| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 8.10.2006 06:06 Viestin aihe: Biisilista ja muuta |
|
|
Nyt kävi just niin kuin uumoilinkin, eli huippukeikan ja sen jälkeisen sosiaalisen elämöinnin ansiosta väsymys on täysin poissa, joten tässäpä biisilistaa ja muuta...
Rakkaani
Tällaisena iltana
Pois minusta pahahenki
Iloinen aina
Käytettyä ilmaa
Sinä vain (mahtavaa, ekan kerran kuulin livenä!)
Tarpeeton mies (sama kommentti kuin äskeiseen... )
Varovasti nyt
Arvoitus
Asfaltin pinta
Matkustaja
Nämä ajat
Moulaa (jee!)
-----------
Ja tässä välissä sinisävyiset valot jumittuivat päälle ja lavalla ja sen ympäristössä oli siis tosi pimeää, joten hetken pähkäiltyään pojat soitti ylimääräisenä sit tilanteeseen sopivasti Sinisen, jonka aikana valoja ohjaavaa tietokonetta heräteltiin henkiin. Hauska tilanne kaiken kaikkiaan, ja saatiin settiin huippulisäys - ainakin muhun iskee joka kerran...
-----------
Asunto 35
Polkupyörälaulu
Manic
Koivis
Älä koskaan ikinä
Ja encoret: Flibu, Teinikuningatar (huippua!), Unihiekkaa ja Gloria
Samaa mieltä Henkan kanssa, että mahtisetti oli kasassa. (Nyt alkaa nää kehumissanat kai jo toistaa itseään, mut minkäs sille voi, tottahan ne vaan on...) Myös Tuuren mies+pipo+kitara -combo ansaitsee kehut, kyllä mä ainakin uuden levyn aion hankkia.
Tosi mukavaa oli tutustua myös ihan kasvokkain foorumilaisiin, ainakin kaisa, rokkipunkki, kloori ja lindella kansoitti mun ja kaizukkaisen lisäksi eturiviä. Olette mahtavia, likat, Tavastialla sitten taas.
Ja kun tähän ihmisten mahtavuuteen päästiin, niin aina niin übercool huomata, kuinka mukavia perusmiekkosia Ego-pojat on. (Ja Tuure ja sen pipo myös, hih.) Nytkin jaksoitte kiitettävästi huippukeikan jälkifiiliksissä jutella viisaita ja vähemmän viisaita valomerkkiin asti ja sen ohikin. Pysykäähän aina tuollaisina kuin nyt ootte...
No joo, nyt tää painuu unta yrittämään ja jättää lisätarinoinnin toiseen kertaan. Hymyä ei varmaan saa taas pois kasvoilta päiviin, mutta miksi tarvitsisikaan...  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 8.10.2006 15:22 Viestin aihe: Oujee! |
|
|
Eilisestä hymy on pyllyssä aikalailla jumittaneella asteella.. saapi siis siinä olla tulevaan perjantaihin saakka. Taitaa olla yksi parhaista syntymäpäivistä olla tuloillaan ja lahjakin on jo tiedossa.. siis vuosia tulee taas yksi täyteen juurikin kiertueen päätöspäivänä.
Siis kiitos kaunis kaikille, jotka tekivät illastani taas upean ja mahtavan.. taas voi kirjoittaa jopa unohtumattoman. (heh, meneekö jo ylisanoihin )
Se on ihanaa tämä elämä.. *zu zu jee* _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 8.10.2006 18:34 Viestin aihe: Re: jjooo.. |
|
|
| kaisa kirjoitti: | Vielä Vaasassa kaivamme unihiekkan loppuja silmistä pois, mutta Turkua kohti riennämme pian. Roadtrippen siis jatkuu..
