www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
aquarius, uki / 9.6.
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Keikat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 23.5.2006 23:00 
Viestin aihe: aquarius, uki / 9.6.
Vastaa lainaamalla viestiä

Onkos jengiä foorumilta tulossa Uudenkaupungin keikalle!? Very Happy
Onko kukaan muuten noin yleensä ollut Aquariuksessa keikkaamassa, millainen se on paikkana?

Vielä ois pari ja puol viikkoa venattava, hmp Smile
eeveli
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 24.5.2006 18:49 
Viestin aihe:

Viime vuonna olin paikan päällä, nyt on harmillisesti muuta menoa tuona viikonloppuna. Porukka kulki edestakaisin tanssilavan ja pöytien väliä aina sitä mukaan, tunsivatko biisin vai eivät. Äki:n aikana tanssilattialla oli tungosta, "oudompien" biisien aikana ei. Smile

Tyypillinen pienemmän paikkakunnan menomesta. Joskus kävin siellä melko usein töiden puolesta. On sitä pahempiakin paikkoja nähty - joskin kyllä myös parempia. Mutta onko toisaalta olemassa paikkaa, joka ei melkoisesti paranisi kun lavalla soi laatumusiikki? Wink
lindella
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 31.5.2006 01:44 
Viestin aihe: Re: aquarius, uki / 9.6.

tervetuloa lennolle pori -uudenkaupungin aquarius- pori...?

[quote="caisa"]Onkos jengiä foorumilta tulossa Uudenkaupungin keikalle!? Very Happy

just vasta bongasin ton ukin keikan. kuinka ollakaan, mulla sattuu olemaan silloin vapaapäivä ja seuraavana päivänäkin vasta iltavuoro.

mä voisin olla mahtollisesti lähdössä katsomaan poikia Ukiin, ja selvinpäin tietysti, silloin se on kaikkein nautinnollisinta. siitä mieleeni välähti; JOS (ja siis todellakin jos) keikalle pääsen lähtemään, olisi farkku-renussa tilaa max. neljälle fanille, jotka osaavat laulaa lujaa egojen raitoja. plussaksi lasketaan osallistuminen bensakuluihin ja tietysti jonkin valtakunnan suunnistustaito Ukissa, itse en siellä ole kertaakaan vielä käynyt.

jos siis kyyti, kuski ja kolme egoalbumia matkamusiikiksi kelpaa, ota yhteyttä foorumin kautta minuun, niin funtsitaan tilannetta.
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 31.5.2006 15:05 
Viestin aihe: Re: aquarius, uki / 9.6.

lindella kirjoitti:
kuinka ollakaan, mulla sattuu olemaan silloin vapaapäivä ja seuraavana päivänäkin vasta iltavuoro. -- JOS keikalle pääsen lähtemään, olisi farkku-renussa tilaa max. neljälle fanille, jotka osaavat laulaa lujaa egojen raitoja. plussaksi lasketaan osallistuminen bensakuluihin ja tietysti jonkin valtakunnan suunnistustaito Ukissa... --

No niin no niin, ehdottomasti sun on suunnattava Ukiin päin, jos seuraavan kerran velvollisuuksia vasta useiden tuntien kuluttua! Wink

Ehdottomasti olisin tarttunut tarjoukseesi, mutta ollaan päätetty jäädä sinne yöksi. Ukiin on pakko lähteä omalla autolla, eihän sinne nyt varmasti mene minkään valtakunnan julkista liikennettä varmaan kuin kerran päivässä...

Jei, keikka on jo ens viikolla! Cool
fabula
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 31.5.2006 16:46 
Viestin aihe:

Äh, mäkin haluaisin tulla tonne keikalle, mutta kun asun näin kaukana, eikä meillä oo autoa, niin taitaa jäädä väliin. Höh. Sad Ja sinne on varmaan myös ikäraja...? Tylsää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 5.6.2006 19:59 
Viestin aihe: perjantaina jälleen odotus palkitaan...

No niin, kyllähän ne viikot ja päivät vierähtävät, pääsee jälleen viettämään laatuaikaa eli kuuntelemaan lempibändiään! Smile

Tulipas mieleen, osaako joku (eeveli?) sanoa, kuinka korkea tuo Aqun lava on..? Jännä aina mennä outoon baariin, kun ei tiedä, minne mennä.. Rolling Eyes
(sama juttu Nosturissa, niitä rappusia vain tuli ja tuli Mr. Green )

Viikon jännityshuipentumana veikkaisin aloitusbiisiksi Arvoitusta tai Rakkaanitusta, hmm, mahtaakohan jompi kumpi voittaa! Vai onko jo menossa kesän biisilistat? Smile
Ja Anssi, missä on kakkutarjoilua!? Mr. Green Onko tarjolla myös mehua, en kiitos juo ollenkaan kahvia..

