| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 16.9.2006 10:01 Viestin aihe: MySpace? |
|
|
| Morjens. Nuo Egotripin MySpace-sivut eivät muuten ole mitkään viralliset sivut. Mulla ei ole aavistustakaan kuka niitä pitää...? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 16.9.2006 13:23 Viestin aihe: |
|
|
hmm. mulla vähän kävikin toi mielessä,ettei ne ole mitkään viralliset. joku on tehny teille sinne sivut.............
jahas, nyt ois tilaisuus tsiikailla taas voicea. turhauttavaa jos ei sitä videota nää koskaan ikinä ollenkaan.
muoks. voicelta tuli just naeomv-video. (klo 18:00) (: _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 16.9.2006 23:45 Viestin aihe: aaaaahhh.. |
|
|
rankka työpäivä takana, 8 päivän työputkesta vapaapäivään enää 2 päivää, jääkaapista latkittu 2 kylmää lonkeroa joista saatu vallankin kiva kevythumala, huomenna vasta iltavuoro, kehräävä kissa sylissä, pikku prinsessa nukkumassa, isäntä joikuamassa karaokea, huusholli imuroitu, ylipuhuttu lupa päästä omavalintaisesti egojen keikalle joko turkuun tai tampesteriin. yö viilenee, nukuttaa kivasti, hommia on rästissä mutta juuri nyt niitä ei jaksa itkeä.
kertakaikkiaan; mitä muuta äiti enää voisi toivoa?  _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 20.9.2006 15:18 Viestin aihe: iloinen aina iloinen aina!! |
|
|
kuulen tämän nyt ekaa kertaa radiosta! ylex roks!!! (: <3
just kun laitoin radion päälle,niin tämä alkoi. ihanaa(: _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 16.10.2006 19:50 Viestin aihe: Pieniä ihania hetkiä.. |
|
|
Täytyy tässä mainita, että kyllä kelpaa.
Juuri siivosin (oli kyllä varmaan 4 viikkoa edellisestä kunnon siivouksesta, kun on ollut elämä sen verran hektistä), mutta nyt koti tuoksuu ja näyttää puhtaalta. Sisko on tulossa toiselelta puolelta suomea käymään ihan itsekseen ja vanhaa ystävää näin myös lauantaina helsingissä.
On mahtavaa, että on olemassa sellaisia ihmisiä, vaikka on vuosia välissä, ettei olla nähty, niin pienen 5 minuutin tunnustelun jälkeen kaikki on taas ennallaan ja jutut jatkuu siitä mihin aikanaan jäi. Tunnen olevani onnellinen ihan sen takia, että olen joskus tällaisiin mahtaviin ihmisiin tutustunut.
Lisäksi näin "vanhemmalla iällä" (niin sanoakseni) on ihana huomata myös voivansa raottaa hieman omaa maailmaansa ja tutustua uusiin ihmisiin.. antavan hieman tilaa katsoa myös minua. Se on aika hankalaa, ja vaikeammaksi varmastu muuttuu vielä vuosien myötä. Sitä niin jumittuu omiin pikku piireihinsä.
Mutta kaikesta tästä ja monesta muusta olen onnellinen. Ei sitä ihminen muuta tarvitse, ne pienet erjen aisiat koskettavat melkeimpä eniten. Ja hyvä niin.
Rakkaudella -K- _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 16.10.2006 23:03 Viestin aihe: Re: Pieniä ihania hetkiä.. |
|
|
| kaizukkainen kirjoitti: | ...
Juuri siivosin (oli kyllä varmaan 4 viikkoa edellisestä kunnon siivouksesta, kun on ollut elämä sen verran hektistä)... |
tervetuloa meillekkin siivoamaan, ei ole ollut voimia siivota joten apua tarvittais
tänään on ollut monta ihanaa pientä ilon aihetta: aloitin aamun laulaen pari tuntia H-H:n kanssa , oon vähitellen tervehtymään päin, sain lyhyemmät hiukset ja uuden hiusvärin ja vähän vielä raitojakin, kävin pitkästä aikaa kaupungilla shoppailemassa ja ulkona syömässä, uudet silmälasit pitäisi tulla muutaman päivän sisällä.
kyl se tästä  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zimppa Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 17.10.2006 12:23 Viestin aihe: |
|
|
Käytiin aamulla isukin kanssa vähän ajelemassa mun uudella autolla!!
tai ei se oikeestaan mun oo mutta mäsitä käytän surimmaksi osin.
Oli ihan älyttömän mahtavaa
ja saamari siinä on ihan hiton hyvä soitin että kyllä kelpaa ajella pidempiäkin
matkoja kun se soi niin hyvin  _________________ Think of me long enough to make a memory... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 18.10.2006 14:31 Viestin aihe: Re: Pieniä ihania hetkiä.. |
|
|
| iira kirjoitti: | | --uudet silmälasit pitäisi tulla muutaman päivän sisällä.-- |
Mäkin sain vihdoin raahattua itseni optikolle (joka oli tosi mukava) ja nyt sitten tilaus uusista pokista sisällä ja piilareitakin pi-i-itkäksi aikaa. Ja mikä parasta, näössä ei ollut tapahtunut juuri mitään muutosta! Kalliiksihan toi tulee, mutta bonukset omalle kortille, joten perästä kuuluu...
