| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Päivi*80 Tulokas

|
Lähetetty: 16.7.2006 14:25 Viestin aihe: |
|
|
Edelleen suu korvissa tai vähintäänkin hölmössä virneessä. Eilistä olin odottanut monta pitkää viikkoa, ja vaikka keikka loppuu aina liian lyhyeen, niin kyllä oli mahtavaa!!!
Ja extra hienoa oli kuulla posteljooni livenä!
Oli semmoinen fiilis, että koko sali viihtyi, niin bändi kuin yleisökin! Seuraavaa odotellessa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
marge Tulokas

|
Lähetetty: 16.7.2006 14:28 Viestin aihe: |
|
|
Joo, aivan sairaan hyvä meininki keikalla ja kaiken kaikkiaan hienoa soitantaa! Tuli kuvia räpsittyä varmaan 50kpl
Noin hyvän keikan jälkeen jaksaa esim. tämän sunnuntain työpäivän kevyesti! _________________ "tiedätkö minkä sä teit
vastuun tästä sydämestäni
kannat lopun elämääsi" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hattara Tulokas

|
Lähetetty: 16.7.2006 20:52 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos kiitos loistavasta keikasta. Erityisesti harvinaisempien lautturin ja posteljoonin kuuleminen lämmitti mieltä Heti avausbiisistä tuli sellainen olo, että keikasta tulisi jotenkin spesiaali.. Ja kyllä bändikin näytti nauttivan lavalla, lopun yhteiskumarrus oli aivan valloittavan ihana Harmi, että siinä vaiheessa kameran muistikortti oli jo täynnä.
Yyteriin lähtö meni eilisen jälkeen vakavaan harkintaan, ei pysty millään hyväksymään että pakkahuone olisi kesän viimeinen ego-keikka  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kiika Tulokas

|
Lähetetty: 16.7.2006 21:46 Viestin aihe: |
|
|
Ooo, soittivat Lautturin Kyllä olen kade, sitä sopii soittaa myös kesän myöhemmillä keikoilla Helsingissä päin  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 17.7.2006 14:25 Viestin aihe: |
|
|
Hyvä oli keikka, jee! Harmi vaan, että en saanut kuvia. Se lopun yhteiskumarrus oli kyllä valloittava! Ja vähäks mä olin, et jee, kun Anssi kumarteli siinä lopussa ihan mun edessä.
Missä vaiheessa pojat tuli sinne salin puolelle keikan jälkeen? Mäkin olisin halunnut poikia kiitellä hyvästä keikasta. Olinkohan mä sit ehtiny jo lähtee.. Tylsää. No, pitää yrittää törmätä poikiin joku toinen kerta.
Keikan alussa muuten mua ärsytti, kun mun takana seisoskellut pariskunta tanssi niin innostuneesti, että töni meitä eturiviläisiä. Posteljoonin aikana se alko ottaa tosissaan päähän. Lopulta mä käännyin, katsoin tätä herraa silmiin ja totesin tiukasti, että "Älä töni kokoajan." Ja kyllä se sit uskoi. Välillä kannattaa pysyä tiukkana.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 17.7.2006 14:49 Viestin aihe: puoltoista vuorokautta keikan jälkeen yhä niin fiiliksissä.. |
|
|
En keksi enää adjektiivejä, jotka toimisivat synonyymeina mahtavalle, joten toteanpa vain
KIITOS KIITOS KIITOS!! Aivan mielettömän ihana keikka!! Se loppukumarrus oli hurmaava ja osoitti palan siitä loistavasta yhteishengestä, jonka olen ymmärtänyt keskuudessanne vallitsevan. Hienoa, hienoa!
Lautturin ensisävelien kajahtaessa kesti hetken ennen kuin tajusin, mistä tutusta biisistä onkaan kyse. Sanat tulivat pienen tapailun kautta, mutta kertsi löytyikin jo selkärangasta. Mainio ja jännä aloitus! Ja voiko siitä Lennokista kiittää tarpeeksi... IHANUUTTA.
| Puh kirjoitti: | | Bändin pojat tulivat Mikkiä lukuunottamatta Klubin puolelle pyörimään keikan jälkeen ja oli pakko käydä miekkoset kättelemässä. Ainoa hankala oli Anssi, jota tytöt piiritti melko tiukasti baarin nurkassa. |
Anssi Anssi.. Tuli Mikkikin Klubille! Koskahan sitä saisi tarpeeksi rohkeutta mennä kiittämään kyseistä herraa livenä? Kaivolla meinasin jo uskaltaa, heh.
Paljonko mahtoi olla jengiä keikkaa katsomassa? Vaikka paikka oli hervottoman kokoinen, ei mielestäni edes edessä tullut ahtaan paikan kammoa tms. Jotkut osaa!; onneksi fabulakin sai tönijät pois. Ja muuten anteeksi kloori vielä, kun sait kyynerpäästäni luumuusi...
Seuraavasta palkasta taidankin sijoittaa kameraan, jotta saisin kerrankin itse otettua keikoilta kuvia. Täytyy nyt sitten elo-syys-lokakuu vielä hervottomasti trippailla, ih.
Ja kiitos kaikille foorumilaisille, jonka kanssa nähtiin Ajattelinkin, että tunnistin myös margen siinä melkein takanani! Sunnuntaina sai lopulta juosta junaan, kun tuli jäätyä liiaksi terassille haahuileen. Jos Tampereelle olisi jäänyt, olis varmaan saman tien kannattanut koukata Kaivarin kautta! Ai niin, juuri kun oltiin kirjautuus hotelliin, kaikui jostain kai'uttimista Matkustaja...aikas kivalta tuntui!!
Höpöhöpö, tulipas pitkät sepustukset. Seuraavaksi egot näkeekin 'vasta' ensi viikolla - heh, eipä silti kärvistely auta, kun tällä viikolla pojat muutenkin vapaalla.. Knipille mahtavan ihanaa hääjuhlaa!
Vielä kerran KIITOS koko köörille keikasta!! You make my heart sing. _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Puh Pakkasukko

