www.egotrippi.com - Ohje - Haku - Käyttäjälista - Käyttäjäryhmät  - Rekisteröidy 
 Käyttäjätiedot - Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit - Kirjaudu sisään 
Mikä on varhaisin muistikuvasi Egotripistä?

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen Egotrippi-keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vilja
Pakkasukko
Pakkasukko

LähetäLähetetty: 12.10.2008 10:42 
Viestin aihe: Mikä on varhaisin muistikuvasi Egotripistä?
Vastaa lainaamalla viestiä

En muista minkä kappaleen ensimmäisenä osasin yhdistää bändiin, mutta ensimmäinen selvä muistikuva itselläni on Mikin esiintyminen Poppia kyydissä -ohjelmassa. Siinähän oli aina kaksi artistia, jotka esittivät toistensa kappaleen. En muista kuka oli se toinen artisti, mutta hän joka tapauksessa lauloi ÄKI:n, ja Mikki naureskeli jälkeenpäin jotain että 'en ole tajunnutkaan miten omituisesti fraseeraan'. Mikin symppis ja vaatimaton olemus teki heti hyvän vaikutelman.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kaisa
Superego
Superego

LähetäLähetetty: 12.10.2008 19:41 
Viestin aihe: muistikuva

Mikin kauluspaita, Knipin samettitakki ja olohuoneen sisustus Alter ego -levyn kuvissa kymmenen vuotta sitten Very Happy
rokkipunkki
Flipperikuningas
Flipperikuningas

LähetäLähetetty: 13.10.2008 15:23 
Viestin aihe:

mun ensimmäisiä muistikuvia bändistä on ainakin Koivuniemen herra musiikkivideo, siinä oli niin hulvaton ja järjetön meno että se ainakin on jääny mieleen. Plus se että Unihiekkaa soitettiin aina musiikin tunneilla. Very Happy Ekalta keikalta ei oikein oo jääny muuta mieleen (koska olin niin hurmiossa koko keikan Rolling Eyes ) kuin se että äijät rokkas ihan fiiliksissä ja olivat vaan niin hyviä et rakastuin heti. Wink Rolling Eyes
jozliza
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 13.10.2008 22:47 
Viestin aihe:

Kyllä se oli se legendaarinen Egotripillä-video legendaarisessa Jyrki-ohjelmassa. Ihmettelin, että mikäs tämä näin pirtsakka yhtye on. Valitettavasti en heti älynnyt tutustua tarkemmin. Hevari kun olin.
jella
Koivuniemen herra
Koivuniemen herra

LähetäLähetetty: 14.10.2008 18:53 
Viestin aihe:

rokkipunkki kirjoitti:
Plus se että Unihiekkaa soitettiin aina musiikin tunneilla. Very Happy Rolling Eyes

Joo! Tää mullaki tuli heti ekana mieleen. Unihiekkaa veivattiin koulussa musatunneilla aivan mieletön määrä. Kaikki tykkäs!
Egotyttönen
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 5.5.2009 18:48 
Viestin aihe:

Pienenä tuli opeteltuu Älä koskaan ikinä ulkoo mut ei tavallaan yhdistänyt sitä Egotrippiin. Vasta koulussa kun alettiin hoilata Unihiekkaa niin tuli enemmän kiinnitettyä huomiota itse bändiin ja silloin tajusin: "Älä koskaan ikinähän on näitten biisi!" Suuri yllätys pienelle lapselle...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin     Foorumin päävalikko -> Yleinen Egotrippi-keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa