| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 22.6.2006 13:04 Viestin aihe: |
|
|
| lil' kiwi kirjoitti: | | fabula, milloin juhlit? mulla on nimittäin kaivon keikkaa seuraavana päivänä synttärit.. ois kyllä hienoa juhlia siellä, jos pääsee. |
Mä juhlistan synttäreitäni juhannuspäivänä eli siis lauantaina. Huu, vikat päivät alaikäisenä, jännää! Vähän mua harmittaa, etten pääse RMJ:lle synttärikeikalle, mutta toisaalta toi Kaivon keikka on kyllä melkein synttärikeikka, kun sain vielä lipunkin lahjaksi.
Vähän hauskaa muuten, kun mä oon oikeesti syntyny juhannusaattona, mutta tänä vuonna synttärit osu tohon juhannuspäivään, niin saan oikein liputuksen mun kunniakseni.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 25.6.2006 15:52 Viestin aihe: |
|
|
Enää neljä päivää keikkaan! Tai oikeastaan enää kolme kokonaista! Mä en millään malttaisi odottaa, onhan ensimmäinen klubikeikka kummiskin aika hieno. Kunpa saisimme kuulla tuolla Moulaa!:n ja Mustat Varjot ois kanssa hieno! Niin ja sen Lennokin haluaisin kanssa kuulla.
Niin, alkaako keikka siis klo. 23? Mä pääsen töistä yhdeksältä ja suunnistan suoraan Kaivolle. Toivottavasti löydän sinne... Nosturiakaan en meinannu aluksi löytää. Heh, mun suuntavaisto ei oo mitenkään ihan huippuluokkaa.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 25.6.2006 21:37 Viestin aihe: kaivokaivo |
|
|
Pohdein kans tuota, mikä biisi olis ihana kuulla. Lopputulos: Sinä vain. Se oli niin yllättävä helmi Nosturin biisilistalla ja kun sen kuuli vielä Ukissakin, niin ah. Kuulisipa sen joka päivä livenä.
Mites,
pistetäänkö punaiset neilikat rintaan niin tunnistetaan toisemme!?  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
teinikuningatar Pakkasukko

|
Lähetetty: 26.6.2006 12:39 Viestin aihe: |
|
|
Minäkin oon tulossa keikalle Jipii, pitkästä aikaa.
| caisa kirjoitti: | | Mitäs mittää muute, onks teil jo lippui? Uskallanko jättää ostamisen torstai-iltapäivään?, paljonko Kaivolle mahtuu jengiä? |
Sen verran lipuista, että omani ostin kyllä ennakkoon, mutta myyjä sanoi, että runsaasti on vielä jäljellä, kun suurin osa ostaa kuitenkin ovelta. Kyllä niitä viime vuoden Kaivon keikalla sai ainakin ovelta. Torstaihin! _________________ "Näissä tunneissa on jotain, mitä haluaisin omistaa." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 27.6.2006 14:57 Viestin aihe: |
|
|
Ylihuomenna jo, jee! Mikäköhän on aloitusbiisi? Voiskohan olla upea Sinä vain? Ois kyllä mahtavaa. No, pianhan sen näkee. Tai oikeastaan kuulee. Jee, jee.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 28.6.2006 09:39 Viestin aihe: |
|
|
| fabula kirjoitti: | | Niin, alkaako keikka siis klo. 23? |
Hesarissa oli tänään Kaivon mainos, jonka mukaan showtime tosiaan tuo klo 23. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 28.6.2006 21:15 Viestin aihe: hiha |
|
|
Vetäkää muute hihast, jos tunnistatte Tosin taidan olla hihatonna mut kuiteski. Tampsku ja vkua himasa.
Jesh, enää vuorokausi, mahtavuutta!! _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 28.6.2006 23:19 Viestin aihe: |
|
|
Jee, huomenna on keikkakeikkakeikka!! Sori, jos vaikutan vähän yli-innokkaalta, mutta oon vaan oottanut klubikeikkoja niiin kauan. Kunpa toi Kaivo ois hyvä paikka...
Oon tulossa sinne siskoni kanssa, mutta tosiaan jos joku tunnistaa, niin tulkaa ihmeessä moikkaamaan. Vi ses!
Monelta muuten ootte menossa Kaivolle? Tuutteko yhdeksitoista vai aikaisemmin? Mä en vielä oikein tiiä, kun käyn töiden jälkeen siskolla vaihtamassa keikkareleet päälle. Tarkoittaa luultavasti Superego-paitaa, siitä on tullu mun onnenpaita.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 29.6.2006 10:32 Viestin aihe: idag! |
|
|
Kyl se yökin sit vain kuluu, hih. Saavuin jo eilen kaupunkiin, mut ystäväni ei innostunut et olis lähdetty Järvenpääs käymään
Heti kympin korvilla ollaan suuntaamassa.
Fabsku, mun täytyy ainaki bongaa sut niin voidaaan esittäytyä ennen Ruisin keikkaa!  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 29.6.2006 13:48 Viestin aihe: |
|
|
Jee, tänään on keikkakeikkakeikka! Enää yhdeksän tuntia ja yksitoista minuuttia. Tää on tarkkaa... Tapaamisiin! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Knyttet Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 30.6.2006 01:40 Viestin aihe: |
|
|
hihii!
