| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 12.10.2008 10:42 Viestin aihe: Mikä on varhaisin muistikuvasi Egotripistä? |
|
|
En muista minkä kappaleen ensimmäisenä osasin yhdistää bändiin, mutta ensimmäinen selvä muistikuva itselläni on Mikin esiintyminen Poppia kyydissä -ohjelmassa. Siinähän oli aina kaksi artistia, jotka esittivät toistensa kappaleen. En muista kuka oli se toinen artisti, mutta hän joka tapauksessa lauloi ÄKI:n, ja Mikki naureskeli jälkeenpäin jotain että 'en ole tajunnutkaan miten omituisesti fraseeraan'. Mikin symppis ja vaatimaton olemus teki heti hyvän vaikutelman. _________________ Sinä liikut aina silloin
kun pitäis pitäis olla vaan |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kaisa Superego

|
Lähetetty: 12.10.2008 19:41 Viestin aihe: muistikuva |
|
|
Mikin kauluspaita, Knipin samettitakki ja olohuoneen sisustus Alter ego -levyn kuvissa kymmenen vuotta sitten  _________________ taas oon yksin, oi kuinka somaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 13.10.2008 15:23 Viestin aihe: |
|
|
mun ensimmäisiä muistikuvia bändistä on ainakin Koivuniemen herra musiikkivideo, siinä oli niin hulvaton ja järjetön meno että se ainakin on jääny mieleen. Plus se että Unihiekkaa soitettiin aina musiikin tunneilla. Ekalta keikalta ei oikein oo jääny muuta mieleen (koska olin niin hurmiossa koko keikan ) kuin se että äijät rokkas ihan fiiliksissä ja olivat vaan niin hyviä et rakastuin heti.  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jozliza Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 13.10.2008 22:47 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä se oli se legendaarinen Egotripillä-video legendaarisessa Jyrki-ohjelmassa. Ihmettelin, että mikäs tämä näin pirtsakka yhtye on. Valitettavasti en heti älynnyt tutustua tarkemmin. Hevari kun olin. _________________ Sä näät mut
Niin paljon paremmin kuin muut |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 14.10.2008 18:53 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | Plus se että Unihiekkaa soitettiin aina musiikin tunneilla.  |
Joo! Tää mullaki tuli heti ekana mieleen. Unihiekkaa veivattiin koulussa musatunneilla aivan mieletön määrä. Kaikki tykkäs! _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Egotyttönen Tulokas

|
Lähetetty: 5.5.2009 18:48 Viestin aihe: |
|
|
| Pienenä tuli opeteltuu Älä koskaan ikinä ulkoo mut ei tavallaan yhdistänyt sitä Egotrippiin. Vasta koulussa kun alettiin hoilata Unihiekkaa niin tuli enemmän kiinnitettyä huomiota itse bändiin ja silloin tajusin: "Älä koskaan ikinähän on näitten biisi!" Suuri yllätys pienelle lapselle... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|