| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 28.5.2006 19:58 Viestin aihe: egotrippi-sattumukset |
|
|
Ajattelin avata pikkuisille Egotrippi-jutuille oman ketjun.. Kaikenlaiset sattumukset ovat kivoja.
Olin viikko sitten saunaillassa Yyterin mökkialueella ja lähdin vielä puoli viiden aikaan aamuyöstä ulos.. Yhden mökin terassilla oli porukkaa höpisemässä ja nauttimassa yön viimeisistä hetkistä, stereot soivat taustalla. Tunnistin biisin ilokseni Egotripiksi, soitossa oli Hei pieni. Voi että, miten se sopi siihen aamuun!!, aivan täydellistä.
Egotrippi on erityisen täydellistä yllättävissä paikoissa. _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa!
Viimeinen muokkaaja, kaisa pvm 14.8.2006 14:44, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 30.5.2006 22:35 Viestin aihe: |
|
|
Meillä oli tänään kotona tappelu siitä mitä musiikkia kuunnellaan. Mulla oli pakko sammuttaa VKUA, mutta sain luvan laittaa radion päälle. YleX:llä oli spiikki menossa kun vaihon radion puolelle, mut eiköhän heti seuraava kappale ollutkin Mustat Varjot
Ja mua ei meinattu uskoa, että en vaan vaihtanut levyä! _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 31.5.2006 17:49 Viestin aihe: |
|
|
Pari viikkoa sitten, kun oli todella kaunis ilma, päätin kävellä rautatieasemalta kouluun. Oikaisin Kaisaniemen puiston läpi ja sain päähäni istahtaa hetkeksi sinne rannalle. Kaivoin laukusta kannettavan cd-soittimen ja pistin pyörimään Asfaltin pinnan. Aurinko osui veden pintaan, saaden sen kimmeltämään ja samaan aikaan kuulokkeista tuli, että olet ensimmäinen valonpilkahdus aikoihin. Jotenkin se hetki oli vaan aika täydellinen. Voih.
On niin hienoa huomata, että tommoset pienet, hyvät hetket voi saada todella onnelliseksi.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 5.6.2006 19:11 Viestin aihe: keikkavaateostoksilla |
|
|
Surffailin tänään kaupungilla Girbin kanssa ja eräässäkin vaatekaupassa sitten analysoimme ja punnitsimme paitaa, jos se olisi sopiva perjantain ("nustad") keikalle. Siinä blousen kohtaloa pohtiessamme alkoi kai'uttimista kuulua 'kohtalaisen' tutun oloista pianonsoittoa - mahtava Vuokses sunhan se sieltä alkoi! Ihan mainiota!!
En tot ole mikään hirmuinen shoppailija, se tarvitsee mielestäni oikean moodin, mutta sainpas biisin myötä kärsivällisyyttä, vaikka G kokeilikin ehkä kuutta paitaa...
Niin ja lopputulos tietysti oli, että G osti sen seitsemännen paidan ja minä hauskan värisen topin, tosin keikalle päätin laittaa alkuperäissuunnitelman mukaisesti vkua-paidan..  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miltsu Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 9.6.2006 15:04 Viestin aihe: |
|
|
| No tää ei ole mikään suuri sattumus. Tänään kun olin junassa, joku nainen istui mun viereen ja sillä oli superego paita. Olikos se ketään foorumilaisista? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 12.6.2006 13:39 Viestin aihe: igen. |
|
|
No niinpä, toristiin jottai keikasta lauantaina ollessamme menossa Bar Havanaan (saanut City-lehden mukaan virallisesti Toinen olohuone -tittelin!) ja mikäs se siellä soikaan, Nämä ajat eivät ole meitä varten. Hmp, pyysin baarimikkoa vaihtaan biisin
no en kai..  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 13.6.2006 20:16 Viestin aihe: |
|
|
Mä onnistun jotenkin aukaisemaan radion aina just oikeaan aikaan. Melkein aina soi sillä hetkellä tai heti seuraavana Asfaltin pinta, joko mulla on sikahyvä tuuri tai sitten YleX ei paljoa muuta soitakkaan. _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 15.6.2006 23:03 Viestin aihe: |
|
|
YleX taitaa tosissaan olla mieltynyt Asfaltin pintaan. Mäkin kuulin sen sieltä tänään heti, kun radio oli aukaistu. No, eipä se mitään, osoittaa vaan, että YleX:n porukalla on huomattavan hyvä musiikki-maku. Toisaalta olis kyllä kiva jos radiot soittais levyiltä muitakin biisejä kuin sinkkuja, ettei jotain kappaletta soitettais puhki. Näin on ainakin osittain käyny Äki: n kohdalla. Valitettavasti...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 16.6.2006 18:51 Viestin aihe: biisei sattumalta |
|
|
Havanassa soi muuten kerran aiemminkin Se on tosi jees; tosi jees!
| fabula kirjoitti: | | YleX taitaa tosissaan olla mieltynyt Asfaltin pintaan. |
Sieltä tuli muuten joku päivä myös Mustat varjot Ylex.ltä, rouheeta  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