Ja töissä sain tänään suurelta osin valmiiksi sellaisen arkistohuoneiden uudelleenjärjestelyn, joka ei edes varsinaisesti ole mun toimenkuvaa, mut eihän sitä kukaan muukaan tee. Projektia ollaan vaan lykätty ja lykätty koko ajan ja se on häilynyt jo varmaan vuoden horistontissa - kuten pomoni omaperäisesti totesi, "tämä oli pieni askel ihmiskunnalle mutta suuri meidän firmalle" (ja suuri mun päivittäiselle kuntoilulle myös ). Siellä sitten tuli päiviä juostua pölyisten kansiopinojen kanssa ala- ja yläkerran arkistojen väliä ja organiseerattua yhtä sun toista, mutta no more. Joka paikka ei enää pursua mappeja ja turhia säilytettäviä ei enää löydy, jee, ihanata!!
Edit: Niin joo, ja löysin pari huivivaihtoehtoa iltapukuni asusteeks ja sain ne avokaupalla testattavaks. Ei hetkeäkään liian myöhään, kun juhlat jo perjantaina... Ajoissa liikkeellä, mutta sopivia ei meinannut millään ilveellä löytyä!  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 19.10.2006 16:25 Viestin aihe: todella huojentunut olo |
|
|
..nimittäin tiedossa ei olekaan aivan seitsemän päivän työputkea, sillä kultainen veljeni lupautui mennä huomenna mun puolesta (hänkin on kyseisessä duunissa käynyt kyl,että hommat on tuttuja..) joten nyt saan edes yhden päivän syyslomasta pyhittää itselleni. ja nukkumiselle! ah,voi sitä ihanuutta, kun ei aamulla tarvitsekaan herätä aikaisin...! oon kyl oikee unikeko kun siihen annetaan vaan mahdollisuus  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 27.10.2006 15:57 Viestin aihe: lunta |
|
|
ihanaa lunta sataa ja kunnolla! Meidän koko piha ihan on ihan lumen peitossa ja puutkin hohtaa valkoisena tuol myrskyssä (autolijat murisee näille mun kommenteille).
pohjoisempaa kotoisin olevana tämmöset kelit on justi niitä joista mä nautin. meikä kotona kuuman teekupposen kanssa nautin tästä säästä. tästä puuttuu vaan takkatuli ja se joku jonka kainaloon käpertyä. eli kaivaudun siis sohvalle peiton alle lukemaan kirjaa ja nautin hiljaisuudesta (kunnes murkku tulee kotiin huudattamaan heviä) _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 27.10.2006 17:12 Viestin aihe: LUNTA??? sadetta, ah :) |
|
|
| iira kirjoitti: | | ihanaa lunta sataa ja kunnolla! Meidän koko piha ihan on ihan lumen peitossa ja puutkin hohtaa valkoisena tuol myrskyssä. --se joku, jonka kainaloon käpertyä. eli kaivaudun siis sohvalle peiton alle lukemaan kirjaa ja nautin -- |
LUNTA!?? Mä täällä ihan innoissani vielä syysmyrskystä ja sateesta ja lehdistä. En kaipaa vielä lunta. Mut ehkä jonkun viereen olis ihan jees "päästä". Vai onko mun viereen pääseminen "pääsy"!? Hehheh.
Minulle kiitos vielä syksyä! Hai-saappaat roks. poks. _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 27.10.2006 17:41 Viestin aihe: |
|
|
jees syystalven eka lumiukko on tehty, semmoinen mini sellainen parvekkeelle vaan.... nyt vaan odottelemaan myskyn laantumista, että pääsee pihalle värkkäilemään vähän suurempaa ja tottakai pitää päästä lähi metsään lumienkeleitä tekemään!!!
ei meidän pihalla lasten tartte lumiukkoja väännellä ku Ira 31v rakastaa sitä hommaa
kyl syksy on ihanaa aikaa, mut näitä ensimmäisiä kunnon lumipyryjä ei mikään voita  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 1.11.2006 14:00 Viestin aihe: naureskelen itsekseni |
|
|
pakko tulla hehkuttaan tätä hauskaa fiilistä mikä äsken syntyi kun täällä koulun atk-luokassa pojat laittoi Mokoman Takatalvi-videon (YouTube:lla) pyörimän tuonne isolle piirtoheitinskriinille. niin eipä voinut olla muistumatta mieleen se kiva fiilis Jalasjärven Aukustissa missä Mokoma esiintyi ja kavereiden kanssa ei voitu kuin nauraa tuolle biisille! oli vaan niin hauska ja letit heilui lavalla
hahhah: takatakatakatakataaaalvi!  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 1.11.2006 15:22 Viestin aihe: Re: Pieniä ihania hetkiä.. |
|
|
| emmuska kirjoitti: | | iira kirjoitti: | | --uudet silmälasit pitäisi tulla muutaman päivän sisällä.-- |
Mäkin sain vihdoin raahattua itseni optikolle (joka oli tosi mukava) ja nyt sitten tilaus uusista pokista sisällä ja piilareitakin pi-i-itkäksi aikaa. -- Kalliiksihan toi tulee, mutta bonukset omalle kortille, joten perästä kuuluu... |
Jee, nyt ne on sitten päässä, siis uudet silmälasit - täytyy vähän aikaa totutella, mutta ihan huippu fiilis on! Ja muuten tuleekin tuplana ne bonukset, koska täällä on marraskuu joku ihme kampanjakuukausi... Että jonkin verran moulaa tähän suuntaan siis viiveellä tulossa, jee! Kannattaa aina joskus olla aikuinen, eikös siinä henkisen iän testissä aikuisuutta mitattu esmes noiden kanta-asiakaskorttien omistamisella...  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 1.11.2006 21:38 Viestin aihe: |
|
|
| Kauhea räntäsade on loppunut ja ulkona on pakkasta! Talvi se sieltä tulee... Kohta on lunta enemmänkin ja ei mee enää kauan, kun sytytellään jouluvaloja... Lumi ja valo on ehkä talven paras yhdistelmä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|