| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Duvel Pakkasukko

|
Lähetetty: 8.12.2009 10:19 Viestin aihe: Uusia biisejä? |
|
|
Hei pojat,
minkälaisessa vaiheessa uusien biisien ja levyn teko on? Vieläkö puhallatte kiertueen rasituksista vai joko luomisvimma on vienyt mennessään?
Jella kertoi Knipin sanoneen jossain haastattelussa, että meinaatte uudella levyllä vaihteeksi vähän rähistä. Tarkoittaako tämä musiikillista vai sanoituksellista rähinää?
Sitten täytyy vielä kommentoida, että viime aikoina on tullut kuunneltua paljon Superegoa ja Alter egoa, ja tykkään kovastipaljon niiden tanakoista soundeista. Olen tavallaan löytänyt ne kaikki biisit uudelleen, vaikka oon kuunnellut niitä jo ainakin 1152 kertaa aikaisemminkin. Tämä ahaa-elämys syntyi eräänä syksyisenä iltana yksinäisellä automatkalla, kun musan volyymi oli aika kovalla; Fantsut bileet oli varmaan se biisi, joka sillä kertaa herätti. Nykyisin ei voi kuin pudistella päätään sitä kuunnellessa, koska se on käsittämättömän hyvä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 18.12.2009 23:22 Viestin aihe: Re: Uusia biisejä? |
|
|
| Duvel kirjoitti: | | Jella kertoi Knipin sanoneen jossain haastattelussa, että meinaatte uudella levyllä vaihteeksi vähän rähistä. Tarkoittaako tämä musiikillista vai sanoituksellista rähinää? |
Eiku se oli Mikki, jollain festareilla skriinillä ennen keikkaa! 99% varmuudella. Pitänee tarkistella, mitä virheellisiä viestejä oon sulle oikeen lähetelly..  _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jozliza Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 13.8.2010 12:17 Viestin aihe: |
|
|
Siis uusia biisejä olisi tekeillä? En halua mitenkään painostaa, mutta olisi ihan kiva tietää, koska niitä saadaan kuulla? koska koska koska?
 _________________ Sä näät mut
Niin paljon paremmin kuin muut |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|