| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Kukkakeppi Vieras
|
Lähetetty: 17.2.2005 12:12 Viestin aihe: |
|
|
Wauwiii!!! Mun lisäksi The Tunesien ääninäytteistä nautti kybällä Salla-3-v, joka fiksasi kylläkin sanoituksia tyyliin "kissa se istui aidallaaa ja katsoi viteoitaaa..." No joo, tuskin kannattaa kuitenkaan mennä tekemään mitään hätäisiä johtopäätöksiä... Mut hienolta kuulostaa! Just tollasta mielenkevennysmusaa mä kaipaankin tämmösinä kahvia-tietokonepöydälle-päivinä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 5.2.2009 00:08 Viestin aihe: |
|
|
Mä yritän rajottaa kirjotteluani täällä, mut nyt on pakko kertoa!
Yhtenä aamuna yritin herätä muutaman tunnin ajan, ja päässä soi jokin kappale. Jossain vaiheessa tajusin, että sehän on The Tunesia! En yhtään ymmärrä mistä se yhtäkkiä alkoi soimaan päässä, alitajunta on mystinen juttu. Piti ottaa levy uudelleenkuunteluun (hankin sen uteliaisuudesta syksyllä, mutta jäi muiden hankintojen jalkoihin), ja mikä olisikaan parempi paikka aurinkoiselle musalle kun ikioma auto!
Kaikista parasta on laulaa mukana, kun Valerie soi: tosin liikennevalot on iso ongelma, kun ihmisillä on tapana katsella toisten autoihin. Kiedon aina kaulahuivin suun eteen, täytyy pitää ees jonkinlainen kulissi päällä. _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Duvel Pakkasukko

|
Lähetetty: 25.2.2009 16:13 Viestin aihe: Voi sentäs. |
|
|
Voi Egotrippi, minkä mulle teit ! Elämä oli paljon helpompaa ennen kuin löysin teidät.
Nyt on mukaan kuvioihin astunut ihmeellinen vimma ostaa kaikenlaisia levyjä, kuten tämä The Tunes -albumi. Lisäksi on ollut nähtävissä vaatevaraston kertymistä kuteilla, joiden jossain kolkassa aina lukee "egotrippi" . Ja sitten on vielä juostava kaikenmaailman keikoilla pitkin eteläistä Suomea, puhumattakaan, että ensimmäistä kertaa elämässäni harrastan puhelinäänestystä telkkaa katsoessani ja jännitän aivan kamalasti sitä, mikä sotivista kuoroista milloinkin ohjelmasta tipahtaa .
Pääsen vihdoin itse asiaan: hyvä levy tämä, ja todellakin kesäinen! Valerie on aivan mahtava biisi. Mies tosin valittaa, että tuotantopuoli ei ole onnistunut aivan yhtä hyvin kuin itse Egotripillä, mutta häntä ei kannata kuunnella. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 5.3.2009 01:37 Viestin aihe: |
|
|
Mäkin tuolta Myspacesta kuuntelin, en ollu aiemmin tajunnukkaan kuunnella tuolta noita biisejä. myspace.com/tunestheband
Mutta hei, mistä ootte ostanu ton levyn? Notta mistä sen sais? _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Duvel Pakkasukko

|
Lähetetty: 5.3.2009 09:34 Viestin aihe: |
|
|
Ostin ton muistaakseni Arimanista (ariman.fi). Muisti pätkii, koska olen kolunnut niin monia nettikauppoja viime aikoina, etsien Moulaata - turhaan. Painos on loppu eikä tietoa koska tulee uusi . Mutta The Tunesia kyllä löytyy, onneksi!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
knipi Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 5.3.2009 10:24 Viestin aihe: |
|
|
| Rakkaat ystävät, tarkistakaa myös The Krispies-yhtyeen kuuma levytys vuodelta 1998 "Solid Gold Rockstars". Klassikko! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Duvel Pakkasukko

|
Lähetetty: 5.3.2009 10:28 Viestin aihe: The Krispiesiä piti kysyäkin |
|
|
^Mistä sitä Knipi saa? Olinkin juuri aikeissa tulla sitä kyselemään, etsin jo keskusteluista The Krispies -ketjuakin !
Olen etsinyt sitä nettikaupoista, mutta en ole missään siihen törmännyt. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 7.3.2009 02:10 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | Mäkin tuolta Myspacesta kuuntelin, en ollu aiemmin tajunnukkaan kuunnella tuolta noita biisejä. myspace.com/tunestheband
Mutta hei, mistä ootte ostanu ton levyn? Notta mistä sen sais? |
Mä en enää muista, mut kyllä se aika helposti netistä löyty. _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Rosa Pakkasukko

|
Lähetetty: 12.3.2009 01:52 Viestin aihe: |
|
|
| Duvel kirjoitti: | Ostin ton muistaakseni Arimanista (ariman.fi). Muisti pätkii, koska olen kolunnut niin monia nettikauppoja viime aikoina, etsien Moulaata - turhaan. Painos on loppu eikä tietoa koska tulee uusi . Mutta The Tunesia kyllä löytyy, onneksi!  |
Löysin muutaman Moulaan, esim ariman.fi, peltirumpu.fi, huuto.net...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 12.3.2009 10:04 Viestin aihe: |
|
|
| Rosa kirjoitti: | Löysin muutaman Moulaan, esim ariman.fi, peltirumpu.fi, huuto.net...  |
Nyt sitten vaan jännäämään, löytyykö sitä oikeasti, vai tuleeko kuukauden päästä "ei onnistukaan" -viesti. Nimimerkillä ikuiset traumat  _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Duvel Pakkasukko

|
Lähetetty: 12.3.2009 10:21 Viestin aihe: Turha toivo |
|
|
Nuo kaksi ekaa on jo koitettu, huuto.net jäljellä. Tylsää, että nettikaupat pitävät sitä näkyvillä ja päästävät tilaamaan ja maksamaankin.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ansku Tulokas

|
Lähetetty: 25.3.2009 17:11 Viestin aihe: |
|
|
| Itse löysin The Tunesin "Bright yellow sun" levyn Keltaisesta Jäänsärkijästä ja The Krispies-yhtyeen "Solid Gold Rockstars" levyn Huuto netistä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|