|
Kaisa! Vaasa!? olehan tarkempi, mehän oltiin mun tietääkseni Vantaalla! kyllä huomaa että jäi yöunet taas minimiin
mut jeah, Turku rokkas kyllä totaalisen öööhm kokonaisvaltaisesti. siis luihin ja ytimiin. loissstava keikka!!!! Flibu oli täys kymppi mutta teinikuningatar sai mut aivan sekoamaan, törkeen hienoo että soititte sen! en kyllä palaudu keikasta maan pinnalle vielä mooooneen päivään, mut sehän onkin hyvä kun pian koittaa noi Tavastiat niin tää hurmos saa jatkua ja jatkua vaan ollenkaan lakkaamatta! en pistä pahakseni. (:
Tosiaan ne valojen sammuminen ja sinisen valon päälle jääminen oli jännittävää enkä mä ensin edes tajunnut että se ei kuulunut virallisesti ohjelmanumeroon. Sinisen soitto siinä vaiheessa oli aika loistava idea. Tunnelmallinen hetki.Vaikka sei ollutkaan varmaan helpoimmasta päästä soitettava biisi pimeässä.....Niinkuin Knipi sanoi(:
Pojat on kyllä ùberystävällisiä äijiä. kiitos jälleen iki-ihanasta lauantaista! satumainen lauantai(: _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.10.2006 21:04 Viestin aihe: Turku |
|
|
Niin ja täytyy sanoa, että kummallista menoa, kun paikka epäili, ettei tupa tule täyteen. Olivat hieman väärin arvioineet egojen suosion.
Mut joo, nyt katse siis tulevaan.. toivottavasti viikko menee nopeasti ja toiseelta perjantai ei loppuis koskaan..  _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.10.2006 21:55 Viestin aihe: |
|
|
Mitä voisin sanoa?? Supereuforista! Kertakaikkista mahtavuutta! Teinikungatar oli kyllä illan kohokohta! Kehuja kehuja!
| emmuska kirjoitti: | | Nyt kävi just niin kuin uumoilinkin, eli huippukeikan ja sen jälkeisen sosiaalisen elämöinnin ansiosta väsymys on täysin poissa |
No joo, älä! Meilläkään ei meinannut tulla nukkumisesta mitään, vaan vedettiin porukalla pitsaa omenahotellihuoneessa ja kertailtiin illan keikkaa aina aamu kuuteen. Pirteetä. _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

|
Lähetetty: 9.10.2006 20:29 Viestin aihe: |
|
|
Kas kummaa.. mielestäni tänne kirjoitin juttusen, mutta nyt se ei sitten näy missään... mikä lie tullut.. onko muille käynyt näin? En mitään asiatonta laittanut, että olis poistettu tms.
Taitaa mun kone sitten vaan häröillä.. Mälsää. _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 9.10.2006 21:14 Viestin aihe: tsu tsu jee-ii-jee-ii... xD |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | Kaisa! Vaasa!? olehan tarkempi, mehän oltiin mun tietääkseni Vantaalla! kyllä huomaa, että jäi yöunet taas minimiin |
No osui sentään kaks ekaa kirjainta oikeaan, hehheh... Pitäisköhän tosiaan nukkua enemmän, kun Turussa ei enää muistanut, missä oli eilen. Se on se aamupalalle nouseminen, joka verottaa unia
| kloori kirjoitti: | | Meilläkään ei meinannut tulla nukkumisesta mitään, vaan vedettiin porukalla pitsaa omenahotellihuoneessa aamukuuteen. |
Siis what, kuuteen?? Was I there!? Hih. Ilman ajantajua näemmä. *"LLLuumu"* (taitaa yhä univelka rassata tätä tyttöä...)
| emmuska kirjoitti: | | Tosi mukavaa oli tutustua myös ihan kasvokkain foorumilaisiin, ainakin kaisa, rokkipunkki, kloori ja lindella kansoitti mun ja kaizukkaisen lisäksi eturiviä. Olette mahtavia, likat, Tavastialla sitten taas. |
On mahtavaa nähdä ihmisiä nimimerkkien takaa. Ja kun oikeesti miettii, et ollaan tutustuttu sen kautta, et digataan samaa bändiä. Aika mieletöntä. Ilo vallan minun puolellani. Hih, tää oli tää puhutaan ensin kaikkea yleistä, sitten "ootsä joku foorumilta?", "no sä sen kysyit!"
Huh, mullahan on paljon asiaa... En enää keksi sellaista mahtavuutta kuvaavaa adjektiivia, jota en olisi käyttänyt; superkeikka, kyl te tiedätte Vähänkö rokkia saada Flipukuninkaalle tyttöystävä Teinikuningatar mukaan, se todellakin räjäytti pään!!!!! Kiitos kiitos kiitos.
