieni asia, mutta sai tosi iloiselle mielelle! nimittäin tuosta etusivulta bongasin (kun siinä nuo kuvat aina vaihtuu) niin kuvan torstain tavastian keikalta. katos katos, siinähän me kaisan kanssa selkeesti fiiliksissä jamitamme! muhkeeta! *oi niitä aikoja* oispa vielä 12.10 (tai 13.10) mutta tosiaan,kyllä kuvien avulla pääsee niin aidosti niihin tunnelmiin mitkä milloinkin on "valloillaan",sanotaanko näin. nyt ois kyl kieltämättä SUPERIA päästä keikalle....! mut hyvää jaksaa odottaa, takuulla (:
päivän toinen iloinen asia on, että käyn tänään ostamas (jos niitä nyt on vielä jäljellä ) lipun UK:n pakkahuoneen keikalle! ja sit kotiin viikonlopuks, jes! (: _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 24.11.2006 15:47 Viestin aihe: Re: etusivun kuva |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | katos katos, siinähän me kaisan kanssa selkeesti fiiliksissä jamitamme! muhkeeta! *oi niitä aikoja* oispa vielä 12.10 (tai 13.10) |
Bongasin teidät, ja! Ja siitäpä alkoi mulla kunnon pe-keikan muistelu. Ehkä siitäkin joskus tulee johonkin banneriin kuva - varmaan silloin kun sitä vähiten odottaa... On se vaan niin hienoa...
Mutta siis muutama muukin hieno asia mulla oli:
Eilen aamulla pääsin oikeasti aikaisin ylös sängystä ja ehdin toimistolle vielä kun oli pimeää! Eikä väsyttänytkään ennen iltapäivää, sillä päivä alkoi hyvin, kun bussimatkalla kuulokkeista kajahti Se on tosi jees, ja muistelin ja naureskelin siinä sitten loppumatkan biisin überhassua videota. Ei haitannut kurakeli tai sade enää paljoakaan, vaikka sateenvarjokin oli ties missä. Musiikki on mahtiasia!
Niin ja nyt on hallussa myös mein (siis mun ja kaisan) liput ensi perjantain Jippu ystävineen -konserttiin. Vähänkö odotan innolla Tre-trippiä, siitä tulee niin kiwaa... Vaikka meistä kumpikaan ei kyllä oikein tiedä Treen iltaelämästä mitään.
Ja sitä ennen on vielä ainakin Emma Salokoski Ensemblen keikka keskiviikkona, livemusaa jee... Eihän tässä voi kuin hymyillä! _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Altti Pakkasukko

|
Lähetetty: 24.11.2006 21:56 Viestin aihe: |
|
|
Tänään tuli kuluneeksi 15 vuotta Freddie Mercuryn kuolemasta.
Eihän se sinänsä ole hieno asia, mutta tekemässään musiikissa on paljonkin pieniä ja vähän suurempiakin hienoja asioita. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 25.11.2006 01:44 Viestin aihe: siiiiiis... odota odota |
|
|
Iltapäivä meni semikiukkuisena mut miten voikaan viestit piristää! Siis täällä ja puhelimes, hih. Soitin ja sovin tapaavani vanhan lukiokamun (sanoista tekoihin, kaikille tuttu "hei meen niin täytyy mennä kahville!") baarissa, jossa en yleensä käy. Siellähän tuli yhtäkkiä M.J. Koivun Odota odota! (ja ÄKI) Lisäks baariin asteli myöhemmin myös Niko "Anssin löytänyt" Kokko...  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 26.11.2006 20:56 Viestin aihe: |
|
|
Vaikkakin hieman humalaisen suusta kuultuna eilen illalla eräs yksi ystäväpoika sanoi jotain mikä todella jäi mieleen. " miten voi olla etten aikasemmin tajunnut miten ihana sä oikeesti oletkaan". Lauseeseen ei liity mitään muuta kuin ystävyyttä mutta jotenkin se vain oli jotain niin ihanaa. _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|