Joops, ehkä parempi lopettaa tähän... Wink

ps.ooksää lindella lährös?
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 8.6.2006 16:39 
Viestin aihe: huomenna, huomenna...

Jeippis,
huomenna sitä sitten taas vähän keikalle! Very Happy

Eikö täältä oikeesti oo muita tulossa!??!
Onks siel joku muu kuin mä ja Girbi? Smile Mr. Green
lindella
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 8.6.2006 20:01 
Viestin aihe: ..ja minä!

outo juttu juu, ettei enempää tulijoita foorumin kautta ole kuulunut. eipä tämä silti ole paikka jonka asiat saisivat kirkkokuulutuksen pätevyydet.. olen kyllä tulossa ja olen oikeasti ihmeissäni että kun yleisellä palstalla itsetuhoisesti tarjoaa kyytiä keikalle, ei kukaan ilmoittaudu halukkaaksi Matkustajaksi..? tai sit mua luullaan psykopaattitappajaksi joka houkuttelee mitäänaavistamattomia uhreja keskustelupalstojen kautta.. Wink

tuttu kertoi, että aquarius on ihan kiva pikkukaupungin "menomesta" ja että helppo kuulemma sinne on löytää.

egotrippi-paita niskaan ja pelipaikalla nähdään; vettä, leipää ja egotrippihuveja! avé mikki/knipi/skele/anssi/sampo

osaako kukaan sanoa keikan alotusajankohtaa?
fabula
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 9.6.2006 14:32 
Viestin aihe:

Hööh, ihan tylsää, kun toiset pääsee ja toiset ei... Sad No ei vaan, pitäkää hauskaa ja kertokaa sitten kaikki hyvät jutut täällä. Wink
Takaisin alkuun
lindella
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 9.6.2006 17:12 
Viestin aihe: älä sure fabula..

..nämä ajat eivät ole meitä varten, mutta vielä koittaa uusi aika..

kerrotaan kerrotaan, koitetaan olla mässäilemättä jutuilla.. Cool
lindella
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 10.6.2006 11:36 
Viestin aihe: Eilinen ukin keikka

Komiaa oli, siitä huolimatta että kansaa oli vain nolosti paikalla. itseäni tuo ei liiemmin harmittanut, olipahan paremmin tilaa jorata, mutta bändille niukkamääräinen yleisö on haaste, koska silloin täytyy itse luoda tunnelmaa.

nou hätä, pojat hoitivat taas homman kotiin, aivan yhtä mahtava fiilis kuin raumallakin! tosin mulle on aina upeata päästä livenä kuuntelemaan musiikkia joka hellii mun sielua. kiitos siitä taas. kiitos myös puumerkeistä levynkansissa, anssi ja sampo tosin kerkesivät, pirulaiset(..) liukenemaan paikalta. no, on taas jotain mitä odottaa yyterin keikalta..

ukilaiset eivät ilmeisesti tiedä, mitä menettivät? tänään kauhajoella toivottavasti vaatimustason mukainen lössi, pohojammaan kulumilla osatahan arvoostaa oikiata menua.. Wink (eli pohjalaiset osaa digata eggareita, keu keu)

oli myös hauska huomata, miten tämän foorumin kautta muodostuu ihmislinkkejä, yhytin paikan päältä myös yltiö-eggari-caisan (ceellä.. Wink ) ja neidistä huomaa, että jollain fanittaja voisi sopia myös ammatiksi, soittovehkeet mukana ja kaikki.

rock on, kaikki pysyivät tossujensa päällä, nähdään silloin kun tie vie yyterin rannoille!

-minä vain-
hattara
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 10.6.2006 21:58 
Viestin aihe:

Oli muuten hyvä keikka, vaikka aluksi tosiaan oli nolostuttavan vähän porukkaa lavan edessä. Itse päätettiin lopullisesti lähteä ukiin vasta samana iltana ja taidettiin innostua vähän liikaa, koska päädyttiin pari tuntia ennen keikkaa istuskelemaan tyhjään baariin. Hyvää kannattaa kuitenkin odottaa, sillä oli kyllä niin mainiota soitantaa, että hymyilyttää vieläkin Smile Lisäksi onnistuin saamaan mikin nimmarin vkua-levyn kanteen Very Happy Oli myös hauska nähdä muita egopaitaisia fanittajia yleisössä!