|
Lähetetty: 17.7.2006 15:22 Viestin aihe: Re: puoltoista vuorokautta keikan jälkeen yhä niin fiiliksis |
|
|
| caisa kirjoitti: | | Tuli Mikkikin Klubille! |
Ah, ei osunu silmään vaan. DJ soitteli muuten aika rätväkkää musiikkia, Sampo oli syttyä tuleen kun Alice Cooperin Poison lähti soimaan.
| caisa kirjoitti: | | Koskahan sitä saisi tarpeeksi rohkeutta mennä kiittämään kyseistä herraa livenä? Kaivolla meinasin jo uskaltaa, heh. |
Heh, mitä sitä suotta ujostelemaan, kunhan ei vallan ahdistelemaan rupea. Mä tyydyn yleensä kiittämään ja kättelemään ja jätän sitten rauhaan - oma rauha suotakoon muusikoillekin.
//Puh |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mikki Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 17.7.2006 22:02 Viestin aihe: |
|
|
| Puh kirjoitti: |
Bändin pojat tulivat Mikkiä lukuunottamatta Klubin puolelle pyörimään keikan jälkeen ja oli pakko käydä miekkoset kättelemässä.
//Puh |
Kyllä mä siellä terassilla notkuin, mutta mä olen niin pieni, hiljainen ja huomaamaton yksilö ettei mua kukaan koskaan ikinä huomaa. Ja kun ei edes toi parta kasva, jotta että sillä pystyis erottumaan massasta.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 17.7.2006 22:57 Viestin aihe: |
|
|
Voi sentään. Kyllä mä ehkä oisin uskaltanu Mikkiä ja muita lähestyä jos vaan oisin nähny jossain. Kun oli vaan ihan pakko, pakko ehtiä bussiin. Eipä muuten oo Matkustaja koskaan ennen sopinut yhtä hyvin tunnelmaan kuin siinä bussissa istuessa: "Yölinja-autossa yksi väsynyt matkustaja..."
P.S: Vähäks mä oon kade niille tytöille, jotka pääsi piirittämään Anssia. Ja kun joku vielä sai Anssin listan, kun mä sitä niin kovin itselleni haikailin.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 17.7.2006 23:02 Viestin aihe: |
|
|
| caisa kirjoitti: | Ja muuten anteeksi kloori vielä, kun sait kyynerpäästäni luumuusi... |
Tais osua aika kovaa; en edes nimittäin muistanut koko tapausta. Kerrankos sitä joku innostuu hyvän keikan aikana vähän huitelemaan oman reviirinsä ulkopuolelle No worries, caisa!
Höh, olis pitänyt jäädä vaan klubille pidemmäksi aikaa niin olis voinu käydä sanoos koko bändille käsipäivää. Lähdin vähän liian hätäisesti, plääh.
| mikki kirjoitti: | Kyllä mä siellä terassilla notkuin, mutta mä olen niin pieni, hiljainen ja huomaamaton yksilö ettei mua kukaan koskaan ikinä huomaa. |
Ai se onkin vaatimattomuus, mikä Mikistä kauniin tekee! Mut vakavasti puhuen: älä nyt mikki höpsi! _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan"
Viimeinen muokkaaja, kloori pvm 17.7.2006 23:33, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 17.7.2006 23:28 Viestin aihe: |
|
|
Ai niin, pakko vielä lisätä, niin kauan kuin muistan: Kulkiessani lauantaina Pakkikselle, näin vastaantulevien ihmisten joukossa tutun näköisen hiustupsun. Aattelin, et toi ei voi olla kukaan muu kuin Sampo ja hän se olikin! On hölmöä, et miten sitä aina aattelee, että jos joskus törmäisin johonkuhun Egotrippiläiseen kadulla, niin en ainakaan jäis tuijottamaan haavi auki ja sitten, kun sitä oikeesti näkee jonkun heistä, niin sitten tuijottaa vaan hölmönä, että onks toi se. Näin ainakin mulle kävi. Että näin.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 21.7.2006 21:09 Viestin aihe: |
|
|
Meikä vihdoinkin kotiutunut ja pääsee kommentoimaan keikkaa!
Vaikka mulla oli todella raskas päivä tuolloin takana keikka oli aivan huippua, mul ainakaan ei ääni kulkenu seuraavana päivänä niin paljon tuli laulettua. Kiitokset loistavasta keikasta, millonkahan tuommoista meininkiä saatais tänne pohjoiseenkin! Terkut myös kaikille foorumilaisille joita tapasin! _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 27.7.2006 20:59 Viestin aihe: mikki? |
|
|
| kloori kirjoitti: | | mikki kirjoitti: | | Kyllä mä siellä terassilla notkuin, mutta mä olen niin pieni, hiljainen ja huomaamaton yksilö, ettei mua kukaan koskaan ikinä huomaa. |
Ai se onkin vaatimattomuus, mikä Mikistä kauniin tekee! |
Taisit klooren osua naulan kantaan!
Vieläkin lämmittää Tampereen keikan muisto syrämessä, voi. Ja rokkipunkin nappaama yhteiskumarrus-foto niin erinomainen. _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|