Tosin enpäs ole hetkeen ollut keikalla, jossa olis ollut yhtä aggressiivista yleisöä. En jaksa yhtään minkäänlaista tönimistä, ja sai hieman koko ajan varuillaan, ettei joutunut keilattavaksi.
Heh ja onnea emmuskalle levyn voittamisesta, helpommat kysymykset kuin Mansessa  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 9.10.2006 22:36 Viestin aihe: Re: tsu tsu jee-ii-jee-ii... xD |
|
|
| kaisa kirjoitti: |
Tosin enpäs ole hetkeen ollut keikalla, jossa olis ollut yhtä aggressiivista yleisöä. En jaksa yhtään minkäänlaista tönimistä, ja sai hieman koko ajan varuillaan, ettei joutunut keilattavaksi. |
Olihan siinä tosiaan työtä, mutta hyvin meillä se eturivin rintama tai "sekamuodostelma" piti loppuun asti. Vissiin kaizukkainenkin oli jopa vähän sanaillut kesken keikan jonkun naisparivaljakon kanssa, joka koko ajan oli kyynärpäät kylkiluiden välissä ja ties missä tulossa edempänä olevista yli ja ympäri... Mut hauskaa oli eikä se nyt fiilistä pilannut!
| kaisa kirjoitti: | Heh ja onnea emmuskalle levyn voittamisesta, helpommat kysymykset kuin Mansessa  |
Niin juu, huomasin just vasta et tuon unohdin alkuperäisessä su-aamuyön keikkavuodatuksessani ees mainita! Niissä onni-sfääreissä mielen kirkkaus ja looginen ajattelu ei aina ole ihan päällimmäinen juttu...
Kiva yllärihän se oli vaikka itsellä valmiiksi yksi kipale VKUA-levyä olikin, mutta onhan se valmiiksi nimmaroitu kappale aina hiano, varsinkin kun mä en koskaan voita missään mitään... kaizukkaisen kanssa me niitä vastauksia yhdessä väännettiin omille lomakkeille, ja tais kyllä olla niin et puolet kyskistä meni vähän ohikin kun bongattiin just teidät samaa aikaan ja ruvettiin juttusille, eikä kuultu mitä kysyttiin, hih. Suoraan sanottuna mun mielestä on aika ihme, jos ne edes tarkisti ne laput eikä arponut vaan voittajia jollain tavalla. Mutta either way, en todellakaan valita.  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 9.10.2006 22:48 Viestin aihe: Mitä ihmettä? |
|
|
| Hei, mikä juttu toi on, et emmuska voitti VKUA-levyn? Olikos siellä joku tietovisakin vai mitä ihmettä?? Valaiskaas nyt muakin, kun en kerta kyseisellä keikalla ollut. Miks mä missaan aina tollaset jutut...? Mälsää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

|
Lähetetty: 9.10.2006 22:50 Viestin aihe: Re: tsu tsu jee-ii-jee-ii... xD |
|
|
| emmuska kirjoitti: | | Vissiin kaizukkainenkin oli jopa vähän sanaillut kesken keikan jonkun naisparivaljakon kanssa, joka koko ajan oli kyynärpäät kylkiluiden välissä ja ties missä tulossa edempänä olevista yli ja ympäri... |
Joo.. miten keski-ikäset naiset voikaan käyttäytyä kuin pikkulapset. Uskomatonta. Aivan väkisellä piti tunkea vaikka en mahtunut ja sitten tuli tosiaan kyynerpäätä ja nyrkkiä kylkeen. Lisäks nää tökki silleen sormellä kylkiluiden väliin ja tässä vasta huomasin mustelman oikessa kyljessä. Todella aikuismaista käyttäytymistä. Toisaalta, multa meni sit hermo, enkä kyllä mitenkään nätisti näitä naisia sit puhutellut.. muutosta käyttäytymiseen ei kyllä tullut.
