| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
emmuska Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 22.8.2006 15:44 Viestin aihe: Turku, Galax 7.10. |
|
|
Nyt siis ajoissa alkuun tätäkin keikkaa koskeva keskustelu... Itse en ainakaan ole nähnyt, että lippuja olisi missään vielä myytävänä. Onko jollakin parempaa tietoa siitä, mitä kautta lippuja saa ja mistä lähtien?
Nimim. Can't wait, can you?  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 23.8.2006 13:46 Viestin aihe: no i can`t |
|
|
eli tulossa ollaan juuu! ei mitään tietoo lipuista mul. tehään kloorin kans sellanen roadtrippi et lutakon keikan jälkeen ajetaan seuraavana päivänä vantaalle (ja täs vaihees mukaan astuu myös caisa) ja sieltä seuraavana päivänä ajetaan turkuun! nam nam, tulee kivaa!! _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 24.8.2006 15:46 Viestin aihe: |
|
|
Joo eli tarkoitus olis lähteä monen mutkan kautta Turkuun, ihan niinkuin rokkipunkkikin tuossa jo sanoikin. Ja mitähän musiikkia sitä vois huudattaa ajomatkoilla...??
Mullakaan ei ole mitään infoo lipuista, enkä ole muuten yrittänyt etsiäkään. Galaxin sivuilta luulisi löytyvän, jos nyt ei ihan vielä tänään mutta parin viikon sisällä...
Tuolla keikalla on varmaan jo mukana lämmittelijä esiintyjä. Taitaa astua kuvioihin jo vähän aikaisemminkin... _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Altti Pakkasukko

|
Lähetetty: 26.8.2006 15:29 Viestin aihe: |
|
|
Sinne taitaa olla 20 ikäraja. Eiks Galax ole normaalisti joku k-24 mesta?
Humpparavintola.
Ei pysty venyyn, on itsekin silloin soittamassa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 27.8.2006 16:30 Viestin aihe: |
|
|
| Altti kirjoitti: | Sinne taitaa olla 20 ikäraja. Eiks Galax ole normaalisti joku k-24 mesta?
Humpparavintola.
Ei pysty venyyn, on itsekin silloin soittamassa. |
Joo Galax on kai vähän sellainen iskelmäkansan paikka yleensä, joten hassulta tuntuu mennä sinne Egoja kuuntelemaan, kun ei ole ikinä vielä tullut sinne eksyttyä vaikka iän puolesta olisikin jo suunnilleen mahdollista... Tai ainakin mielikuvissani liitän sen sun mainitsemaan humpparavintola-kategoriaan. Mutta kuten joku pojistakin mainitsi Lahden keikan jälkeen, ei Turussa ole oikein montaa sopivaa keikkapaikkaa, noin niin kuin normaalimittakaavassa. Klubi melkein ainoa, ja siellä pojat soittikin keväällä. Jolloin mä olin juuri sillä viikolla toisella puolen maailmaa, grrr...Olisin niin halunnut nähdä sekä Egot että MJ Koivun. Mutta oli ikäraja (josta ei Galaxin sivuilla mitään mainita) ja esiintymispaikan normaalifiilis mikä tahansa, pääasia että Egot saadaan vielä tänne ennen taukoa.  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
eeveli Pakkasukko

|
Lähetetty: 25.9.2006 14:39 Viestin aihe: |
|
|
Tämäkin livahtaa julmasti 2 kk:n ikäisen lapsensa luota keikan ajaksi Galaxiin... Mummi on innoissaan jo lähtökuopissa kun pääsee tuijottamaan nukkuvaa lapsenlastaan oikein luvan kanssa useaksi tunniksi...
Turun ravintoloissa työnsä puolesta pyörivä ystäväni tiesi sanoa, että lippuja saa ennakkoon Galaxista.
Osaisiko pojat sanoa mihin aikaan soitanta mahtaa alkaa? Neiti on sen verran pieni, että haluaisin kuitenkin minimoida poissaolon kotosalta. _________________ -Kultakala ei voi koskaan tietää olevansa yökastelija-
Viimeinen muokkaaja, eeveli pvm 25.9.2006 14:52, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 25.9.2006 14:48 Viestin aihe: eevelille |
|
|
Oiii, paljon onnea pienen prinsessan syntymän johdosta!!
Welldonen sivuilla on klo 23 mut luulis et se siitä heittää?? Tuure K aloitti ainakin Pohjanmaalla noin puoli kahdentoista aikoihin, Egot hieman kahdentoista jälkeen jos oikein muistan.. Mä ainakin veikkaisin suurin piirtein samanlaista aikataulua!?? _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 1.10.2006 17:59 Viestin aihe: Ei ennakkolippuja |
|
|
| eeveli kirjoitti: | | Turun ravintoloissa työnsä puolesta pyörivä ystäväni tiesi sanoa, että lippuja saa ennakkoon Galaxista. |
Kävin muuten kysäisemässä noista ennakkolipuista Galaxista ja vastaus oli, ettei koko keikalle myydä lippuja ollenkaan ennakkoon... Jotta jonottamiseksi meni! Kyllähän Egojen takia nyt jonottaa, mut henk.koht. pitäisin enemmän kyllä siitä, että pystyis jo ennakkoon "varmistamaan" sisäänpääsynsä eikä tartteis aikatauluttaa liikkumisia niin tarkkaan...
No mutta, keikka lähenee joka tapauksessa!  _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 3.10.2006 11:39 Viestin aihe: |
|
|
| Moi. Mulle kerrottiin että Galaxin ikäraja olisi 20v. meidän keikkapäivänä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
eeveli Pakkasukko

