| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 22.10.2008 08:26 Viestin aihe: Kappaleiden keräily |
|
|
Keräileekö kukaan muu listoja tiettyyn aiheeseen liittyvistä kappaleista? Helsingin kirjaston sivuillahan kerätään Helsinki-aiheisia kappaleita, ja itse suurena kahvin ystävänä kerään kahviin liittyviä. Aloin kerätä myös sadeaiheisia, mutta niitä oli liian paljon. Kahvilistallani on myös yksi Egotripin kappale. Pikavisa: Mikä?
Ja ilahdun suuresti kaikista vihjeistä  _________________ Sinä liikut aina silloin
kun pitäis pitäis olla vaan |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 4.12.2008 02:15 Viestin aihe: |
|
|
En nyt tiedä onko Kate Bushin kappaleen Coffee Homeground aiheena välttämättä se kahvi, mutta ainakin se mainitaan. Arsenikilla maustettuna.
Nyt häiritsee, kun en keksi pikavisaan vastausta. Pakko ehkä alkaa selaa piisejä! Tosin ehkä kannattaisi mieluummin alkaa nukkumaan, aamulla töihin aika aikaseen.. noh, jos ihan vähän aikaa vaan yrittäis keksiä ton  _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 4.12.2008 02:31 Viestin aihe: |
|
|
Jaa meinasiks Lennokkia? (: voisin päättää et meinasit. Ja yrittää nukkua. _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 4.12.2008 11:59 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos, tuota kappaletta mulla ei vielä ollutkaan! Lisään listalle.
Ja aivan oikein, Lennokkipa hyvinkin! Sulla on sanoitukset hyvin hallussa
 _________________ Sinä liikut aina silloin
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 5.12.2008 11:09 Viestin aihe: |
|
|
Sit ois kans Katie Meluan What I Miss About You. Siin on yks kahvikohta.
Musta tulee muuten tänään ylioppilas. _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 5.12.2008 11:15 Viestin aihe: |
|
|
Hyvä hyvä! _________________ Sinä liikut aina silloin
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
rokkipunkki Flipperikuningas

|
Lähetetty: 9.12.2008 21:08 Viestin aihe: |
|
|
| jella kirjoitti: |
Musta tulee muuten tänään ylioppilas. |
Vautsi! Onnea ylioppilaalle!  _________________ sais vähän Moulaa! tähän kukkaroon. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 9.12.2008 22:45 Viestin aihe: |
|
|
| rokkipunkki kirjoitti: | | jella kirjoitti: |
Musta tulee muuten tänään ylioppilas. |
Vautsi! Onnea ylioppilaalle!  |
hihihihiii. Kiitos (: _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 20.3.2009 01:31 Viestin aihe: |
|
|
Emma Salokoski Ensemblen Veden alla -levyllä on aivan ihana kappale, Oodi kahville. Tulin mielettömän iloiseksi tuosta kappaleesta! Aika täydellisyyttä hipova levy on muutenkin - heti yhden kuuntelukerran jälkeen.
Heti ajattelin Vilja sua kun kuulin sen tuossa 20 min sitten kotimatkalla (: _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 20.3.2009 10:01 Viestin aihe: |
|
|
Mukava kuulla, kiitos! En ole vielä kuullut kappaletta, mutta sain siitä vinkin Helsingin kaupunginkirjastosta henkilöltä, joka ylläpitää listaa Helsinki-aiheisista kappaleista. Mielenkintoinen lista, käykää vilkaisemassa! Sieltähän muuten pitäisi löytyä ainakin Polkupyörälaulu ja Kauppatori. _________________ Sinä liikut aina silloin
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 14.4.2009 13:31 Viestin aihe: |
|
|
Sulla varmaan on jo toi SMG:n Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana -piisi?
"juon kahvini miten sattuu
mustana, maidolla, kylmänä, kuumana
pidän miehistä joilla on järkeä
ja niistä joita katsotaan kadulla" _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 14.4.2009 13:52 Viestin aihe: |
|
|
Ei ollu! Kiitos Jella, olet parhaita informaatikkojani  _________________ Sinä liikut aina silloin
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jella Koivuniemen herra

|
Lähetetty: 14.4.2009 13:59 Viestin aihe: |
|
|
Oi helmi (: Joo mä oon ehkä vähän innostunu tästä! Vaikka pakko myöntää, ekaksi vähän pyörittelin silmiäni miten joku jaksaa En vaan oo ittelleni vielä keksiny sopivaa aihetta, sen pitäis kuitenkin olla jotain elämää suurempaa, mikä osuis just muhun. Ehkä keskityn bongailemaan näitä kahviaiheisia sulle näin alkuun..
Miten tarkkaa se muuten on, täytyykö kahvin olla varsinainen aihe vai riittääkö maininta? Ei se kuitenkaan aiheena ole noissa mun vinkkaamissa ollut, paitsi toi Salokosken piisi. Mut niitä ehkä oiskin aika vähän. _________________ kato äiti mä en pidä kii! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vilja Pakkasukko

|
Lähetetty: 15.4.2009 10:25 Viestin aihe: |
|
|
Ei mullakaan nää kappaleet ole missään hienossa formaatissa, vihkoon vain niitä raapustelen. Joskus ois tietysti kiva polttaa oma kahvi-cd kahvihetkien iloksi:) Muita aiheita joita harkitsin olivat sade ja sauna, mutta sadeaiheisia oli ihan älyttömän paljon.
Pelkkä kahvin mainitseminen riittää, myös esim. kahvitauko (kuu valvoo, ei piittaa kahvitauoista) tai kahvikuppi (Jartsa istuu yöhuoltamolla puoli kahdelta, tuijottaa tyhjää kahvikuppiaan..). Sen sijaan en ole ottanut mukaan kappaleita, joissa on pelkkä kahvila.
Kerro sitten jos innostut keräämään jotain, niin yritän tehdä vastapalveluksia! _________________ Sinä liikut aina silloin
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|