| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 22.4.2006 22:05 Viestin aihe: Nosturin keikka 6.5 |
|
|
Onkos täältä tulossa ihmisiä tonne Nosturin keikalle 6. toukokuuta? Itse ostin lipun jo hyvissä ajoin ja odotan sitä innolla. Olen Sellosalin keikan jälkeen laskenut päiviä, enkä jaksaisi enää odottaa. Tänään tasan kaksi viikkoa. Kahden kuukauden odotus on pian ohitse! Toisaalta tämä keikan odotus on itsessään myös tosi kivaa. Mitä sitten odottaa, kun keikka on ohi? Olen melko myöhäisherännäinen Ego-fani ja tämä on vasta neljäs keikkani, mutta täytyy sanoa, että Egotrippi on loistava livebändi! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
roosa Vieras
|
Lähetetty: 22.4.2006 23:01 Viestin aihe: |
|
|
Liput ovat olleet taskussa jo jonkin aikaa, eli tulossa ollaan! Rankka vkl kyllä tulossa, kun on edeltävänä päivänä vielä Lemot Tavalla..
Nyt sitten poijjaat jälleen joku uusi vanhahelmi settiin mukaan! Tai monta!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vokki Tulokas

|
Lähetetty: 23.4.2006 12:13 Viestin aihe: |
|
|
| Hieman olen harkinnut keikalle lähtöä, mutta täältä maalta pitäis bussikyydillä päästä takaisin kotio. Osaakohan kukaan arvella, mihin aikaan Egon soitto siellä alkaa? Lämppärinä näyttää olevan M.J.Koivu ja ovet aukeaa ysiltä.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 23.4.2006 14:42 Viestin aihe: |
|
|
En tiedä monelta soitto alkaa, oisko joskus kymmeneltä tai yhdeltätoista..
Kannattaa ehdottomasti katsastaa myös Matti, hän on ihan loistava! Tänään tulee muuten telkasta Matin keikka. Täytyy ottaa videolle!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
roosa Vieras
|
Lähetetty: 23.4.2006 15:20 Viestin aihe: |
|
|
Egot alkavat luultavammin soittamaan siinä yhdentoista kieppeillä/jälkeen. Ja kaikki tosiaan sitä ennen katsomaan Mattia. Kuullaankohan Odota, odota Nosturissakin kahteen kertaan..?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 23.4.2006 15:26 Viestin aihe: |
|
|
| Nosturin soittoaika on luultavasti aikaisemmin kuin normaalisti. Olen kuullut huhuja että Nosturi olisi siirtynyt aikaisempiin soittoaikoihin... Ilmoitamme asiasta näillä sivuilla heti kun varmistuu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vokki Tulokas

|
Lähetetty: 23.4.2006 16:49 Viestin aihe: |
|
|
| Tämähän olisi mitä mieluisin ratkaisu. Mikään ei jaksa rasittaa yhtä paljon, kuin jos keikka loppuu yhdeltä ja kotona ollaan kolmen jälkeen.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Miltsu Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 23.4.2006 20:04 Viestin aihe: |
|
|
| Ehkä olen menossa tuonne kaverini kanssa, ei vielä tiedetä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anicca Tulokas

|
Lähetetty: 25.4.2006 19:50 Viestin aihe: |
|
|
Ehdottomasti Nosturiin! Asun ulkomailla eli perinteinen "ainakin kaksi Egotripin keikkaa vuodessa on must" ei oo enää viime vuosina valitettavasti toteutunut. Niinpä tuo taannoinen Tavastiakin jäi kokematta. Mutta nyt kun satun juuri sopivasti saapumaan Suomeen tuossa vapun jälkeen, niin pistin kaverit ostaan mulle lipun ja ollaan menossa! Ihan täpinöissä olen jo, uusi levy on kuunneltu puhki viimeisten kuukausien aikana ja vanhat jo aiemmin , ja edellisestä keikasta on jo ikuisuus. Eli poijjaat, täällä yksi varma eturiviläinen ilmoittautuu!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Susanna Tulokas

|
Lähetetty: 27.4.2006 15:50 Viestin aihe: Nosturiin kyllä |
|
|
| Kerrankin lykästi ja keikka sattui aikaan, jolloin olen "tsadissa" eli rynnistän täältä Oulusta asti ea-lippu taskussa, hihkuti hihkuti! Egotrippi on loistava livenä (toki levylläkin - mutta että livenäkin!). Huh kun olin vaikuttunut taannoisella Foxian keikalla. Mahtava setti, ammattilaiset asialla, paras mieli. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
fabula Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 28.4.2006 18:39 Viestin aihe: |
|
|
Enää viikko ja yks päivä. Jee!!!! Keikka lähestyy... On sitä, kyllä tässä jo odoteltukin. Mihinköhän aikaan ois hyvä saapua oven eteen passiin, että pääsee varmasti eturiviin...? Sellosalissa istuin jollain rivillä kaksitoista ja vaikka kyllä se musiikki hyvältä silläkin paikalla kuulosti, niin Nosturissa on kyllä pakko päästä eturiviin heilumaan.
Saiskohan tässä kohtaa esittää pienen biisitoiveen? Kuuntelin tänään junassa pitkästä aikaa Matkustajaa ja tajusin taas, kuinka mahtava kappale Sinä vain on. Yksi parhaista. Oispa upeaa kuulla se keikalla. Niin ja Lennokki ois myös aivan ihana. Se on ensimmäisiä ego-biisejä, joihin olen rakastunut, enkä ole kuullut sitä vielä livenä... -huokaus-
No, joka tapauksessa varmasti loistava keikka tulossa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kloori Pakkasukko

|
Lähetetty: 2.5.2006 21:17 Viestin aihe: |
|
|
Kahden minuutin vakavan harkinnan jälkeen minunkin oli pakko hommata tiketti Nosturiin Just couldn't resist and just can't wait!!
Näemme siellä sitten  _________________ "ympäri mennään ja yhteen tullaan yhdessä tukehdumme pakkopullaan" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 3.5.2006 10:15 Viestin aihe: |
|
|
| kloori kirjoitti: | Kahden minuutin vakavan harkinnan jälkeen minunkin oli pakko hommata tiketti Nosturiin Just couldn't resist and just can't wait!! |
Äh, vitsi tekis mieli lähtee semi-ex tempore ei tie, ei tie.. Onks se ikärajaton?, Meteli.netin sivuilta ainakin niin ymmärsin..hmm...  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 3.5.2006 10:48 Viestin aihe: |
|
|
| caisa kirjoitti: | | kloori kirjoitti: | Kahden minuutin vakavan harkinnan jälkeen minunkin oli pakko hommata tiketti Nosturiin Just couldn't resist and just can't wait!! |
Äh, vitsi tekis mieli lähtee semi-ex tempore ei tie, ei tie.. Onks se ikärajaton?, Meteli.netin sivuilta ainakin niin ymmärsin..hmm...  |
Kandee myös tutkia keikkajärjestäjän sivuja, eikä pelkkää Meteliä.
http://www.elmu.fi
Keikka on ikärajaton. Mut ei hätää, janoisille löytyy myös anniskelualue. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 3.5.2006 11:13 Viestin aihe: hihii!! |
|
|
No niin, kävin tuolla Elmunkin sivuilla Sieltä selvisi, että
MJK aloittaa klo 22.30 ja Egotrippi nousee lavalle klo 23.15!!
Nyt on kyllä melkein pakko repäistä rankan tenttiviikon (lue: kaikki varmaan uusintaan) päätteeksi!! _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|