www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
Tammerfest 2006
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Keikat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Päivi*80
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 16.7.2006 14:25 
Viestin aihe:
Vastaa lainaamalla viestiä

Edelleen suu korvissa tai vähintäänkin hölmössä virneessä. Eilistä olin odottanut monta pitkää viikkoa, ja vaikka keikka loppuu aina liian lyhyeen, niin kyllä oli mahtavaa!!!
Ja extra hienoa oli kuulla posteljooni livenä!

Oli semmoinen fiilis, että koko sali viihtyi, niin bändi kuin yleisökin! Seuraavaa odotellessa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
marge
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 16.7.2006 14:28 
Viestin aihe:

Joo, aivan sairaan hyvä meininki keikalla ja kaiken kaikkiaan hienoa soitantaa! Tuli kuvia räpsittyä varmaan 50kpl Smile
Noin hyvän keikan jälkeen jaksaa esim. tämän sunnuntain työpäivän kevyesti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
hattara
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 16.7.2006 20:52 
Viestin aihe:

Kiitos kiitos loistavasta keikasta. Erityisesti harvinaisempien lautturin ja posteljoonin kuuleminen lämmitti mieltä Very Happy Heti avausbiisistä tuli sellainen olo, että keikasta tulisi jotenkin spesiaali.. Ja kyllä bändikin näytti nauttivan lavalla, lopun yhteiskumarrus oli aivan valloittavan ihana Wink Harmi, että siinä vaiheessa kameran muistikortti oli jo täynnä.

Yyteriin lähtö meni eilisen jälkeen vakavaan harkintaan, ei pysty millään hyväksymään että pakkahuone olisi kesän viimeinen ego-keikka Sad
Takaisin alkuun
Kiika
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 16.7.2006 21:46 
Viestin aihe:

Ooo, soittivat Lautturin Shocked Kyllä olen kade, sitä sopii soittaa myös kesän myöhemmillä keikoilla Helsingissä päin Wink
Takaisin alkuun
fabula
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 17.7.2006 14:25 
Viestin aihe:

Hyvä oli keikka, jee! Very Happy Harmi vaan, että en saanut kuvia. Se lopun yhteiskumarrus oli kyllä valloittava! Smile Ja vähäks mä olin, et jee, kun Anssi kumarteli siinä lopussa ihan mun edessä. Wink
Missä vaiheessa pojat tuli sinne salin puolelle keikan jälkeen? Mäkin olisin halunnut poikia kiitellä hyvästä keikasta. Olinkohan mä sit ehtiny jo lähtee.. Tylsää. Confused No, pitää yrittää törmätä poikiin joku toinen kerta.
Keikan alussa muuten mua ärsytti, kun mun takana seisoskellut pariskunta tanssi niin innostuneesti, että töni meitä eturiviläisiä. Posteljoonin aikana se alko ottaa tosissaan päähän. Lopulta mä käännyin, katsoin tätä herraa silmiin ja totesin tiukasti, että "Älä töni kokoajan." Ja kyllä se sit uskoi. Välillä kannattaa pysyä tiukkana. Wink
Takaisin alkuun
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 17.7.2006 14:49 
Viestin aihe: puoltoista vuorokautta keikan jälkeen yhä niin fiiliksissä..

En keksi enää adjektiivejä, jotka toimisivat synonyymeina mahtavalle, joten toteanpa vain
KIITOS KIITOS KIITOS!! Aivan mielettömän ihana keikka!! Se loppukumarrus oli hurmaava ja osoitti palan siitä loistavasta yhteishengestä, jonka olen ymmärtänyt keskuudessanne vallitsevan. Hienoa, hienoa!

Lautturin ensisävelien kajahtaessa kesti hetken ennen kuin tajusin, mistä tutusta biisistä onkaan kyse. Sanat tulivat pienen tapailun kautta, mutta kertsi löytyikin jo selkärangasta. Mainio ja jännä aloitus! Ja voiko siitä Lennokista kiittää tarpeeksi... IHANUUTTA.

