www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
Uusi löytö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Kysy Egotripiltä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
marjo
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 31.1.2009 17:49 
Viestin aihe: Uusi löytö
Vastaa lainaamalla viestiä

Tämä ei ole kysymys vaan palaute. Maailmanloppu-levyn alkuinnostuksen jälkeen seurasi pettymys. Uppouduin muuhun musiikkiin ja kirjoihin. Keikka Tavastialla 13.12.08 oli mahtava, mutta kuuntelin muuta musiikkia. Äskettäin sitten tongin levyn taas korvalappustereoihin ja nyt paljastui ehyt kokonaisuus! Olit oikeassa Knipi, kyllä niitä koukkuja rupesi löytymään. Emma-pysti olisi paikallaan! Very Happy

Viimeinen muokkaaja, marjo pvm 1.2.2009 12:53, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jella
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 1.2.2009 02:09 
Viestin aihe:

Mulla kävi vähän samallalailla. Vaikka en ihan myöntäny sitä ittellenikään, mutta näin jälkikäteen voin tunnustaa, kun kaikki kerta päättyi hyvin.

Työkaverin kanssa juteltiin asiasta. Mietittiin, että mä oon ehkä vähän liian nuori, jotta Maailmanloppu voisi kolahtaa täydellisesti. Oikeasti aikuisen (mä en ole lähelläkään oikeasti aikuista) työkaverin mielestä levy on egojen paras. Mutta sitten kun kuuntelin muuta musiikkia (tutustuin muunmuassa kunnolla jellyfishiin! mutta se ei kuulu tähän) huomasin välillä kaipaavani Maailmanloppua, ja muutaman kerran on iskeny ihan mieletön himo. Kerran piti jopa keskellä yötä hakea levy autosta. Ei sillä, että se parkkis kauheen kaukana olis, mutta kuitenkin. Nyt levystä on tullut itsestäänselvä osa Egotrippiä, kokonaiskuva ilman sitä ei enää olisi kokonainen. Mutta jollain tapaa piti toipua shokista ensin. Semmosesta hyvänlaatusesta shokista.

Ehkä mä en oo liian nuori, vaan että Maailmanlopun kanssa pitää vanheta jonkin aikaa. Heh heh.
marjo
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 18.6.2009 21:51 
Viestin aihe: Uusi löytö

Oletko niin kovastikin nuori? No okei, kyllä tekstit kertoo lähenevästä keski-iästä, perheellisyydestä ja tietystä pitkästä bändihistoriasta eli työurasta. Mulle nämä tekstit ovat olleet ihan simppeleitä, mutta tervetulleita. Hyväksyn jopa sen, ettei "mua pelasta jeesukset", koska olen samaa mieltä ettei hymistely ja paikallaan istuminen auta, vaikka itse olen hengellisyyteen taipuvainen. Diggaan siitä, että pojat ovat ottaneet kantaa, kertoneet viisaita mietelmiä arjen pikku hetkistä ja että melodiat ovat niin yks yhteen. Maailmanloppu-levy vei lopulta sydämeni, se on aika ajoin ihana kaivaa esiin.
Mutta nyt jengi huutaa bailaamaan, joten hyvää juhannusta kaikki fanit ja Egotrippi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Kysy Egotripiltä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa