| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 8.6.2006 15:02 Viestin aihe: Kaivohuone 29.6 |
|
|
Kertokaapa joku mulle, että pitääkö paikkansa, että tolle keikalle on 18 vuoden ikäraja? Ei siis 20? Kyllä tuolla lippupalvelun sivuilla sanottiin, että se olis 18, mutta halusin vaan varmistaa, kun joku mulle joskus sanoi epäilevänsä, että se olis 20. Olispa todella mahtavaa jos se ois 18, niin mäkin pääsisin jo mukaan. En millään jaksaisi odottaa seuraavaa keikkaa aina Ruisrockiin asti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
iira Flipperikuningas

Liittynyt: 01 Mar 2004 Viestejä: 456 Paikkakunta: Korpikylä kaukana pohjolassa
|
Lähetetty: 8.6.2006 15:10 Viestin aihe: www.ravintolakaivohuone.fi |
|
|
ravintolan omalla sivulla sanotaan
TO 29.6. Kaivo Klubi
Egotrippi
Avoinna 22-04
12 € K-18
Ennakot: Lippupalvelusta _________________ Varjele mua, yksinäisyys
Kaikilta rakkauden julmuuksilta
Pidä huoli etten tieltä eksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 8.6.2006 15:23 Viestin aihe: |
|
|
Hienoa, kiitos! Ihanaa päästä keikalle! Tasan kolme viikkoa muuten. Ei jaksais millään odottaa. Toi on muuten mun ensimmäinen klubi-keikkani. Kivaa!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 10.6.2006 23:14 Viestin aihe: |
|
|
Miten olisi muuten joku "foorumitapaaminen" Kaivolla? Itse en saa ketään kaveria mukaan tuonne (tasan 2 kaveria jotka ylipäätään voi lähteä ikinä Egojen keikalle, ja torstai on huonohuonohuono päivä..) ja yksin en jaksaisi millään (taas) tuonne hengailemaan lähteä, eli? Ketäs kaikkia tuonne lähdössä? _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 12.6.2006 13:16 Viestin aihe: mikä idea taasen... |
|
|
Minä tuun, minä tuun!! Kekseinpäs sitten eilen illalla lähteä pienelle Helsinki-tripille, joka kas kummaa "sattuu samaan aikaan" tuon Kaivon keikan kanssa (lue: vaihdoin työvuoron pois )
| peikkotytsy kirjoitti: | | Miten olisi muuten joku "foorumitapaaminen" Kaivolla? -- ja yksin en jaksaisi millään (taas) tuonne hengailemaan lähteä, eli? Ketäs kaikkia tuonne lähdössä? |
Minu puolestani nährään!! Millane Kaivo on paikkana? Muute joo, Welldonen sivuilla et keikka alkais klo 23 viikon kunniaks.
Aikas bueno eka klubikeikka -korkkaus sulla fabula!  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Possu Pakkasukko

|
Lähetetty: 12.6.2006 13:48 Viestin aihe: |
|
|
| En haluaisi olla nirppanokka, mutta aika kammottava keikkapaikka se kyllä oli - ainakin kaksi vuotta sitten. Kristallikruunun alla seurattiin keikkaa. Ennen Egotrippiä soitti joku lämmittelijäkammotus gepardi-kuvioisiin takkeihin sonnustautuneena. DJ valitsi Radio Nova -tyyppisiä uskomattoman puhkikulutettuja ja tarpeettomia helmiä aivan helvetin kovalla soitettavaksi ennen pääesiintyjää. Suurin osa yleisöstäkään ei vaikuttanut erityisen Egotrippi-henkiseltä. Onneksi pääesintyjä sentään soitti tavoilleen uskollisena hyvän keikan! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 12.6.2006 13:51 Viestin aihe: |
|
|
| Possu kirjoitti: | | Ennen Egotrippiä soitti joku lämmittelijäkammotus gepardi-kuvioisiin takkeihin sonnustautuneena. |
Heii, Gebardihan on rouhee!!  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa!
Viimeinen muokkaaja, kaisa pvm 12.6.2006 14:31, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Possu Pakkasukko

|
Lähetetty: 12.6.2006 14:26 Viestin aihe: |
|
|
| Voi olla. Mutta ainakin pelästyin niitä takkeja! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 12.6.2006 14:39 Viestin aihe: |
|
|
Jee, gepardi-takkiset lämmittelijät, kuulostaa lupaavalta.
No, meidän aitojen ja oikeiden Egotrippi-fanien on sitten pidettävä lippu korkealla.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
peikkotytsy Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 18.6.2006 19:10 Viestin aihe: |
|
|
Täältä ei siis lähde muita kuin minä, Caisa ja Fabula? JOhan on köyhää..
Eipä tuolla vielä mitään "tapaamista" järkätä, eli jää kyllä sitten keikka väliin.  _________________ ..on olemassa asioita, niin kipeitä ja vaikeita.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lil' kiwi Tulokas

|
Lähetetty: 18.6.2006 23:57 Viestin aihe: |
|
|
| hei, caisa, milloin ja miten meinaat kaivolle mennä? Katselin juuri työvuoroja, saattaisin pystyä lähtemään (jos rahatilanne suo..). Ajattelin vain, et jos oot omalla kyydillä, ja ajamassa suurinpiirtein ohitseni, niin voisin hypätä kyytiin, tai mennä yhtä matkaa julkisilla? Täytyypi laittaa vakavaan harkintaan tuo päivä ja matka.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 19.6.2006 19:12 Viestin aihe: |
|
|
| lil' kiwi kirjoitti: | | -- milloin ja miten meinaat kaivolle mennä? -- |
Tuun tällä kertaa julkisilla; lähden tripille jo keskiviikkona Rauman kautta, oon siel pari tuntia kokkouksesa ja sit surffaan sielt Stadiin..
Ootko peikkotytsy ihan varma, ettet tuu...!?
Mitäs mittää muute, onks teil jo lippui? Uskallanko jättää ostamisen torstai-iltapäivään?, paljonko Kaivolle mahtuu jengiä? _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 20.6.2006 23:40 Viestin aihe: |
|
|
Hiihaa, äiti osti mulle vähän aikasena synttärilahjana tänään lipun Kaivolle. Jee!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lil' kiwi Tulokas

|
Lähetetty: 21.6.2006 17:38 Viestin aihe: |
|
|
| fabula, milloin juhlit? mulla on nimittäin kaivon keikkaa seuraavana päivänä synttärit.. ois kyllä hienoa juhlia siellä, jos pääsee. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rilla Pakkasukko

|
Lähetetty: 21.6.2006 22:19 Viestin aihe: |
|
|
Hei, oon todennäkösesti tulossa kaivolle , joten jos muut on tapaamassa täältä, niin mikäs etten liittyisi seuraan. Ja tiedän pari muutakin jotka on kaivolle tulossa todennäköisesti (tunnistakaa itsenne ihmiset ja ottakaa kantaa) ja kai nekin vois! Ja peikkotyttö..olihan tossa jo ainaki kolme ihmistä joten miten nii ei saa porukkaa kasaan...? Monen kanssa sitä keikkaa yleensä sit katellaan? Mut nii. en kyllä oo ainakaan mä vielä ostanu lippua, ei kai ne loppuun menis(niin tää ainaki toivois)? Aattelin et juhannuksen jälkeen ehtisi mainiosti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|