Puh kirjoitti:
Bändin pojat tulivat Mikkiä lukuunottamatta Klubin puolelle pyörimään keikan jälkeen ja oli pakko käydä miekkoset kättelemässä. Ainoa hankala oli Anssi, jota tytöt piiritti melko tiukasti baarin nurkassa.

Anssi Anssi.. Wink Tuli Mikkikin Klubille! Koskahan sitä saisi tarpeeksi rohkeutta mennä kiittämään kyseistä herraa livenä? Kaivolla meinasin jo uskaltaa, heh.
Paljonko mahtoi olla jengiä keikkaa katsomassa? Vaikka paikka oli hervottoman kokoinen, ei mielestäni edes edessä tullut ahtaan paikan kammoa tms. Jotkut osaa!; onneksi fabulakin sai tönijät pois. Ja muuten anteeksi kloori vielä, kun sait kyynerpäästäni luumuusi... Sad

Seuraavasta palkasta taidankin sijoittaa kameraan, jotta saisin kerrankin itse otettua keikoilta kuvia. Täytyy nyt sitten elo-syys-lokakuu vielä hervottomasti trippailla, ih.

Ja kiitos kaikille foorumilaisille, jonka kanssa nähtiin Smile Ajattelinkin, että tunnistin myös margen siinä melkein takanani! Sunnuntaina sai lopulta juosta junaan, kun tuli jäätyä liiaksi terassille haahuileen. Jos Tampereelle olisi jäänyt, olis varmaan saman tien kannattanut koukata Kaivarin kautta! Ai niin, juuri kun oltiin kirjautuus hotelliin, kaikui jostain kai'uttimista Matkustaja...aikas kivalta tuntui!!

Höpöhöpö, tulipas pitkät sepustukset. Seuraavaksi egot näkeekin 'vasta' ensi viikolla - heh, eipä silti kärvistely auta, kun tällä viikolla pojat muutenkin vapaalla.. Very Happy Knipille mahtavan ihanaa hääjuhlaa!

Vielä kerran KIITOS koko köörille keikasta!! You make my heart sing.
Puh
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 17.7.2006 15:22 
Viestin aihe: Re: puoltoista vuorokautta keikan jälkeen yhä niin fiiliksis

caisa kirjoitti:
Tuli Mikkikin Klubille!

Ah, ei osunu silmään vaan. DJ soitteli muuten aika rätväkkää musiikkia, Sampo oli syttyä tuleen kun Alice Cooperin Poison lähti soimaan. Wink

caisa kirjoitti:
Koskahan sitä saisi tarpeeksi rohkeutta mennä kiittämään kyseistä herraa livenä? Kaivolla meinasin jo uskaltaa, heh.

Heh, mitä sitä suotta ujostelemaan, kunhan ei vallan ahdistelemaan rupea. Mä tyydyn yleensä kiittämään ja kättelemään ja jätän sitten rauhaan - oma rauha suotakoon muusikoillekin. Smile

//Puh
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
mikki
Orkesterin jäsen
Orkesterin jäsen

LähetäLähetetty: 17.7.2006 22:02 
Viestin aihe:

Puh kirjoitti:

Bändin pojat tulivat Mikkiä lukuunottamatta Klubin puolelle pyörimään keikan jälkeen ja oli pakko käydä miekkoset kättelemässä.