|
Lähetetty: 16.6.2006 19:08 Viestin aihe: Re: biisei sattumalta |
|
|
| caisa kirjoitti: | Sieltä tuli muuten joku päivä myös Mustat varjot Ylex.ltä, rouheeta  |
Viime viikolla joku ilta soittivat Mustista varjoista live-version, se oli joku Studio B vierailulta vuodelta 2003. JIIHAA mul oli viel soittimessa kasetti just oikeassa kohdassa että sain vielä nauhalle.  _________________ Varjele mua, yksinäisyys
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 6.7.2006 13:16 Viestin aihe: Havanassa |
|
|
Lukeekohan mun otsassa Egotrippi?? Eilen taas pärähti soimaan Havanassa (aiemmin mainitsemani kahvila) Unihiekkaa, great!! 'Kahvittelun' jälkeen suunnistimme ystävieni kanssa 'ravintolamaailmaan', jossa tuli Asfaltin pinta! Ja nämä kaksi paikkaa olivat ainoat, jossa kaupungilla kävin, heh  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
valoisa Tulokas

|
Lähetetty: 7.7.2006 08:29 Viestin aihe: |
|
|
Heips.
Egotripin "Nämä ajat eivät ole meitä varten" tuli kevättalvella lähes aina kun autoon istahdin ja radio pärähti soimaan..
..sillä toivoasi et saa menettää,vaikka mitään muuta jäljelle ei jää...- lohdutti vaikka kuulostaakin niin kliseeltä ja tuhanteen kertaan kuullulta...
Isän kuolema ja muut surulliset tapahtumat saivat lohtua tästä ja sit niistä kaikista muista tän VKUA-cd:n kappaleista ihan oikeesti.
Joku voi pitää biisejä pliisuina,mutta niissä on myötätuntoa,toivoa ja iloa jos vaan malttaa niitä sanoja kuunnella.
Useimmat laulut aukenee vasta useaan kertaan kuultuna,varsinkin sit kun ne sanat oppii ulkoa  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ansku Tulokas

|
Lähetetty: 20.7.2006 15:20 Viestin aihe: |
|
|
Kun olin kirpparilla soi taustalla Matkustaja biisi, ja sitten kun lähdin kotia kohti niin tuli YleX:ltä Asfaltin pinta. Se piristi päivää aika mukavasti  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
yks tyttö Pakkasukko

|
Lähetetty: 20.7.2006 20:15 Viestin aihe: |
|
|
mulla oli aamulla maha kipeenä, mut kun imuroin 50kg salmiakkii ja kuuntelin mp3selta Matkustajaa, siis sitä kappaletta, niin auttoi välittömästi. (saattoi olla salmiakinkin ansiota, se on sellanen ihmelääke, mikä auttaa sekä mahakipuun, että päänsärkyyn, ihme juttu.)  _________________ Aivan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 21.7.2006 22:56 Viestin aihe: |
|
|
Eilen kuljin Helsingissä ostoksilla ennen töitä ja fiilistelin itsekseni muistellessani viime viikonlopun keikkoja ja hymyilin tajutessani, että mulla on kolme uutta keikkaa jo tiedossa, kaksi niistä jopa samalla viikolla. Sitten menin Anttilaan ja mikäs muukaan levy siellä soi kuin VKUA. Tajutessani sen, mä ratkesin onnelliseen hymyyn. Just oli menossa Asfaltin pinnan loppu ja jäin fiilistelemään sitä. Sitten mun oli pakko jäädä siihen kaiuttimien alle kuuntelemaan vielä Mian laulu, vaikka oikeesti mulla oli asiaa sinne yläkertaan. Hoidin ostokseni pikapikaa siellä yläkerrassa ja palasin alakertaan kuuntelemaan levyn loppuun. Ehdin vielä kuunnella Yksinäisyyden ja Vuokses sunin. Tulin niin hyvälle mielelle, että loppupäivä sujuikin sitten autuaasti hymyillen. Ihania tällaiset pienet sattumukset!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|