| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 23.5.2006 14:26 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on myös Egotripin Vielä koittaa uusi aika ja Superego, jossa myös nimmarit. Noi kaks paitaa herättää muuten aina huomiota. Koulussa varsinkin ihmiset kattoo pitkään sitä nimmari-paitaa ja jotkut on joskus kysyneetkin, että kenen nimmarit siinä on. Ehkä ne pitää mua vähän outona... No, ainakin varmaan melkein koko koulu tietää, että mä pidän Egotripista. En muista oonko jo jossain täällä maininnut, mutta se nimmari-paita on varsinainen onnenpaita, se mm. auttoi mua saamaan hyvän numeron vaikeasta kokeesta. Se olikin varmaan sen paidan ansiota...
Sitten mä ostin viime kesän Kentin keikalta mustan, pääkallokuvioisen Kent-paidan ja sen lisäksi ainakin neljä rintamerkkiä, yhden hihamerkin ja olikohan vielä muuta...? Se myyjä katto vähän pitkään, kun minä ja mun kaveri ostettiin molemmat kaikki neljä erilaista rintamerkkiä. Yksi niistä on kyllä valitettavasti jo hävinnyt ja toinen rikki. Ei kauheen kestäviä ilmeisesti. No, ei ne maksaneetkaan kuin euron kappale muistaakseni. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
yks tyttö Pakkasukko

|
Lähetetty: 24.5.2006 19:06 Viestin aihe: |
|
|
mulla on pelkkä musta VieläKoittaaUusiAika. Tosin aion hankkia vihreen superegon.
hei fabula, missä oot käyny kentin keikalla? _________________ Aivan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 26.5.2006 19:17 Viestin aihe: |
|
|
[quote="yks tyttö"]mulla on pelkkä musta VieläKoittaaUusiAika. Tosin aion hankkia vihreen superegon.
hei fabula, missä oot käyny kentin keikalla?[/quote]
He olivat viime kesänä Helsingissä, Käpylän urheilukentällä valtavassa, sinisessä teltassa.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
yks tyttö Pakkasukko

|
Lähetetty: 27.5.2006 14:53 Viestin aihe: |
|
|
voi hitsi, olis vaan pitäny olla kotona sillon. mä olen välillä Suomen täydellisin mäntti. _________________ Aivan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 27.5.2006 20:14 Viestin aihe: |
|
|
Don't worry, eiköhän ne joku päivä tuu uudestaan. Oli meinaan sen verran suosittu toi keikka, jotain kymmenentuhatta ihmistä oli siellä teltassa. Huu...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
yks tyttö Pakkasukko

|
Lähetetty: 27.5.2006 20:49 Viestin aihe: |
|
|
oho. tiivis tunnelma... _________________ Aivan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 31.5.2006 12:39 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on ongelma, että miten saisin pestyä Superegoni ilman, että nimmarit haalistuis tai leviäis ja sotkis koko paidan. Ehkä jos ne haalistuu, niin mä kierrän sen kanssa jokaisella keikalla pyytämässä siihen uudestaan ja uudestaan nimmarit.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
yks tyttö Pakkasukko

|
Lähetetty: 31.5.2006 14:41 Viestin aihe: |
|
|
| fabula kirjoitti: | Mulla on ongelma, että miten saisin pestyä Superegoni ilman, että nimmarit haalistuis tai leviäis ja sotkis koko paidan. Ehkä jos ne haalistuu, niin mä kierrän sen kanssa jokaisella keikalla pyytämässä siihen uudestaan ja uudestaan nimmarit.  |
Hyvä. Kannattaa ottaa sellanen tussi mukaan, mikä ei lähde mistään irti. Mulla on yks, joka ei ainakaan sormista irtoo kunnolla. Suomalainen kirjakauppa  _________________ Aivan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Suffeli!!! Tulokas

|
Lähetetty: 7.8.2006 23:01 Viestin aihe: |
|
|
Vähän päivitystä:
Elikkä mulla on Luotettavan Todistuksen huppari, The Rainin T-paita, Elonkerjuun T-paita ja Hanna Pakarisen huppari.  _________________ "Toivoasi et saa menettää, vaikka mitään muuta jäljelle ei jää, sinulla on minut, sillä jokaisella, jossakin on, joku yhtä lailla lohduton..."
Viimeinen muokkaaja, Suffeli!!! pvm 15.10.2007 20:48, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 10.8.2006 16:33 Viestin aihe: |
|
|
Mä kasvatin bändipaitakokoelmaani Ankkarockissa Lemonatorin mustalla "At the Presence of Great Beauty"-paidalla. Hieno on!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nyi Tulokas

|
Lähetetty: 11.8.2006 10:22 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on (kohta) kaks. Nyt ensimmäinen on übersuper hieno System of a down paita ja just eilen tilasin superegon Sitä odotetaan ja innolla!
Ja niin, onhan mulla vielä System of a down hupparikin.
Pitäis varmaan ostaa lisää bändipaitoja! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 11.8.2006 22:09 Viestin aihe: |
|
|
Niin, en muista oonko jo maininnut, mutta mulla on myös Mew-paita, jonka ostin Ruisrockista. Oli muuten hävyttömän kallis, maksoi kolmekymppiä.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Altti Pakkasukko

|
Lähetetty: 26.8.2006 15:26 Viestin aihe: |
|
|
Mulla oli aikanaan Aerosmithin Get A Grip (-94 Ruisrockista) ja Nine Lives (-97) kiertuepaidat, mut ne ovat päätyneet kaatopaikalle.
Nykyään 3 bändipaitaa; Egotrippi Bowling Team (2000, kilpailussa voitettu!), Eläkeläiset 'Devils of Humppa' (2003 saatu) sekä Bloc Party 'Silent Alarm'-kiertuepaita (Milanosta ostettu). |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 24.4.2007 19:24 Viestin aihe: |
|
|
Viime torstain Arkin Tavastian keikalta ostin paidan lisäksi kassin ja neljä rintamerkkiä. Hienoja ovat.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Churro Tulokas

|
Lähetetty: 27.4.2007 21:05 Viestin aihe: |
|
|
Onhan noita muutama mukaan tarttunut
- Gogol Bordellon violetin värinen Start wearing purple -paita
- Flogging Mollyn apilapaita
- Deep Purplen musta
- The Darkness mustavalkoraidallinen
- Backyard Babies (ei mahdu enää päälle, kutistunut pesussa!)
Joku aiemmin ketjussa mainitsi Tehosekoitin paidoistaan. Olen varsin kateellinen! Semmoisethan varmaan nyt laskettaisiin jo antiikiksi  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|