| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Anni Pakkasukko

|
Lähetetty: 7.4.2004 12:42 Viestin aihe: Hienoa! |
|
|
Onpa hieno keskustelufoorumi ja vielä hienompaa, että saitte tämän pykättyä! Kiitos! :lol:
Ilmeisesti Egojen keikoilla on ollut viime aikoina hyvä meininki, odotan innolla vapun keikkaa Tavalla minäkin! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
babulah Vieras
|
Lähetetty: 7.4.2004 12:44 Viestin aihe: |
|
|
| Hienot on keksustelufoorumit :) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
C Vieras
|
Lähetetty: 7.4.2004 13:35 Viestin aihe: |
|
|
On hienon näköistä(!) ja ehkäpä minäkin nyt sitten opettelen miten tätä kaikkea käytetään.
Täytyy vielä katella ympärilleen ja ihmetellä 8)
Niin ja wappua odotellen hyvää pääsiäistä kaikille! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tiina Vieras
|
Lähetetty: 7.4.2004 14:02 Viestin aihe: |
|
|
Jeesh!
Tosi hienot sivut ja tekniikka on vielä sama kuin Zen Cafén sivuilla, niin on vielä helppo käyttää.
On tätä paikka jo odotettukin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
flipperikuningas Vieras
|
Lähetetty: 7.4.2004 14:22 Viestin aihe: |
|
|
Hieno foorumi.
Mutta pitäiskö ryhmiä olla enemmän? Kokemus on osoittanut, että joka foorumilla yksi ryhmistä paisuu kuin pullataikina; yleensä se on joko listan ylin, kun osallistujat eivät vaivaudu miettimään viestille sopivinta ryhmää, tai sitten se, joka aiheeltaan on laajin tai epämääräisin, esimerkiksi "Yleistä". Ja syy sama kuin edellä.
Webmasterilla on varmaankin FAQ:n tai Kysy Egotripiltä -palstan pohjalta käsitys, millaisista aiheista jengi on kiinnostunut... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu Pakkasukko

|
Lähetetty: 7.4.2004 14:58 Viestin aihe: |
|
|
Hyvä Tyler, hieno homma
Mjaa, musta aiheistoa on ihan riittämiin jos vaan moderaattori ja keskustelijat pitää rotin. Mikäli threadit levähtää niin äkkiäkös noita lisää.
Mä tilaisin muutaman lisähymiön. Esimerkiksi :roflmao: ois jee. (hyh hyh, pitääpä varoa viljelemästä näitä liikaa) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 7.4.2004 15:32 Viestin aihe: |
|
|
Ryhmiä on tarkoituksella näin vähän, ainakin nyt aluksi. Ajateltiin pitää foorumi mahdollisimman selkeänä. Mikäli ryhmiä on paljon, foorumista tulee helposti liian sekava. Toki ryhmiä voidaan myöhemmin lisätä, jos tarvetta ilmenee, mutta nyt ensi alkuun mennään näillä. Eli tarkkaillaan tilannetta ja sen kehittymistä.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mikki Orkesterin jäsen

|
Lähetetty: 7.4.2004 17:43 Viestin aihe: |
|
|
Mihinköhän tämäkin viesti päätyy. Opettelen tässä käyttämään tätä foorumia. Mä oon kyllä todella p...a yleensä näissä teknistä tietoa vaativissa hommeleissa.
Eipä muuta tähän hätään. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
AIiskola Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 7.4.2004 17:44 Viestin aihe: |
|
|
| flipperikuningas kirjoitti: |
Mutta pitäiskö ryhmiä olla enemmän? Kokemus on osoittanut, että joka foorumilla yksi ryhmistä paisuu kuin pullataikina; |
Kokemus on opettanut, että jos lähdetään liikkeelle liian monella ryhmällä, kukaan ei tiedä, mihin viestinsä laittaa. Parempi lähteä liikkeelle näin järkevällä kokonaisuudella.
Yllättävän hyvin saitte PhpBB:n istumaan Egojen väreihin, siitä täysi tunnustus. Tämä suomennoskin vaikuttaa oletusarvoa paremmalta, liekö korjailtu?
A. _________________ Only dead fish go with the flow. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 7.4.2004 17:52 Viestin aihe: |
|
|
Risto, vielä pikku pyyntö... Saisiko tuon statuspalkin jälkeen joko rivinvaihdon tai vähän tyhjää kuviin, että tuo Avatar ei olisi ihan kiinni laatikoissa...
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hanna Pakkasukko

|
Lähetetty: 7.4.2004 18:14 Viestin aihe: |
|
|
Tämmöstä mä oon aiiiina halunnu!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 7.4.2004 18:29 Viestin aihe: |
|
|
| AIiskola kirjoitti: | Risto, vielä pikku pyyntö... Saisiko tuon statuspalkin jälkeen joko rivinvaihdon tai vähän tyhjää kuviin, että tuo Avatar ei olisi ihan kiinni laatikoissa...
|
Itse itseäni lainaten, kiitos!
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rosie Vieras
|
Lähetetty: 7.4.2004 18:31 Viestin aihe: |
|
|
Tää ei nyt oo ehkä ihan oikea paikka, mutta toi 6kb avatarin maksimikokona on kyllä todella vähän. En saa mahtumaan mitään pientä kuvaa siihen  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 7.4.2004 18:32 Viestin aihe: |
|
|
| rosie kirjoitti: | Tää ei nyt oo ehkä ihan oikea paikka, mutta toi 6kb avatarin maksimikokona on kyllä todella vähän. En saa mahtumaan mitään pientä kuvaa siihen  |
Hyvin mahtuu, kunhan vain pakkaa. Tuo minun kuvani on alle viisi kilotavua. Mikä ohjelma on käytössä?
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rosie Vieras
|
Lähetetty: 7.4.2004 18:39 Viestin aihe: |
|
|
| AIiskola kirjoitti: | | Hyvin mahtuu, kunhan vain pakkaa. Tuo minun kuvani on alle viisi kilotavua. Mikä ohjelma on käytössä? |
Photoshop 6.0. Tallensin alkuperäsestä kopion ja laitoin kuvanlaadun huonoimmalle mutta silti se on 9kb. =/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|