Mutta minkä noille mahtaa.. aina on öykkäreitä liikenteessä. Valitettavasti. _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 9.10.2006 23:01 Viestin aihe: Re: Mitä ihmettä? |
|
|
| fabula kirjoitti: | | Hei, mikä juttu toi on, et emmuska voitti VKUA-levyn? Olikos siellä joku tietovisakin vai mitä ihmettä?? Valaiskaas nyt muakin, kun en kerta kyseisellä keikalla ollut. Miks mä missaan aina tollaset jutut...? Mälsää. |
Joo siinä ennen keikkaa naisääni lateli kysymykset sieltä jostain kaiuttimista ja kaikki sai tosiaan osallistua, vastaukset vaan ylös niin sai osallistua arvontaan. Luulis että vastaukset piti olla oikein että pystyi osallistumaan..(: _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 9.10.2006 23:07 Viestin aihe: Re: Mitä ihmettä? |
|
|
| fabula kirjoitti: | | Hei, mikä juttu toi on, et emmuska voitti VKUA-levyn? Olikos siellä joku tietovisakin vai mitä ihmettä?? Valaiskaas nyt muakin, kun en kerta kyseisellä keikalla ollut. Miks mä missaan aina tollaset jutut...? Mälsää. |
Juu, siis siinä jonkin aikaa ennen Tuuren setin aloittamista ilmoitettiin et kohta ego-tietovisaa tarjolla ja kaks tulee voittamaan VKUA-levyt. (En tiedä kuka sen toisen sai.) Vastauslomakkeet sit sai jostain baaritiskiltä ja mekin värkättiin yhden kynän kanssa omille lomakkeillemme rasteja ruutuun. Ehti olemaan jotain kuus kyskää muistaakseni, monivalintoja, ja sit palautettiin samaan paikkaan lomakkeet. Voittajat kuulutettiin keikan jälkeen, mäkin olin just hakemassa baaritiskiltä vettä, niin tais kiljahdus päästä kun oma nimi kuului... Oli sit loistoyllärinä nimmaroitu kappale, mikä säästi tietty poikien hermoja siinä, ettei erikseen tarvinnu siihen kirjoitella silloin yöllä nimmareita, kun muuten pääsivät taas nimikirjoitusharjoituksia tekemään.
Niin ja kaisan kirjoituksista päätellen vissiin myös Tampesterissa ollut joku tietokilpailu! _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 9.10.2006 23:20 Viestin aihe: |
|
|
Hauska pieni lisä keikalle! Oispa jotain tollasta ekstraa myös Tavastialla.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 10.10.2006 01:23 Viestin aihe: sananen minultakin |
|
|
positiiviset superlatiivit on ohi, ja "ihq"-ilmaisua en periaatteestakaan käytä..
niinku osalle porukasta jo keikalla hehkutin, äitini halusi keikalle mukaan ja hengasi ihan satasella pari riviä eturivistä taaksepäin. mun äitee ei kuitenkaan kuulu siihen räyhähenkiklaaniin, ei niin pieni ja hentonen täti toisia pysty tönimään. eli siis mun poppoosta voi sanoo, että suvussani on egotrippi-faneja kolmessa polvessa; äitimuori (50), minä(27) ja tyttäreni(6). nassi ei kuitenkaan vielä pääse mun mukaan keikoille mukaan, ne on mun lomamatkoja..
keikan jälkeiset fiilikset oli korkeella, skelekin pääsi "kampaajalle", sampon nutturasysteemit käytiin läpi jne. keikan aikainen "sininen hetki" syöpyi mukavaksi muistoksi aivojen egolohkoon ja jorauslaumassa olleet naismullikatkin loppuviimeksi rauhoittuivat. jossain vaiheessa pelkäsin, että saadaan oikein kunnon turpakäräjät aikaiseksi, mutta se ei oikein kuuluisi asiaan, eihän. faktaa on silti sekin, että saavutetuista eduista ei luovuta ja jos haluaa eturivin paikat, niin niille tarvii peränsä hinata hyvissä ajoin. mun pituinen persjalkainen ei lavalle näe, jos edessä on yli 165-pituinen fani siksi nenä on aina melkein lavassa kiinni..
vilmasin luuriini pätkän moulaa!n kertsistä, mutta paha kurki, erään fanin kovaääninen taustaulina peittää alleen poikien saundin noin 95%:sti..
upea päätös mun kiertueseurannalle, vaikka keikkatauon pituus onkin knipin mukaan ennaltamäärittelemättömän pituinen. talvi poltellaankin sitten gig diaryn, kesämuistojen ja levyläjän varassa ja toivotaan, että kevät sulattaisi roadhogin eiku -dogin taas tien päälle.. ei vaan, ottakaa aikanne levyn tekoon, kyllä me teitä olemme täällä odottamassa.
hiljaa hyvä tulee ja hyvää kannattaa odottaa. _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|