| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 19.6.2006 19:20 Viestin aihe: RMJ 24.6. |
|
|
Vähän nyt jännittää aurinkolähettiläiden puolesta, kun on luvattu viikonlopuksi epävakaisia ilmoja! Onneksi on kuitenkin olemassa maanmainiot Hai-saappaat! Ei mene hiekkakaan varpaisiin
Jännään aikaan tuo keikka, kun jo varttii yli kolme alkaa.
Lähteeks moni länsirannikolle päin? _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 20.6.2006 23:34 Viestin aihe: |
|
|
Ei hitsi, pitäiskö mun kuitenkin lähtee? Jos toi kerran noin aikaisin jo on, niin ehtisin varmaan yöks takasin kotiin. Mites muuten jos ostaa sen lauantai-iltalipun, niin onko se siis koko lauantaiksi vai? Ööh, mä oon nyt ihan sekaisin, en tiiä pitäiskö mun repäistä ja lähtee kumminkin... Mitenköhän noi junatkaan kulkee...? Äh, tää on vaikeeta. Päättäkää joku mun puolesta.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tinja Pakkasukko

|
Lähetetty: 21.6.2006 14:10 Viestin aihe: |
|
|
| fabula kirjoitti: | Mitenköhän noi junatkaan kulkee...? Äh, tää on vaikeeta. Päättäkää joku mun puolesta.  |
Tiedoksi saatan, että Raumalle ei ainakaan normaalisti kulje ihmisjunia, pelkkiä tavarajunia vaan. Ja tietenkin junabussi. Erityisistä festari-junista en sitten tiedä.?.
Rattoisaa joka tapauksessa! _________________ Tinja, hengessä mukana |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 22.6.2006 12:57 Viestin aihe: |
|
|
En mä taida sitten tulla, kun menee vähän liian hankalaksi ton joukkoliikenteen kanssa sumpliminen. Ei voi mitään, pitää olla hengessä mukana ja kuunnella koko juhannus Egotrippiä. Mulla on nauhalla yks Egojen vanha RMJ-keikka, täytyy sitten varmaan katsella sitä.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 22.6.2006 17:42 Viestin aihe: |
|
|
| fabula kirjoitti: | | En mä taida sitten tulla, kun menee vähän liian hankalaksi ton joukkoliikenteen kanssa sumpliminen. |
Taitaa olla muutenkin liian myöhäistä tonne RMJ:hin olla menossa, mitä radioa kuuntelee niin alkaa liput jo olla tiukilla. Viettäkää hauskaa Raumalle suuntaajat ja muistakaa lauantaina pitää mökää koko foorumin edestä.
P.S Fabulalle ennen aikaiset synttäri onnittelut tervetuloa "aikuisten" joukkoon _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 23.6.2006 15:49 Viestin aihe: |
|
|
Niin pitäkää hauskaa Raumalla munkin puolesta! Mä vietän juhannukseni pihalla istuen ja Egoja kuunnellen.
Ja iira, kiitos onnitteluista! Viimeinen päivä virallista lapsuutta meneillään. Pitäisköhän mun tehdä tänään jotain todella lapsellista, kun huomenna olen sitten tottakai TO-DEL-LA aikuinen ja kypsä.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miltsu Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 24.6.2006 15:39 Viestin aihe: |
|
|
| Mun isoveli on rmj:ssä ja nyt se on kuuntelemassa Egotrippiä siellä, ja soitin sille ja ne soitti just ihanaa asfaltin pintaa <3 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 24.6.2006 17:32 Viestin aihe: |
|
|
Voih, oispa ollu Raumalla kuuntelemassa Egoja...
No, ens viikolla pääsen Kaivolle, eikä enää oo kauan Ruisrockiin.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 25.6.2006 20:10 Viestin aihe: aurinkolähettiläiden keikasta |
|
|
No eipäs paljon minkäänlaisia pilvenhattaroita näkynyt, yhä pojjaat ihan äijiä tuon sadetanssimisen suhteen! Tosin ei ollut kasvoissani aurinkorasvaa ja nyt nenäni on ruskettunut vain toiselta puolelta - kui hienoo se ny sit!?
Vallan mainion kimaran taas soittivat, KIITOS MKASS; viis helmeä tuli uudelta ajaltakin (1.2.3.5.7.), ja hiekkaa ja ilmaa ja herraa, rai rai! Ja uskomatonta lavarevittelyä Knipiltä Sampon rumpukapulasta jäi keikan jälkeen muutama henki taistelemaan minä-en-ainakaan-irroita -meiningillä; olisi vain tarvinnut onnistua nappaamaan se itselleni "Basari" on jotain aivan mahtavaa - musta tulee isona ehkä rumpali.
Uskollinen (jee, jopa kahdella e-keikalla ollut) tampuriinini tosin hieman satutti mua. Hakkasin sitä niin kovaa vasempaan käteen, että nyt peukalon juuressa on joku tosi kova klomppi, ihan kuin sille luulle olis tapahtunut jotain tai et siinä olis jotain nestettä, häh?? (Dr. Michael Berg, help me!! - Kaksi kaveria, tyttö ja pizzapaikka) Noh, joskus kaiken ihanan eteen kuuluu hieman kärsiä Eikä tule koko kämmenet kipeiks, kun vain raivokkaasti ravistaa tampuriinia käsien hakkaamisen sijaan! Suosittelen, hauska soitin; toimii myös PMMP.n keikalla!
Oli myös muuten Huukilla omia kannattajiaan mukana, kjih! Niin ja kun katsoi oikeasta kulmasta puiden katveeseen, saattoi nähdä Road Dogin
| fabula kirjoitti: | | -- ens viikolla -- Kaivolle, eikä enää oo kauan Ruisrockiin. |
Nimenomaan, pas ne panique! Ylihuomisen ylihuomenna taas kajahtaa! _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 30.6.2006 20:08 Viestin aihe: kangasta ja spraymaalia. |
|
|
Ai niin, vallan unohdin. Spreijasimme girbin kanssa keikkaa varten mahtavan plakaatin, joka ei päässyt loppujen lopuksi kassitarkastuksesta läpi. Jouduin viemään sen narikkaan. Höhhis. Ajatus tärkein!?  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 3.7.2006 15:23 Viestin aihe: Re: kangasta ja spraymaalia. |
|
|
| caisa kirjoitti: | Ai niin, vallan unohdin. Spreijasimme girbin kanssa keikkaa varten mahtavan plakaatin, joka ei päässyt loppujen lopuksi kassitarkastuksesta läpi. Jouduin viemään sen narikkaan. Höhhis. Ajatus tärkein!?  |
No HÖH! Hitsin virkaintoiset järkkärit taas!!!! _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|