| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Risto Ylläpito

|
Lähetetty: 3.9.2004 13:00 Viestin aihe: |
|
|
Kuuntelussa lähinnä tietokoneeni tuulettimen hurinaa, Suomen otteluiden jääkiekkoselostuksia. Musiikin kuuntelu on ollut Riston mittapuussa harvinaisen vähäistä.
Viikon sisään oikeastaan kuunnellut ainoastaan Ismo Alangon ja Jarkko Martikaisen uutuudet pariin kertaan. Elokuussa voimasoitossa oli Ken Stringfellow -uutuus Soft Commands. Sitä voisi suositella kaikille hyvän musiikin ystäville.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kiraffi Vieras
|
Lähetetty: 4.9.2004 20:30 Viestin aihe: |
|
|
Bumtsi Bum  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Anni Pakkasukko

|
Lähetetty: 4.9.2004 22:22 Viestin aihe: |
|
|
| Morriseyn uusin on soinut ahkeraan sekä myös Liekin Korppi-levy. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hanna Pakkasukko

|
Lähetetty: 5.9.2004 10:22 Viestin aihe: |
|
|
| Tällä hetkellä soi Linkin park. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sanna Pakkasukko

|
Lähetetty: 5.9.2004 13:47 Viestin aihe: |
|
|
just nyt soi joku ihme Zeilsteen -nettiradio, "best alternative rock!!!", ihan hyviä biisejä on tullut.
mutta ei tässä varmaan ihan tätä kysytty.
mulla on kanssa soinut weeping willowsien uusin ahkerasti, mieletön levy. "what will happen when i die, will i pay for all my crimes..." bob dylania ja nick drakea olen myös kuluttanut. surulliseksi tulin, kun luin, että drake-herralla oli aikoinaan vakava masennus. musiikkinsa on kuitenkin hienoa. _________________ well he writes the line wrote down my spine
It says "Oh do you believe in love there?" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
teinikuningatar Pakkasukko

|
Lähetetty: 5.9.2004 15:22 Viestin aihe: |
|
|
Tuli yhtäkkiä sellainen olo, että teki mieli palata ajassa taaksepäin, niihin vuosiin kun olen syntynyt. Levyhyllystä löytyikin Dingon Tuhkimotarina, joka on nyt soittimessani. _________________ "Näissä tunneissa on jotain, mitä haluaisin omistaa." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kiraffi Vieras
|
Lähetetty: 5.9.2004 16:22 Viestin aihe: |
|
|
| Käytettyä ilmaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
annek Vieras
|
Lähetetty: 6.9.2004 16:09 Viestin aihe: kuuntelussa... |
|
|
Autossa on mennyt mennen tullen helsinki-hollola. Edelleen.
Illalla täytyypi kuulla (ja nähdä ) taas lätkää! Jee! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kettu Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.9.2004 00:27 Viestin aihe: |
|
|
Viiden levyn vaihtajassa on Superego, Pois minusta paha henki -sinkku, Aavikon Oriental Baby-EP, Lemonatorin Waltz (first of september ja sitä rataa, kokoelmaa odotellessa), VHB:n Immortal Life -sinkku, ... otin juuri Byrdsit pois... on oikeastaan radiokausi menossa eli päällä voittopuolisesti Radio Helsinki, ja Groove Fm aina kun RH:lta tulee jotain tymää. Täytyy käydä ostaan Ronnie Starrin ep niin että hiukan ennakoiden, kuuntelussa sekin  _________________ Research has shown, that critics are perceived as smart. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sanna Pakkasukko

|
Lähetetty: 12.11.2004 21:30 Viestin aihe: |
|
|
Interpol!!!!!!! Kaikki maailman myönteiset superlatiivit! _________________ well he writes the line wrote down my spine
It says "Oh do you believe in love there?" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
psah Vieras
|
Lähetetty: 15.11.2004 13:47 Viestin aihe: |
|
|
Just nyt soipi Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime.
Noin yleisesti viime aikoina on tullut ostettua aika paljon levyjä, mm. Billie Holiday, Nickelback, Joss Stone, useampiakin kokoelmalevy ja tietenkin jo edellä mainittu Ella Fitzgerald onpi tulossa takaisin Suomeen mun kanssani.
Minä sydän alennusmyynnit  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
lefthanded Pakkasukko

Liittynyt: 08 Huh 2004 Viestejä: 59 Paikkakunta: 36km helsingistä pohj.
|
Lähetetty: 15.11.2004 16:45 Viestin aihe: Ed rulaa |
|
|
Tilasin tuon Ed Harcourtin uuden Strangers levyn ja se on soinut aika tiheään soittimessa.
Innolla oottelen Tavastian keikkaa  _________________ -You can tune a piano, but you can't tuna fish- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juha Tulokas

|
Lähetetty: 18.11.2004 22:39 Viestin aihe: |
|
|
| Eppu Normaalin Sadan vuoden päästäkin ja Pauli Hanhiniemen Perunateatterin Kaikki rakkaudesta on pääasiassa soinu viime viikkoina mulla. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sisko Pakkasukko

|
Lähetetty: 19.11.2004 11:21 Viestin aihe: |
|
|
| Juha kirjoitti: | | Pauli Hanhiniemen Perunateatterin Kaikki rakkaudesta on pääasiassa soinu viime viikkoina mulla. |
Sama täällä. On muuten aivan loistava levy.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tärviö Vieras
|
Lähetetty: 23.11.2004 14:11 Viestin aihe: |
|
|
| Mun levysoittimesta voi aina luottaa löytävänsä Coldplayta tai Travista. Ne on sellaset bändit joiden tuotantoon palaan aina takaisin. Ja viime aikoina oon innostunu kuuntelemaan myös Sormusten Herrojen soundtrackeja vaikka en yleensä sellaisesta musiikista perustakaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|