Keikan biisilista oli seuraavanlainen:
Sinä vain Very Happy
Pois minusta paha henki
Tällaisena iltana
Iloinen aina
Käytettyä ilmaa
Rakkaani
Sininen
Mustat varjot
Arvoitus
Asfaltin pinta
Matkustaja
Nämä ajat eivät ole meitä varten
Asunto 35
Polkupyörälaulu
Koivuniemen herra
Äki
ja encoret
Unihiekkaa
Tänään ei kukaan vastaa
Gloria (kantri-versiona)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
lil' kiwi
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 11.6.2006 00:30 
Viestin aihe:

Hei,

joo, eli tämän Ukin tyttökin taas yrittää sitten ties kuinka monetta kertaa loggautua forumille toivoen ettei unohda tunnuksiaan ja salaisia sanoja. Tosiaan, esitän täten koko ihanan "kaupunkimme" puolesta virallisen anteeksipyynnön, että Ukissa oli vähäinen yleisömäärä (kuulemma taas kerran), tosin henkilökohtaisesti sitä ei kannata kenenkään ottaa, en oo kuullut mistään yleisöennätyksistä kenenkään artistin kohdalla.

Kiitos erityisesti keikasta koko Egotrippi-organisaatiolle (mukaan lukien valokuvaajat, valomiehet ja kaikki). Mahtava meininki, ainakin mulla on ihan huippu fiilikset, kun Seelannissa piti kestää vaan CD-soittimen avulla, enkä tosiaan törmännyt siellä sitten Sampoonkaan. Kiitos myös jälkitunnelmien jakamisesta.
Oli ilahduttavaa myös tavata teitä muita faneja, jotka olivat jaksaneet tulla kauempaakin, että saimme yhdessä pidettyä lippua korkealla (ainakin caisa ja lindella).

Hyviä kesänjatkoja niin bändille kuin faneillekin,

suvi (lil' kiwi inside Very Happy )
Takaisin alkuun
EggariDiggari
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 11.6.2006 22:49 
Viestin aihe: Re: Eilinen ukin keikka

lindella kirjoitti:
ukilaiset eivät ilmeisesti tiedä, mitä menettivät? tänään kauhajoella toivottavasti vaatimustason mukainen lössi, pohojammaan kulumilla osatahan arvoostaa oikiata menua.. Wink (eli pohjalaiset osaa digata eggareita, keu keu)

Eipä ollut tungosta Kauhajoellakaan, mutta tunnelmaa riitti silti, kiitos aurinkoisten esiintyjien!

Seuraavaksi olisi tavoitteena Yyteri tai Tammerfest, mielummin molemmat Wink Eiköhän Lindella suunnitella sitten jonkinlainen yhteislähtö???
vielä on joskus se ehjä ja valmis paikkana
Takaisin alkuun
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 12.6.2006 19:41 
Viestin aihe: jiish.

Olipas kyllä kummallisesti porukkaa tuolla Ukissa, vielä varttia vailla kakstoistakin näytti, et olis vasta alkuilta.. Ihmeellisesti keikan puolen välin jälkeen yleisöä tupsahti paikalle. Noh, missasivat mahtavan aloituksen, tuo Sinä vain on kyllä hel-mi. Veikkasin jälleen ekan biisin väärin (ei ihme, ettei lottokaan onnistu..), hihii *hymy* Vallan hyvät fiilikset jäi taasen keikasta.

lindella kirjoitti:
oli myös hauska huomata, miten tämän foorumin kautta muodostuu ihmislinkkejä, yhytin paikan päältä myös yltiö-eggari-caisan -- ja neidistä huomaa, että jollain fanittaja voisi sopia myös ammatiksi, soittovehkeet mukana ja kaikki.
rock on, kaikki pysyivät tossujensa päällä, nähdään silloin kun tie vie yyterin rannoille!

Smile Tässähän lähes ihan menee hämilleen Wink Taitaa tampuriinin ääni hukkua festarikohinoihin, mutta uskollisesti se kyllä ens viikonloppunakin saa tulla mukaan, hihhah. Sitä oli muuten häävimpi kantaa laukussa, kun pienimmästäkin liikkeestä kuului vienoa ääntä.. Very Happy

lil' kiwi, oli hauska törmää myös suhun jt.ssa!! Kai sää Yyteriin päin oot lähdös!? Very Happy On muuten arkikeikka ja aamul pitäis suhata töihin kuudeks, häh!? Vapaapäivä, vapaapäivä...!? Mr. Green
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Keikat Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa