| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
sisko Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.4.2004 08:57 Viestin aihe: Polkupyörälaulusta |
|
|
Olenko ainut poikkeava ? Vai tykkäävätkö kaikki muut Polkupyörälaulusta ? Ehkä se biisi ei oo vaan auennut mulle vielä, mutta en kyllä kestä kuunnella sitä. Yleensä skippaan koko biisin yli, kun kuuntelen seedeetä, jossa kys. kauhistus on... Mulle tulee biisistä mieleen kakofoninen torvisoittokunta...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miguel Vieras
|
Lähetetty: 8.4.2004 09:09 Viestin aihe: |
|
|
| Et ole ainoa, en jaksa minäkään kuunnella levyltä. Keikalla toimii kyllä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lapanen Vieras
|
Lähetetty: 8.4.2004 09:20 Viestin aihe: |
|
|
Minä tykkään siitä kovin.On hyvä piisi  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
marge Tulokas

|
Lähetetty: 8.4.2004 09:31 Viestin aihe: |
|
|
| Mulle polkupyörälaulu ainakin iski positiivisessa mielessä ihan ensi kuulemalla, siinä on tosi hyvä meininki! Mut tuntuu, et se on biisi joka jakaa mielipiteitä aika voimakkaasti! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Superego Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.4.2004 09:38 Viestin aihe: |
|
|
Mäkin olin kieltämättä aluksi hieman ihmeissäni. Kuulosti niin erilaiselta Egotripiltä. Biisi kuitenkin aukeni useamman kuuntelukerran jälkeen. Hyvä se on!
Viimeinen muokkaaja, Superego pvm 8.4.2004 13:16, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ennu Tulokas

|
Lähetetty: 8.4.2004 10:17 Viestin aihe: |
|
|
| En tykännyt aluksi ollenkaan, mutta keikkakuuntelujen jälkeen alkoi toimia. En edelleenkään välttämättä tuota biisiä levyltä kuuntele. Toisaalta opiskelupaikkakunnalle muutto ja ainainen tyhjätaskuna pyöräily vastatuuleen, minne sitten menenkin, on avannut tuota biisiä ihan uudella tavalla :) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Anni Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.4.2004 10:33 Viestin aihe: |
|
|
| Mulle taas tulee niin voimakkaasti Punavuori (entinen asuinpaikkani) siitä mieleen, että on pakko diggailla ;o) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rosie Vieras
|
Lähetetty: 8.4.2004 11:50 Viestin aihe: |
|
|
Kun kuulin biisin ekaa kertaa, kuuntelin sitä repeatilla varmaankin tunnin. Ehdottomasti yksi parhaista Ego-biiseistä! Tosin niitä "yksi parhaista" -biisejä on aika monta... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
samsam Vieras
|
Lähetetty: 8.4.2004 11:51 Viestin aihe: fillarilaulu |
|
|
| tjaah. Itselläni pyki tovin aikaa moinen vaudevillemeininki, mutta minkäs teet kun biisi vain toimii - eikä vähiten riemastuttavan naivien sanojen ansiosta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kruiseri Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.4.2004 12:42 Viestin aihe: |
|
|
Polkupyörälaulu on kyllä semmoinen "ääripään" fiilisbiisi että joskus ei hermot kestä kuunnella sitä yhtään ja joskus se taas uppoaa ihan kympillä. Livenä toimii paremmin ehottomasti! _________________ Never stop rocking! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lefthanded Pakkasukko

Liittynyt: 08 Huh 2004 Viestejä: 59 Paikkakunta: 36km helsingistä pohj.
|
Lähetetty: 8.4.2004 12:47 Viestin aihe: |
|
|
Ekoina kertoina kun Tripit soitti sitä keikoilla niin oli tosi jees, mutta
sitten aikoi maistumaan puulta. Nyt ei tule enää kuunneltua kuin "pakosta" livenä. _________________ -You can tune a piano, but you can't tuna fish- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sim83 Vieras
|
Lähetetty: 8.4.2004 13:16 Viestin aihe: |
|
|
Täytyy myöntää että tämä on yksi harvoista ristiriitaisia tunteita herättävistä ego-biiseistä. Luulenpa että niille jolle tämä on suosikkibiisi sanat ovat se tärkeä juttu. Itseäni häiritsee eniten ne torvet alussa, ne riipii korvia Oon myös aika varma että biisi olisi kolahtanut paremmin jos olisi paremmin sijoitettu Matkustaja-levyllä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Oona Vieras
|
Lähetetty: 8.4.2004 15:04 Viestin aihe: |
|
|
Moi! Mun mielestä Polkupyörälaulu on ihan mahtava biisi... Tosi hauska.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hanna Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.4.2004 17:30 Viestin aihe: |
|
|
| En tiedä, mutta biisi on ainakin totta. Kaikki rahat voi tuhlata levykaupassa eikä ahdista yhtään. Nimittäin piraattilevyt on...stä, koska mm.kannet leviää käsiin.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
babulah Vieras
|
Lähetetty: 8.4.2004 17:46 Viestin aihe: |
|
|
| Yksi kaikkien aikojen parhaista suomalaisista biiseistä! Eikä todellakaan pelkästään sanojensa puolesta. Hyvällä tavalla häiriintynyt kappale. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|