//Puh

Kyllä mä siellä terassilla notkuin, mutta mä olen niin pieni, hiljainen ja huomaamaton yksilö ettei mua kukaan koskaan ikinä huomaa. Crying or Very sad Ja kun ei edes toi parta kasva, jotta että sillä pystyis erottumaan massasta. Wink
Takaisin alkuun
fabula
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 17.7.2006 22:57 
Viestin aihe:

Voi sentään. Kyllä mä ehkä oisin uskaltanu Mikkiä ja muita lähestyä jos vaan oisin nähny jossain. Confused Kun oli vaan ihan pakko, pakko ehtiä bussiin. Eipä muuten oo Matkustaja koskaan ennen sopinut yhtä hyvin tunnelmaan kuin siinä bussissa istuessa: "Yölinja-autossa yksi väsynyt matkustaja..." Smile
P.S: Vähäks mä oon kade niille tytöille, jotka pääsi piirittämään Anssia. Wink Ja kun joku vielä sai Anssin listan, kun mä sitä niin kovin itselleni haikailin..
Takaisin alkuun
kloori
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 17.7.2006 23:02 
Viestin aihe:

caisa kirjoitti:
Ja muuten anteeksi kloori vielä, kun sait kyynerpäästäni luumuusi... Sad

Tais osua aika kovaa; en edes nimittäin muistanut koko tapausta. Kerrankos sitä joku innostuu hyvän keikan aikana vähän huitelemaan oman reviirinsä ulkopuolelle Very Happy No worries, caisa!

Höh, olis pitänyt jäädä vaan klubille pidemmäksi aikaa niin olis voinu käydä sanoos koko bändille käsipäivää. Lähdin vähän liian hätäisesti, plääh.

mikki kirjoitti:
Kyllä mä siellä terassilla notkuin, mutta mä olen niin pieni, hiljainen ja huomaamaton yksilö ettei mua kukaan koskaan ikinä huomaa. Sad

Ai se onkin vaatimattomuus, mikä Mikistä kauniin tekee! Wink Mut vakavasti puhuen: älä nyt mikki höpsi!

Viimeinen muokkaaja, kloori pvm 17.7.2006 23:33, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
fabula
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 17.7.2006 23:28 
Viestin aihe:

Ai niin, pakko vielä lisätä, niin kauan kuin muistan: Kulkiessani lauantaina Pakkikselle, näin vastaantulevien ihmisten joukossa tutun näköisen hiustupsun. Aattelin, et toi ei voi olla kukaan muu kuin Sampo ja hän se olikin! Smile On hölmöä, et miten sitä aina aattelee, että jos joskus törmäisin johonkuhun Egotrippiläiseen kadulla, niin en ainakaan jäis tuijottamaan haavi auki ja sitten, kun sitä oikeesti näkee jonkun heistä, niin sitten tuijottaa vaan hölmönä, että onks toi se. Näin ainakin mulle kävi. Että näin. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 19.7.2006 16:03 
Viestin aihe:

tännekkin vielä linkkiä heitän kuvistani

http://rokkipunkki.livejournal.com/112134.html#cutid1

tuo kuva erityisesti on aikasta hieno ! (:

http://i1.tinypic.com/208hfn5.jpg

voih, oli se kyllä niin mahtava keikka!
iira
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 21.7.2006 21:09 
Viestin aihe:

Meikä vihdoinkin kotiutunut ja pääsee kommentoimaan keikkaa!

Vaikka mulla oli todella raskas päivä tuolloin takana keikka oli aivan huippua, mul ainakaan ei ääni kulkenu seuraavana päivänä niin paljon tuli laulettua. Kiitokset loistavasta keikasta, millonkahan tuommoista meininkiä saatais tänne pohjoiseenkin! Terkut myös kaikille foorumilaisille joita tapasin!
Takaisin alkuun
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 27.7.2006 20:59 
Viestin aihe: mikki?

kloori kirjoitti:
mikki kirjoitti:
Kyllä mä siellä terassilla notkuin, mutta mä olen niin pieni, hiljainen ja huomaamaton yksilö, ettei mua kukaan koskaan ikinä huomaa.

Ai se onkin vaatimattomuus, mikä Mikistä kauniin tekee!

Taisit klooren osua naulan kantaan! Smile

Vieläkin lämmittää Tampereen keikan muisto syrämessä, voi. Ja rokkipunkin nappaama yhteiskumarrus-foto niin erinomainen.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Keikat Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa