| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
empunpemppu Tulokas

|
Lähetetty: 9.3.2006 16:50 Viestin aihe: The Darkness ja DM ym... :) |
|
|
Hejj!
Piristipäs Helsingin reissua kun tiistaina törmäsin ratikassa vanhaan kunnon Mikkoon Pidättekös Mikkoon paljonkin vielä yhteyttä?
Illallapa sitten bongasin itse Sampon ja Knipin The Darknesin keikalla...olimpa onnistunut valkkaamaan hyvän istumapaikan
Mitäs tykkäsitte keikasta :
Itselleni se oli hieman pettymys. Alunperin lähdin katsomaan Depeche Modea, mutta kun Darkness sattui samoihin aikoihin kulmille, niin päätin lähteä katsomaan heitäkin... nimenomaan KATSOMAAN...ihan hyvinhän ne soitti, mutta olisin odottanut isompaa lavashowta.
Jopa The Arkilla oli Oulussa näyttävämpi show! Niin, tietääkö muuten kukaan miks Ark ei ollutkaan lämppärinä? Ark oli nimittäin ratkaiseva syy lähteä Darknesin keikalle.
Noh, mites Depeche Mode...oliko kukaan Egoista kattoo..? Herra Kurki kyllä käveli vastaan aulassa, just kun olin lähtiessäni menettänyt toivoni nähdä ketään "tuttuja". Olihan se kyllä mahtavaa päästä VIHDOIN kattoo Deppareita.
Rahaa meni reissuun, mutta ei harmita...enemmän harmittas, jos en ois lähteny...
Jeps...nähdään tossa kuukauden päästä Kajaanin keikalla (Mahtavaa, että saavutte tänne taas!!!) ja Vaasaankin saatan raahata itseni teitä ihastelemaan.
Ainiin...tässä samalla kun kerta kirjoittelen (töissä on vähän tylsää) niin kysäisempäs Anssilta, että mites ton Flipperin laita...vieläkö nä siellä mukana remuat? Liikeneekö Egoilta aikaa? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Anssi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 13.3.2006 03:47 Viestin aihe: |
|
|
Terve Empunpemppu!
Itse olin siinä Sampon selän takana Darknessin keikalla, ja kyllä se minut ainakin vakuutti (siis se keikka, ei Sampon selkä), varsinkin You can call me Al-kappale siellä biisien välissä oli varsin mainio!
Depeche Modea ei meidän orkasta kukaan ollut katsomassa (minun tietojeni mukaan).
Mitä taas tulee Flipperiin, niin en ainakaan seuraavaan kahteen kuukauteen tee niitä keikkoja, ehkä sitten toukokuussa, kun Egot on pienellä tauolla. Ei Flipperin jätkät ja tyttö ainakaan vielä ole minua siitä ryhmästä pois potkinut, joten tulen kyllä sitten joskus tulevaisuudessa, kun Egoilu antaa aikaa, tekemään niitäkin keikkoja. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Altti Pakkasukko

|
Lähetetty: 18.3.2006 16:30 Viestin aihe: |
|
|
Darkness vakuutti myos taalla. Onhan se vaan melkoisen kova jengi... Tiukkaa!! Ja yleiso oli varsin riehakasta ja Justinille laulettiin kovalla aanella paljon onnea vaan. "Thank you Milan, you are the best, this is the best birthday ever!"
Ekalta levylta tuli kaikki muut biisit paitsi seiska ja kymppi, uudelta levylta kaikki paitsi viimeinen. Lisaksi basisti lauloi AC/DC:n Highway to hell, mika lienee tapahtunut muillakin keikoilla. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|