| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
iine Tulokas

|
Lähetetty: 7.8.2006 15:41 Viestin aihe: Koivuniemen herrasta |
|
|
Olen tässä jo pitkään miettinyt, miksi koivuniemen herra biisissä lauletaan voi,voi,voi poikaparkaa ja sen jälkeen voi,voi,voi pientä prinsessaa? No joo.On hieman typerä kysymys, mutta se mietityttää hieman. :l |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 8.8.2006 17:51 Viestin aihe: |
|
|
mä nyt kommentoin tänne oman ajatukseni tuosta. eli mun mielestä siinä lauletaankin kahdesta ihmisestä,ekassa säkeistössä siitä poikaparasta ja sitten tokassa siitä tytöstä, pieni prinsessa jolla on pari hernettä patjan alla
ainakin biisi antaa ymmärtää niin, tosiaan kun ensin lauletaan pojasta ja sitten tytöstä.  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.8.2006 18:11 Viestin aihe: tai ehkä..? |
|
|
pienellä prinsessalla tarkoitetaan hienohelmaista poikaparkaa? vähän sarkastisesti sitten lauletaan poikaparasta prinsessana? näin mä sen pienessä mielessäni olin käsittänyt, mene ja tiedä... _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 11.8.2006 14:03 Viestin aihe: Re: tai ehkä..? |
|
|
| lindella kirjoitti: | | pienellä prinsessalla tarkoitetaan hienohelmaista poikaparkaa? vähän sarkastisesti sitten lauletaan poikaparasta prinsessana? näin mä sen pienessä mielessäni olin käsittänyt, mene ja tiedä... |
Naulan kantaan. Näin olin suuressa viisaudessani ajatellut  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 12.8.2006 05:50 Viestin aihe: |
|
|
aaaa. no niinhän tietenkin. hyvin loogista, nyt kun sen selvennyksen on kuullut niin tottakaihan se meneekin noin. miksei itse ikinä älyä mitään..  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 13.8.2006 05:37 Viestin aihe: heh heh.. |
|
|
knipi suuressa viisaudessaan ja minä pienessä mielessäni..  _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lindella Pakkasukko

|
Lähetetty: 13.8.2006 22:58 Viestin aihe: BTW.. |
|
|
musta on ihan hirmuisen hienoa, että E-pojat ottavat osaa foorumin keskusteluihin. se kertoo siitä, että bändi arvostaa fanejaan ja näiden osoittamaa mielenkiintoa "itseään" kohtaan. (taas outo lauserakenne, nää on nää yövuorotekstit tätä luokkaa..)
tämä taas johtaa siihen että mun silmissä Egotrippi nousee taas kymmenen pykälää ylemmäs siitä mistä en uskonut sen olevan enää mahdollistakaan. (lisää outouksia..)
hassua on, että yleensä olen ollut kovin rationaalinen ja pidättyväinen "fani"(-pala ;D ) mutta eggareiden keikoilla oon ollut lisääntyvässä määrin roikkumassa lahkeessa kiinni, nimmaria pummaamassa. mitä miehet tällaisesta ovat mieltä, mene ja tiedä. Ukin keikalla saaliksi sain mikin, knipin ja skelen nimmarit, kiitos suuresti! (juu, kyllä; sellainen hukkapätkä, jalallisen omenan mallinen tytteli eturivissä, yleensä skelen ja anssin kohdilla..)
kaiken lisäksi olen äitynyt kirjoittelemaan pitkin öitä palkallisella ajalla tällaiselle foorumille puuta heinää, hölmö nainen! okei, lähetys pistetään nyt poikki, ennenkuin menetän lopullisesti käyttis-kasvoni.  _________________ www.zamburu.com |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 14.8.2006 14:51 Viestin aihe: haa..! |
|
|
| lindella kirjoitti: | | pienellä prinsessalla tarkoitetaan hienohelmaista poikaparkaa, vähän sarkastisesti sitten lauletaan poikaparasta prinsessana. |
No niinpä niinpä, kovinkin loogista..!
| lindella kirjoitti: | | musta on ihan hirmuisen hienoa, että E-pojat ottavat osaa foorumin keskusteluihin. se kertoo siitä, että bändi arvostaa fanejaan ja näiden osoittamaa mielenkiintoa "itseään" kohtaan. |
Todellakin samaa mieltä! Sitä jaksaa fanipalana kaikesta tuollaisesta pienestä.
| lindella kirjoitti: | | kaiken lisäksi olen äitynyt kirjoittelemaan pitkin öitä palkallisella ajalla tällaiselle foorumille puuta heinää, hölmö nainen! |
Sitä sattuu mut kyl me porilaiset silti ollaan ahkeria työntekijöitä!! (niin off topic, sorge) _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jozliza Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 15.10.2009 13:20 Viestin aihe: |
|
|
Kertokaapa nyt, että mitä siinä kohdassa "Ei oo paljon välii ketä tänään loukkasit" tapahtuu, kun soitatte Koivuniemen herran LIVENÄ, joku rytmin vaihdosko? Levyllä se kohta on ihan mun mielestä ihan erilainen.
Tai tietääkö joku, joka ymmärtää enemmän musiikista kuin minä? _________________ Sä näät mut
Niin paljon paremmin kuin muut |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 17.10.2009 09:12 Viestin aihe: |
|
|
| jozliza kirjoitti: | Kertokaapa nyt, että mitä siinä kohdassa "Ei oo paljon välii ketä tänään loukkasit" tapahtuu, kun soitatte Koivuniemen herran LIVENÄ, joku rytmin vaihdosko? Levyllä se kohta on ihan mun mielestä ihan erilainen.
Tai tietääkö joku, joka ymmärtää enemmän musiikista kuin minä? |
Morjens,
Sampo on livenä vissiin soitellut vähän mitä mieleen tupsahtaa. Välillä siinä on ollut diskokomppia ja välillä vähän raskaampaa hevirytisteyä. Mitään hirveen harkittua siinä ei tapahdu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|