Ihan ekstemporee lähdin keikalle ja olipas hauskaa selkä hiessä pomppia. huomisen työpäivän jaksaa vähän vähemmilläkin unilla, nyt ei malttaisi mennä nukkumaan
äänenlaatu kaivolla oli kylläkin varsin huono. niin juu, ja onneksi oli tulpat! _________________ Ennen minulla oli aikaa, rahaa ja ystäviä. Nyt minulla on hevonen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kiika Tulokas

|
Lähetetty: 30.6.2006 11:48 Viestin aihe: |
|
|
Ah ja voih mikä keikka
Täytyi pitkästä aikaa taas liittyä (ylipäätänsä minkään bändin/artistin) foorumille ihan vaan, että pääsee hehkuttamaan. Pojat fiilisteli taas ihan tosissaan ja Mikkikin unohti sanat vain kerran . Kaverini (joka ei osaa suomea ollenkaan) diggaili myös kympillä ja totesi Anssista, että "he's a rockstar!" Mistä olen aivan samaa mieltä. Äijän aurinkoisuus kun vaan tarttuu, ei sille voi mitään.
Kaivon soundeista keskusteltiin kaverin kanssa pitkään ja tulimme siihen tulokseen, että on aika selkeästi eroa missä kohtaa sattuu seisomaan. Itse olin ihan edessä ja hyvä että paikoitellen sain välispiikeistä selvää (nehän on monasti rusina pullassa ), taaempana (metrin kaks) taas oli soundannut hyvältä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 30.6.2006 20:24 Viestin aihe: gaiwo. |
|
|
Jos joku ottaisi musta kuvan siinä vaiheessa, kun Egotrippi astuu lavalle, näyttäisin luultavimmin onnelliselta luumulta. Tajusin, miten typerän onnellinen virnistys mulla on päällänsä siinä vaiheessa, kun nuo viisi jumalaa takahuoneesta pinkaisevat soittimiensa ääreen.
| Kiika kirjoitti: | | -- Mikkikin unohti sanat vain kerran |
Olin ihan rikki, kun Mikki unohti juuri siinä kohdassa sanat, jonka erityisesti olin odottanut kuulevani, pöh M veti YlexPopissa kohdan voi voi voi mun pientä prinsessaa kun on pari hernettä patjan alla niin hauskan R-painotteisesti [heRRnettä], että siitä on tullut vallan lempikohtani kyseisessä biisissä! Ja sitten Kauste unohtaa sanat, hmp
Olin noin metrin lavan reunasta, rusinat kuuli siihen aikas hyvin. Ja Knipi puhuu niin nopeasti, et oon koko kevään aikana kuullut herralta ehkä yhden välispiikin oikein! Että sitä Egojen lavatouhua katselisi tuntitolkulla, tosin välillä pitäis ehkä inan käydä syömäs ja juomas.. Mitäpä tässä torisemaan, oon taas niin onnelline flikka.
ps.mistä tietää onko lava suorassa? kuola valuu basistin molemmista suupielistä - heh heh..  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 30.6.2006 23:20 Viestin aihe: |
|
|
Jee, oli TODELLA mahtava keikka!! Tää menee kyllä mulla ykköseksi. Olin taas edessä ja fiilistelin koko keikan ihan täysillä. Mulla tunnelma oli jotenkin ihan erityisen hyvä. Johtuiko sitten siitä, että se oli mun eka klubikeikka vai mistä, mutta todella hauskaa oli! Kuulostaa kliseeltä, mutta mä todella nautin joka hetkestä täysin rinnoin. Bändin ja yleisön yhteislaulukin raikaisi todella upeasti!! Oli niin ihanaa katsella, kun Anssikin tuli ihan siihen lavan reunalle fiilistelemään. Hän aivan loisti, kun kuunteli yleisön laulua.
Biisilista näytti tältä:
1. Rakkaani (soolossa)
2. Tällaisena iltana
3. Pois minusta paha henki
4. Iloinen aina
5. Kalpis
6. Käytettyä ilmaa (väliosasta loppuun)
7. Sininen "kitarasoolo"
8. Ympyrä
9. Arvoitus
10. Asfaltin pinta
11. Matkustaja
12. Nämä ajat
13. Asunto 35
14. Polkupyörälaulu
15. Moulaa!
16. Koivuniemen herra ( koko biisi paitsi väliosa)
17. Älä koskaan ikinä
18. Unihiekkaa
19. Manic
20. Aprillipäivä
21. Varovasti
22. Gloria
P.S: Skelellä oli kyllä vallan tyylikäs paita yllään. Mistä hän oikein hankkii kaikki kivat paitansa??
P.P.S: Ei sitten törmätty Caisa. Yritin kyllä sua tähyillä. Harmi. 
Viimeinen muokkaaja, fabula pvm 30.6.2006 23:33, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 30.6.2006 23:32 Viestin aihe: |
|
|
Missasin sitten keikan. Ja seuraava mahdollisuus vasta elokuussa, jos ei lähde maakuntamatkalle. Ei oo kivaa. _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|