|
Lähetetty: 6.10.2006 14:53 Viestin aihe: Re: Ei ennakkolippuja |
|
|
| emmuska kirjoitti: | | Kävin muuten kysäisemässä noista ennakkolipuista Galaxista ja vastaus oli, ettei koko keikalle myydä lippuja ollenkaan ennakkoon... |
Jeps, pahoitteluni virheellisestä tiedosta. Lähetin ystäväni ostamaan pilettejä ja sitten selvisi, että olivat muuttaneet mielensä ennakkolippujen suhteen, koska eivät usko talon tulevan täyteen kuitenkaan. Allekirjoittanut joutuu nyt sitten luottamaan siihen, koska en millään pääse hakemaan lippuja kahdeksalta, jolloin niiden myynti kyseisenä iltana alkaa...  _________________ -Kultakala ei voi koskaan tietää olevansa yökastelija- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 6.10.2006 15:35 Viestin aihe: Pah |
|
|
Vai että poikien vetovoimaan ei Galaxissa luoteta... Pöh! Ne varmaan kuvittelee jotta yläkerrassa la lauleskeleva Kati Fors on se illan vetonaula, mutta mehän tehdään nyt kunnon Ego-kansainvaellus (sillä varauksella et sullekin eeveli jää lippu ostettavaks ) ja todistetaan, että kyllä poikien ottaminen keikalle kannattaa! Ja jos sinne ei löydäkään ihan talontäydeltä porukkaa, niin meillä on sit sitäkin parempi keikkameininki, varmasti. Parhaimmisto paikalla...
Vitsi, tulispa huominen äkkiä! _________________ ***It Is So Yes!*** |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 6.10.2006 18:15 Viestin aihe: minä myös.. |
|
|
olen koonnut itseni ja tuuletun turun yössä, siellä siis nähdään.. _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaizukkainen Pakkasukko

Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 118 Paikkakunta: Turku, Finland
|
Lähetetty: 6.10.2006 21:08 Viestin aihe: Jesh! |
|
|
Täytyyhän sitä poikia mennä kuulemaan.. eikös se ole niin, että väen vähetessä pidot paranevat? Eli tupa täyteen mun puolestani, mutta eipä se haitta vaikkei olisikaan, sillä meillähän on aina helskutin hyvä meno, vaikka mikä olisi.  _________________ "kuolleille, eläville, menneille, tuleville" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 7.10.2006 12:03 Viestin aihe: jjooo.. |
|
|
Vielä Vaasassa kaivamme unihiekkan loppuja silmistä pois, mutta Turkua kohti riennämme pian. Roadtrippen siis jatkuu..
Galaxkin löytyi sukkelasti kartalta, jeij. Aika "mielenkiintoista" kyllä et Kati Fors samaan aikaan...
Mutta nähdään ihmiset!! Olen se punasilmäinen, joka ei tänään halua missata Tuurelta yhtäkään biisiä!! Mitä lähempää (eli hotellihuoneesta) keikalle on menossa, sitä useammin saapuu viime tingassa.
"virtaa virtaa tänä yönä nämä kaupungin suonet..." _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
henkka Tulokas

|
Lähetetty: 8.10.2006 02:34 Viestin aihe: |
|
|
| Loistavuutta!!! Kiitoksia aivan mahtavasta setistä. Oli upeata kuulla Teinikuningatar ja Flipperikuningas livenä. Teinikuningatar tsu tsu jeeeeee!!! :D Aivan mahtavaa! Moulaakin oli kiva ylläri. Turku kiittää ja kumartaa! Tulkaa pian uudestaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|