www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
Uusia biisejä?

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Kysy Egotripiltä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Duvel
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 8.12.2009 10:19 
Viestin aihe: Uusia biisejä?
Vastaa lainaamalla viestiä

Hei pojat,

minkälaisessa vaiheessa uusien biisien ja levyn teko on? Vieläkö puhallatte kiertueen rasituksista vai joko luomisvimma on vienyt mennessään?

Jella kertoi Knipin sanoneen jossain haastattelussa, että meinaatte uudella levyllä vaihteeksi vähän rähistä. Tarkoittaako tämä musiikillista vai sanoituksellista rähinää?

Sitten täytyy vielä kommentoida, että viime aikoina on tullut kuunneltua paljon Superegoa ja Alter egoa, ja tykkään kovastipaljon niiden tanakoista soundeista. Olen tavallaan löytänyt ne kaikki biisit uudelleen, vaikka oon kuunnellut niitä jo ainakin 1152 kertaa aikaisemminkin. Tämä ahaa-elämys syntyi eräänä syksyisenä iltana yksinäisellä automatkalla, kun musan volyymi oli aika kovalla; Fantsut bileet oli varmaan se biisi, joka sillä kertaa herätti. Nykyisin ei voi kuin pudistella päätään sitä kuunnellessa, koska se on käsittämättömän hyvä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jella
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 18.12.2009 23:22 
Viestin aihe: Re: Uusia biisejä?

Duvel kirjoitti:
Jella kertoi Knipin sanoneen jossain haastattelussa, että meinaatte uudella levyllä vaihteeksi vähän rähistä. Tarkoittaako tämä musiikillista vai sanoituksellista rähinää?

Eiku se oli Mikki, jollain festareilla skriinillä ennen keikkaa! 99% varmuudella. Pitänee tarkistella, mitä virheellisiä viestejä oon sulle oikeen lähetelly.. Laughing
jozliza
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 13.8.2010 12:17 
Viestin aihe:

Siis uusia biisejä olisi tekeillä? En halua mitenkään painostaa, mutta olisi ihan kiva tietää, koska niitä saadaan kuulla? koska koska koska?

Laughing
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Kysy Egotripiltä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa